Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi





Eindelijk eens eerste.



Levensdoel bereikt
Alle reacties Link kopieren
Dag!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan sneeuwt mijn vraag wat Minions zijn zeker weer lekker onder in de tvp's en zwaaaais. )-:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Derdst! vierdst
Alle reacties Link kopieren
Ow bijna!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mods zijn lekker bezig, volgens mij krijgt er net iemand een perma voor een heel onschuldig grapje.
Tjezus, wat vals
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 13:29:

Oh, dan sneeuwt mijn vraag wat Minions zijn zeker weer lekker onder in de tvp's en zwaaaais. )-:Minions zijn toch hulpjes?
Alle reacties Link kopieren




Minions
Alle reacties Link kopieren
Ah, nummer 62. Nou, dat deze maar weer net zo gezellig mag worden als de vorige!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:30:

Mods zijn lekker bezig, volgens mij krijgt er net iemand een perma voor een heel onschuldig grapje.Wie wat waar?
Alle reacties Link kopieren
3000e !

Vol.

Slotje.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:30:

Mods zijn lekker bezig, volgens mij krijgt er net iemand een perma voor een heel onschuldig grapje.Dat dacht ik ook. Vanwege dat 30+ topic. 30 posts in een topic en dan is het vol toch? Best lullig.
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 13:26:

Wat zijn minions eigenlijk?



En nou plz niet meteen roepen dat mijn google zeker stuk is, want die heb ik al geprobeerd maar die brengt me naar Wikipedia en die zegt: "gele wezens en handlangers van Gru."



Op een of andere manier weet ik dan nét nog niks.

Ik keek Gossip Girl. Één van de hoofdpersonen had volgers/hulpjes op school die van alles voor haar deden; soort slofjes. Die noemde ze minions.

Overigens is de betekenis van het woord minion slave-like follower.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:30:

Mods zijn lekker bezig, volgens mij krijgt er net iemand een perma voor een heel onschuldig grapje.Trollen staat er.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juni 2016 @ 13:30:

[...]





Minions zijn toch hulpjes?

minion

Pronunciation: /?m?nj?n/

NOUN



A follower or underling of a powerful person, especially a servile or unimportant one
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 13:31:

[...]





Trollen staat er.De mods vonden het geen leuk grapje blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 13:32:

[...]



minion

Pronunciation: /?m?nj?n/

NOUN



A follower or underling of a powerful person, especially a servile or unimportant oneWat een bijzondere uitspraak
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 25 juni 2016 @ 13:31:

[...]



Ik keek Gossip Girl. Één van de hoofdpersonen had volgers/hulpjes op school die van alles voor haar deden; soort slofjes. Die noemde ze minions.

Overigens is de betekenis van het woord minion slave-like follower.Ah, (soort van) duidelijk. Dankjewel!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 13:31:

[...]





Trollen staat er.Volgens mij vanwege dit topic, waarin ze na 30 posts vroegen of het topic gesloten kon worden vanwege vol, en de gepermabande opende het nieuwe deel dat door de mods werd verwijderd vanwege trollen.



Maar misschien mis ik iets hoor.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:35:

[...]



Volgens mij vanwege dit topic, waarin ze na 30 posts vroegen of het topic gesloten kon worden vanwege vol, en de gepermabande opende het nieuwe deel dat door de mods werd verwijderd vanwege trollen.



Maar misschien mis ik iets hoor.Het blijft toch grappig dat een Sapsorrow zo lang door kan gaan en dit direct geregeld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:28:

Hoi





Eindelijk eens eerste.



Levensdoel bereikt





Nou niet meteen doodgaan hoor, alsjeblieft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:36:

[...]





Het blijft toch grappig dat een Sapsorrow zo lang door kan gaan en dit direct geregeld is.Hi-la-risch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven