Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En ze heeft een stamboom toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 05 november 2014 @ 22:21:

[...]





Kijk, da's nou zo'n irritatietje van mij he.......



Noem daar nou eens een topic bij!!

Nee.

Irriteer je rustig verder MissI(rritant).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 05 november 2014 @ 22:21:

[...]



Als die een puntje aan je zuigt val je in slaap volgens mij.

Denk het niet, volgens mij is Suzy echt aardig.

Lang van stof misschien maar echt een lieverd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn
quote:Enn schreef op 05 november 2014 @ 22:25:

[...]



Denk het niet, volgens mij is Suzy echt aardig.

Lang van stof misschien maar echt een lieverd.O, dat denk ik zeker. Ze besteed altijd zoveel tijd en aandacht aan haar posts.
Alle reacties Link kopieren
Suzy is volgens mij wel erg zennnnnn
Alle reacties Link kopieren
Positief bedoeld is dat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik het topic: 'en, wat eten we vandaag?' zie dan denk ik dat er Enn staat ipv En.

Alsof die bepaald wat iedereen eet vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Miss I.



Je hebt een pb. Heb jij die binnen? Mijn eerste pb verstuurd, dus ben niet zeker.



Of had je hem zelf toch al gelezen?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:amaqanda schreef op 05 november 2014 @ 22:28:

Iedere keer als ik het topic: 'en, wat eten we vandaag?' zie dan denk ik dat er Enn staat ipv En.

Alsof die bepaald wat iedereen eet vandaag...

Lijkt me heerlijk, iemand die dat voor me verzint.



Ik moet steeds fronsen bij exen en penislengte. Alsof ik daar een spreadsheetje voor bij zou houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:amaqanda schreef op 05 november 2014 @ 22:28:

Iedere keer als ik het topic: 'en, wat eten we vandaag?' zie dan denk ik dat er Enn staat ipv En.

Alsof die bepaald wat iedereen eet vandaag...





Dan zou ik direct een ban voor mij gaan aanvragen hoor! Ik ben niet zo goed in koken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 05 november 2014 @ 22:30:

[...]







Dan zou ik direct een ban voor mij gaan aanvragen hoor! Ik ben niet zo goed in koken.Je hoeft ook alleen maar te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet echt niet de lengte van de mannen waar ik mee geweest ben op te noemen, niet eens van mijn huidige vriend. We hebben het nog nooit opgemeten in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Heel irritant die Suzy met haar lappen tekst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat bedoel ik Ama.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 05 november 2014 @ 22:29:

Miss I.



Je hebt een pb. Heb jij die binnen? Mijn eerste pb verstuurd, dus ben niet zeker.



Of had je hem zelf toch al gelezen?



Nee, dat is het onhandige, die meldingen werken nog niet, ook zo'n bugje.

Daarom zit iedereen hier te roepen dat ze elkaar aan het pb'en zijn.

Voor de grap. En sommigen dus niet.



Maar gezien, en inmiddels ook beantwoord
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Miss I, ja nu ook je antwoord gezien. En kwam uit google cache, geen file.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 05 november 2014 @ 22:40:

Miss I, ja nu ook je antwoord gezien. En kwam uit google cache, geen file.Godzijdank, ik dacht even dat je ook hele bestanden zat op te bouwen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie verlaten. Zoon net huilend en warm uit bed. Toch wel flinke verhoging... Maak me maar op voor een nachtje met weinig slaap. Het is een echte man, heel zielig als hij ziekjes is



Weltrusten
Slaap lekker Ama. En sterkte met zoon!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!



Eindelijk bijgelezen hier.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:amaqanda schreef op 05 november 2014 @ 22:42:

Ik ga jullie verlaten. Zoon net huilend en warm uit bed. Toch wel flinke verhoging... Maak me maar op voor een nachtje met weinig slaap. Het is een echte man, heel zielig als hij ziekjes is



Weltrusten



Sterkte en welterusten!



Hier ook bedtijd. De wekker gaat nog eerder dan de hanen kraaien helaas.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oh, zo laat al? Ik was even aan het lezen. Dan tot morgen maar weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 05 november 2014 @ 22:43:

Welterusten!



Eindelijk bijgelezen hier.





@: Amaquanda , zoon en MissI Slaap lekker en zacht!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Slaap lekker MissI.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven