Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaai
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ben ik hier dan wél de eerste?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Hier wel gezellig?
.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee, de derde.

Heb begrepen dat derde zijn ook prima is.



Ik zag 'm wel ff niet aankomen!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
LieveSophie , bij gebrek aan de kots smiley.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:54:

Ben ik hier dan wél de eerste? Nope
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:54:

Ben ik hier dan wél de eerste? Neeeeee, weer te laat!
Alle reacties Link kopieren
D'r zit nu vast een mod ergens te gniffelen.

Dat het topic zomaar dichtgedonderd werd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn leeftijd... Is er door 'hullie' al besloten dat dit topic en het bantopic mag blijven bestaan? Dat zou toch tot oktober zijn?



En is er al wat bekend van de enquete, heeft de niet-meer-zo-nieuwe commjoenetie manager al ergens verteld wat de plannen zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat een verheerlijking op het zaterdagtopic.
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2014 @ 19:59:

Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn leeftijd... Is er door 'hullie' al besloten dat dit topic en het bantopic mag blijven bestaan? Dat zou toch tot oktober zijn?



En is er al wat bekend van de enquete, heeft de niet-meer-zo-nieuwe commjoenetie manager al ergens verteld wat de plannen zijn?Jeetje Him, heb jij een leven ofzo ?
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik wil niet dat jullie mijn topic belachelijk maken.
quote:_isis_ schreef op 04 oktober 2014 @ 19:54:

WTF? Sjee Isis, doe ff een mooie.......
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nu over Kwantum Fysica schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Goh, jammer dat ik niet meer kan quoten uit het vorige deeltje.

Ik had juist een mooie titel gekregen: Miss Napraat
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss*Poes schreef op 04 oktober 2014 @ 19:59:

Wat een verheerlijking op het zaterdagtopic.Tja, trekt toch een bepaald publiek hè.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:56:

D'r zit nu vast een mod ergens te gniffelen.

Dat het topic zomaar dichtgedonderd werd. Ik was al in mijn inbox naar een banmelding aan het zoeken
quote:Merisi schreef op 04 oktober 2014 @ 20:00:

[...]





Sjee Isis, doe ff een mooie.......

Nee jij gooit hoge ogen

quote:gedanst schreef op 04 oktober 2014 @ 20:00:

Dames, ik wil niet dat jullie mijn topic belachelijk maken.

Dat gebeurt niet, het zijn de wij-slijmen-bij-de-zelfbenoemde-forum-overste die dat doen.

Ik vind je juist heel grappig!
Alle reacties Link kopieren
Maarre, even over de topictitel; zijn er nou wéér regels gewijzigd of is die toevoeging gewoon maar overgenomen na deel 5?



Wordt het nu 'zoek de verschillen' met de OP van deeltje 5?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 04 oktober 2014 @ 20:03:

[...]





Ik was al in mijn inbox naar een banmelding aan het zoeken Ik dacht dat ik weer eens spontaan uitgelogd was
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus heeft mijn hart gebroken.

Dat is een troll toch? Toch??
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:_isis_ schreef op 04 oktober 2014 @ 20:03:

[...]



Nee jij gooit hoge ogen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven