Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mmm raar cochise; roep LV even
Alle reacties Link kopieren
Ik praat daar niet, bij de buren, ze reageren toch niet op mijn vragen, alsof ik onzichtbaar zou zijn. Best jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar al een jaar niet geweest dus heb er niets mee te maken, en ik ben een brave forummer, heb nog nooit een waarschuwing gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze bij Viool ook een Bermuda dus, Ikhierhuh.
Alle reacties Link kopieren
Yep Cochisa met driehoek. Hahaha
Hallo! Ik denk dat ik hier nu wel klaar ben. Op naar het volgende forum om mensen iets bij te brengen.



xx
Alle reacties Link kopieren
Fluimpje, niet weggaan, ik vind je leuk!
Volgens mij is de TO van het poepentopic een troll.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Fluim!
Alle reacties Link kopieren
Denk ik ook istar. Voor een paar dagen niet poepen word je niet opgenomen en zo wel, mag je niet weg voordad je darmen in werking zijn gekomen. En zeker niet omdat je zonnebloempieten heb gegeten!!
Dikke lariekoek dat poeptopic.
Wie eet er nou 3,5 ons pitten met schil?

Daarbij kan je niet op eigen houtje naar de SEH.
Alle reacties Link kopieren
Nou, die kan met een heel stevig houtje naar de seh.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten hoe ik op mijn aaifoon van die reclames af kan komen. Ik scroll me een ongeluk! Verder lijkt het me wel oké. Alles went. Behalve een vent.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Had ze dat gezegd? 3,5 ons pitten? Ze zal wel uitgedroogd zijn. Hahahhaa
Alle reacties Link kopieren
Weer een poeptopic? Leuk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ze zal ook wel een schrale slokdarm hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf eigenlijk niets te zeggen....voor je het weet zijn we weer uit de lucht
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 21:50:

Ok, ik zal niet meer dialogeren over wat nog niet goed gaat hier.



Hoe doen jullie dat? Quoten en zo? Ik kan nog niet. HahhahaIk weet niet hoe het bij mobiel forummen werkt, zit op de laptop, maar ik zie rechtsONDER de postings een soort aanhalingstekentjes. Dat is de quote-knop.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Wat zie jij goed uit Miss.!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, gaat wel een venster open, maar ik kan (nog) niet op schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 30 oktober 2014 @ 22:18:

Wat zie jij goed uit Miss.!!



Hahaha, de avatars zijn ineens wel heel groot he



Mijn smilies werken trouwens wel gewoon hoor, via dat knopje.

Jammer dat ze die niet ook even een makeover hebben gegeven.

Die waren ook hoognodig aan een update toe
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ow, de negeerknop is niet meeverhuisd.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kan geen smiley posten (nog).
Alle reacties Link kopieren
Jawel, is rondje met streep.
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven