Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 februari 2017 @ 17:25:

[...]





Ja, lach maar, maar het heeft mij wel geholpen, de dag erna, om op tijd mijn eigen bed op te maken. Serieus, ik dacht "laat ik maar even geen emperor doen, dat is zo irritant" heheh nou ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 17:25:

[...]





Deze zangeres heeft wel een beetje opera-stem vind ik.



https://youtu.be/EEPZBPd5ysQ Within Temptation - HQ - The Other Half (Of Me) - Black Symphony Concert

klopt, dat vind ik ook de moeilijkste metal soort.

maar ik vind sharon den adel zo lief dat ik het bij haar niet zo erg vind.
Oh, ik zie nu pas dat mijn formulering voor verschillende interpretaties vatbaar is.

Bed vergeten op te maken is irritant, emperor natuurlijk niet en hem doe ik ook niet.
quote:IrishCassidy schreef op 25 februari 2017 @ 17:03:

Deze is te lollig om op de zaterdagmiddag niet te plaatsen :



Rammstein maar dan anders



God, daar gaat ze weer.....waar haal je dit soort dingen toch vandaan?! (Geen kritiek, eerder 'wow, willikook!!' Zit er alleen niet echt in vrees ik).



Irish, open nou verdorie een een muziektopic wil je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 februari 2017 @ 17:30:

Oh, ik zie nu pas dat mijn formulering voor verschillende interpretaties vatbaar is.

Bed vergeten op te maken is irritant, emperor natuurlijk niet en hem doe ik ook niet.ik las het zoals je het bedoeld had hoor!
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 17:32:

[...]



ik las het zoals je het bedoeld had hoor!Gelukkig maar. Je had me behoed voor een moment van irritatie, daar ben ik blij om!
quote:Loca_Loca schreef op 25 februari 2017 @ 17:20:

[...]



Vandaar de facepalm?Nogmaals, mijn voorkeur...
Ik ben dol op opera. Maar dat hang ik natuurlijk niet overal aan de grote klok.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 17:34:

Ik ben dol op opera. Maar dat hang ik natuurlijk niet overal aan de grote klok.Ik zal het niet doorvertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop weg met muuuusical, hang ik ook niet aan de grote klok.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 17:34:

Ik ben dol op opera. Maar dat hang ik natuurlijk niet overal aan de grote klok.



Ik ook. En ik ben er ook lekker publiek in. Mijn leerlingen horen nog al eens wat voorbij komen tijdens het zelfstandig werken. Tot nu toe is de voorzichtige conclusie dat ze beter werken met Camille Saint-Saens, Satie of, je raadt het nooit, good old Dean Martin.



Ik ben volkomen oprecht nu. Ik had de vorige blz niet gelezen.
quote:Loca_Loca schreef op 25 februari 2017 @ 17:14:

[...]



Aha, vrij mainstream. Niet mijn smaak.misschien te subtiel maar er staat 'oa'...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 17:34:

Ik ben dol op opera. Maar dat hang ik natuurlijk niet overal aan de grote klok.

Ik hou er ook wel van.



Musical vind ik dan weer niks.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 februari 2017 @ 16:50:

Met Prodigy heb ik helemaal niks. Hou best van een beetje stevige muziek maar dat is voor mij dan weer teveel van het goede.



Gisteravond zag ik iets over 'Sound of Silence' voorbij komen. Voor mij is de uitvoering van Disturb dé ultieme uitvoering. Kippenvel krijg ik van dit nummer (sterker, hij staat om mijn lijstje voor nummers die ik op mijn uitvaart zou willen mocht het zover zijn ).Wauw .. die uitvoering kende ik nog niet .. heel erg mooi
Ik heb geen muzieksmaak. Ik vind veel mooi en nog meer stom.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 17:34:

Ik ben dol op opera. Maar dat hang ik natuurlijk niet overal aan de grote klok.Ik ben verknocht aan opera-achtige musical muziek gespeeld op een carillon. Dat hang ik ook ni... o wacht....
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 februari 2017 @ 17:34:

[...]





Gelukkig maar. Je had me behoed voor een moment van irritatie, daar ben ik blij om!dat maakt mij dan weer blij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 17:29:

[...]



klopt, dat vind ik ook de moeilijkste metal soort.

maar ik vind sharon den adel zo lief dat ik het bij haar niet zo erg vind.Inderdaad. Ik vind die muziek niet verkeerd, maar niet alles. Ze hebben ook een echt heel mooi lied, maar kom nu effe niet op de titel.

Hoe vind je onderstaande muziek?



https://youtu.be/d1m5ZvfQy8I Emma Shapplin - Cuerpo sin alma
LOEP ME MAAR aub.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 februari 2017 @ 17:30:

[...]





God, daar gaat ze weer.....waar haal je dit soort dingen toch vandaan?! (Geen kritiek, eerder 'wow, willikook!!' Zit er alleen niet echt in vrees ik).



Irish, open nou verdorie een een muziektopic wil je?Maakt Frans Buer muziek dan?
quote:Star schreef op 25 februari 2017 @ 17:58:

[...]





Maakt Frans Buer muziek dan? Wie?!
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 25 februari 2017 @ 17:39:

[...]





Ik ook. En ik ben er ook lekker publiek in. Mijn leerlingen horen nog al eens wat voorbij komen tijdens het zelfstandig werken. Tot nu toe is de voorzichtige conclusie dat ze beter werken met Camille Saint-Saens, Satie of, je raadt het nooit, good old Dean Martin.



Ik ben volkomen oprecht nu. Ik had de vorige blz niet gelezen.camille saint-saens is zo cool.
quote:Grobbekuiken schreef op 25 februari 2017 @ 17:59:

[...]





Wie?! Nou, Frans Buer, je weet wel
quote:Star schreef op 25 februari 2017 @ 18:01:

[...]





Nou, Frans Buer, je weet wel Ooooh! Díe....denk ik....of zo.....
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 17:57:

[...]





Inderdaad. Ik vind die muziek niet verkeerd, maar niet alles. Ze hebben ook een echt heel mooi lied, maar kom nu effe niet op de titel.

Hoe vind je onderstaande muziek?



https://youtu.be/d1m5ZvfQy8I Emma Shapplin - Cuerpo sin almamoeilijk, ik ben niet zo gek op hoge vrouwenstemmen.
Alle reacties Link kopieren
css-aquarium

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven