Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Zo doe ik ook Granny. Probleem is dat ik weet alleen drie
Alle reacties Link kopieren
:-) :-s
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 30 oktober 2014 @ 21:15:

Ik kan dus alleen poppetjes via de code, niet via de button.Kwoot test.
Nou moe, net deden de smileys het even.
Alle reacties Link kopieren
Ik maar 1 tje, ikhierhuh.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Eén voordeel van het nieuwe forum; ik ben de melding kwijt dat ik 2 ongelezen berichten heb...............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jemig wat een gezeik over het nieuwe forum zeg! Sommigen zijn echt zo flexibel als een loden deur. Jammer dat er nog bugs zijn, maar dat is altijd zo. Ik werk bij een grote organisatie en daar gaat het live gaan van een update ook nooit i één x goed omdat je nooit de werkelijkheid vooraf kunt testen.

En voor de rest is het gewoon wennen. En anders bok je lekker op.
Alle reacties Link kopieren
Hahahhaha BGB. Hahahha Ik heb andere berichten kwijt, weet niet, waren berichten die niet in mijn postvakin zaten maar in mijn profile, zeg maar.



Ik kan nog steeds niet quoten. :-f
Alle reacties Link kopieren
Eens zoishet. Ik ben ook een beetje bekend met zulke toestanden en is zeker niet zo simpel.
quote:zoishet schreef op 30 oktober 2014 @ 21:20:

Jemig wat een gezeik over het nieuwe forum zeg! Sommigen zijn echt zo flexibel als een loden deur. Jammer dat er nog bugs zijn, maar dat is altijd zo. Ik werk bij een grote organisatie en daar gaat het live gaan van een update ook nooit i één x goed omdat je nooit de werkelijkheid vooraf kunt testen.

En voor de rest is het gewoon wennen. En anders bok je lekker op.Nou zeg, neem een borrel.
quote:StoraHuntur schreef op 30 oktober 2014 @ 21:24:

[...]



Nou zeg, neem een borrel.+1
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 21:22:

Eens zoishet. Ik ben ook een beetje bekend met zulke toestanden en is zeker niet zo simpel.Je zit in je vorige bericht notabene zelf nog te zeuren!
Och gut, iemand die ff zegt wat ze er van vindt moet maar ff een borrel nemen. Wat een onzin zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet zeuren, ik vertel wat nog niet goed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 21:21:

Hahahhaha BGB. Hahahha Ik heb andere berichten kwijt, weet niet, waren berichten die niet in mijn postvakin zaten maar in mijn profile, zeg maar.



Ik kan nog steeds niet quoten. :-f





Ik heb nog wel al mijn fan- en haatmail ; is allemaal mee overgekomen. Maar die meldingen ( eerst maanden " u hebt 1 ongelezen bericht " en na een test door de mod maanden tot aan gisteren " u hebt 2 ongelezen berichten " ) , die was ik zo spuugzat.

Verder vind ik eigenlijk niet zo veel van het nieuwe gedoe; alles gaat vanzelf wennen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 21:27:

Nee, niet zeuren, ik vertel wat nog niet goed is.



Nou dan ben ik benieuwd wat dan wel en wat niet zeuren is.

Alle reacties Link kopieren
Als er niet meer gezeurd mag worden, hef dan het forum maar op.

Overigens ben ik niet ontevreden met het resultaat van de update. Op mijn laptop met adblocker is het prima te doen. Maar mobiel zijn ze me kwijt; op de iPhone is het ronduit kut om door alle meuk heen te scrollen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, tis altijd even wennen met nieuwe dingen BGB. Ik ga even kijken daar boven... hahahah
quote:zoishet schreef op 30 oktober 2014 @ 21:27:

Och gut, iemand die ff zegt wat ze er van vindt moet maar ff een borrel nemen. Wat een onzin zeg.

Okė, jij mag er wel wat van zeggen maar ik niet.



Goed, neem ik wel die borrel; begrijp ik je mss.
Alle reacties Link kopieren
Zeuren is zeggen dat iets ronduit niet goed is, of van uit gaan dat bagger is. Heb ik niet gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Stoortje schreef,



Nou zeg, neem een borrel.



Ja hiero ook graag 1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:StoraHuntur schreef op 30 oktober 2014 @ 21:24:

[...]



Nou zeg, neem een borrel.Straks heeft ze een kwade dronk.. word ze nog vriendelijker:rofl:
quote:Eindeloos schreef op 30 oktober 2014 @ 21:32:

Stoortje schreef,



Nou zeg, neem een borrel.



Ja hiero ook graag 1 Proost eindje!
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 21:31:

Zeuren is zeggen dat iets ronduit niet goed is, of van uit gaan dat bagger is. Heb ik niet gezegd.Als iets niet werkt mag je dat niet ronduit zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 oktober 2014 @ 21:19:

Eén voordeel van het nieuwe forum; ik ben de melding kwijt dat ik 2 ongelezen berichten heb...............Hèhè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven