Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LOL@STORA
Alle reacties Link kopieren
Whaha die pruik als hond LOL
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 26 oktober 2014 @ 18:57:

[...]



Het is kaal en 8 meter lang..De lul van TAM?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 26 oktober 2014 @ 19:29:

Jostie band

Oja, de sokkenband

Dat wasniet omdat het te dichtbij mij kwam
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 oktober 2014 @ 19:29:

[...]





Mijn telefoon is niet blond. Ja, die zijn handig en gaan vanzelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
fluim, 2 minuten geleden



Bella, ik moest even goed nadenken hoe en wat van je zus. dacht hond als pruik op dr kopmaar kwartje viel al snel en lachte haha







Maar je snapt wat ik bedoel!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Raar he dat je bij lang en kaal gelijk aan een lul denkt
Goed geheugen Fluim
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 oktober 2014 @ 19:24:

Tats



Mijn zus ging net zo met haar chemo voor borstkanker om als jouw zus met die van haar.



Ik noemde haar Gollem en zij is als Pim Fortuyn naar een carnavalsfeest geweest met haar pruik als hondje.



Wee degene die daar commentaar op had...die flikkerde zij per omgaande uit haar leven.

Galgenhumor heeft haar op de been gehouden.

En het hele gezin.



Tja, ik zou dan één van de mensen zijn geweest die daar vreselijke moeite mee zou hebben gehad.

Je kunt iemand niet dwingen om jouw humor leuk te vinden.

Dat maakt het lastig, denk ik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Kettler is zo'n net-niet sportartikelen merk toch?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb er meer moeite mee dat ze als Pim was verkleed dan die pruik als hond te gebruiken hahahah
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 26 oktober 2014 @ 19:30:

[...]



Oja, de sokkenband

Dat wasniet omdat het te dichtbij mij kwam



Nee, maar je vond het wel misplaatst.

En dat is waar het om gaat.

Wat voor de één 'humor' is, is het voor de ander niet.



Lelie had dus wel een punt, wat mij betreft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik hoop dat de buren niet buiten zitten, anders horen ze me heel de tijd lachen en gniffelen
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim, 89 seconden geleden

Raar he dat je bij lang en kaal gelijk aan een lul denkt

You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 19:33:

[...]





Nee, maar je vond het wel misplaatst.

En dat is waar het om gaat.

Wat voor de één 'humor' is, is het voor de ander niet.



Lelie had dus wel een punt, wat mij betreft.

Ja dat klopt. Ik weet de context niet eens meer hoor. Jij gebruikte de handicap van een zeer kwetsbare groep die niet voor zichzelf kan opkomen om je punt te maken. Een geintje over zwakzinnigen, be my guest. Ze misbruiken om punten te scoren? Nope..

Het verschil tussen ie,and met een fysieke ziekte of een verstandelijke beperking hoef ik je niet uit te leggen toch?

Ik vind het nu trouwens wel zeer opmerkelijk dat een geintje over kanker volgens jou niet kan en die foto toen blijbaar wel.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Volgens mij zit Kettler nu heel hard goede grappen te bedenken.
quote:StoraHuntur schreef op zondag 26 oktober 2014 19:41 Volgens mij zit Kettler nu heel hard goede grappen te bedenken.Neuh, ik heb geen humor..
Alle reacties Link kopieren
Hats, let's agree we disagree.

Ik zie het blijkbaar anders dan jij. Anderen zien het weer anders dan wij. Daar kun je hele topics mee vullen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ketller schreef op 26 oktober 2014 @ 19:43:

[...]



Neuh, ik heb geen humor..Jij hebt weer andere kwaliteiten
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 26 oktober 2014 @ 19:34:

Ik hoop dat de buren niet buiten zitten, anders horen ze me heel de tijd lachen en gniffelen



En dan moet je weer anomiseren, moet iedereen weer raden wie je daarvoor was etc



Nee, beter stil zijn en slechts glimlachen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 oktober 2014 @ 19:45:

Hats, let's agree we disagree.

Ik zie het blijkbaar anders dan jij. Anderen zien het weer anders dan wij. Daar kun je hele topics mee vullen.Waarom reageer je dan? Dat vind ik altijd zo raar. Eerst reageren en dan zeggen 'nou, we worden het toch nooit eens, laten we er maar over op houden'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats, 7 minuten geleden





Ja dat klopt. Ik weet de context niet eens meer hoor. Jij gebruikte de handicap van een zeer kwetsbare groep die niet voor zichzelf kan opkomen om je punt te maken. Een geintje over zwakzinnigen, be my guest. Ze misbruiken om punten te scoren? Nope..

Het verschil tussen ie,and met een fysieke ziekte of een verstandelijke beperking hoef ik je niet uit te leggen toch?

Ik vind het nu trouwens wel zeer opmerkelijk dat een geintje over kanker volgens jou niet kan en die foto toen blijbaar wel.

Ik zie niet waarom grappen over zwakzinnigen niet mogen. Geen idee waar die foto over ging, maar ik zie het verschil niet tussen een verstandelijke beperking en fysieke ziekte, als het grappig is, is het grappig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 26 oktober 2014 @ 19:47:

[...]



Waarom reageer je dan? Dat vind ik altijd zo raar. Eerst reageren en dan zeggen 'nou, we worden het toch nooit eens, laten we er maar over op houden'



Ik reageer hier omdat ik een mening heb.



En jij deelt die mening in dit geval niet.

Daar kunnen we lang over discussieren, of concluderen dat we van mening verschillen.

Ik hoef jou niet te overtuigen en jij mij niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 oktober 2014 @ 19:50:

[...]





Ik zie niet waarom grappen over zwakzinnigen niet mogen. Geen idee waar die foto over ging, maar ik zie het verschil niet tussen een verstandelijke beperking en fysieke ziekte, als het grappig is, is het grappig.Dat zeg ik, een geintje prima. Ze misbruiken niet. En dat deed MissI.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Echt. Ik lees dus nu 7 pagina's terug omdat ik even ging eten en mijn kind op bed ging leggen. En het gaat alleen maar over humor!



Nou, die heb ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven