Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 18:05:

[...]



moeilijk, ik ben niet zo gek op hoge vrouwenstemmen.Maar het koor op de achtergrond maken weer zware geluiden. Toch?

Liever een hoge vrouwenstem dan een hoge herenstem.



https://youtu.be/vUo3ikGY_E8 Falta tu Estrella - Emma Shapplin
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 18:07:

css-aquariumDat meen je niet. Als je op klassiek gaat dan liever dit:





https://youtu.be/ho9rZjlsyYY
LOEP ME MAAR aub.
quote:Magister schreef op 25 februari 2017 @ 17:18:

[...]



Beste edelsteen, mijn voorkeur is niet direct een afwijzing van die van mijn medemensch! Ps. de wereld zou een stuk leuker worden als mensen eens positief gingen interpreteren... Simpel gezegd ik weet niet 100% wat iemand bedoelt, dus het zal wel positief zijn... ;)

Ps2. Ik heb zelfs muziekvoorkeuren die ik niemand aanraad!



Beste katachtige,



Als je het gesprek begint met iemands smaak af te branden, dan vind ik het wel heel optimistisch als je dan vervolgens verwacht dat dat ook best positief geïnterpreteerd kan worden. Dat is inderdaad weer simpel gezegd.



PS 1 : De wereld zou een stuk leuker worden als mensen positief gingen communiceren. Simpel gezegd: niet lullig doen en dan de ander in de schoenen schuiven dat ze het niet postief opvatten.



PS 2 : Dat je je schaamt voor je eigen voorkeuren is wat opvallend; het is maar muziek. Maar goed dat mag, ik weet niet 100% wat je bedoeld dus het zal wel postief zijn.



Het is niet iets kreeftachtigs, het is niet iets leeuwachtigs, het is ook niet iets magisch. Het is simpel gezegd.
quote:vrouwjagersma schreef op 25 februari 2017 @ 17:39:

[...]





Ik ook. En ik ben er ook lekker publiek in. Mijn leerlingen horen nog al eens wat voorbij komen tijdens het zelfstandig werken. Tot nu toe is de voorzichtige conclusie dat ze beter werken met Camille Saint-Saens, Satie of, je raadt het nooit, good old Dean Martin.



Ik ben volkomen oprecht nu. Ik had de vorige blz niet gelezen.
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 17:44:

Ik heb geen muzieksmaak. Ik vind veel mooi en nog meer stom.Ik ook niet echt. Tenminste niet in de zin van dat ik een bepaald genre altijd helemaal geweldig vind en een ander genre per definitie uitkots. Als het goed is uitgevoerd, of het raakt me, dan vind ik eigenlijk alles wel leuk. Alleen met jazz heb ik echt moeite, dat stomme gepiepknor, maar zelfs daar heb ik in Dave Brubeck een uitzondering weten te vinden.
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 17:44:

Ik heb geen muzieksmaak. Ik vind veel mooi en nog meer stom.Dan heb je misschien gewoon een brede smaak
Dat heb ik ook Lady V,



Ik kan over het algemeen in de meeste genres wel iets vinden wat me aanspreekt, behalve in Jazz. Ik wordt onrustig van dat gepingel.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 18:14:

[...]





Dat meen je niet. Als je op klassiek gaat dan liever dit:





https://youtu.be/ho9rZjlsyYY

ook cool.



hou je hier van?

libera me
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 18:11:

[...]







Liever een hoge vrouwenstem dan een hoge herenstem.eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 25 februari 2017 @ 18:16:

[...]





Beste katachtige,



Als je het gesprek begint met iemands smaak af te branden, dan vind ik het wel heel optimistisch als je dan vervolgens verwacht dat dat ook best positief geïnterpreteerd kan worden. Dat is inderdaad weer simpel gezegd.



PS 1 : De wereld zou een stuk leuker worden als mensen positief gingen communiceren. Simpel gezegd: niet lullig doen en dan de ander in de schoenen schuiven dat ze het niet postief opvatten.



PS 2 : Dat je je schaamt voor je eigen voorkeuren is wat opvallend; het is maar muziek. Maar goed dat mag, ik weet niet 100% wat je bedoeld dus het zal wel postief zijn.



Het is niet iets kreeftachtigs, het is niet iets leeuwachtigs, het is ook niet iets magisch. Het is simpel gezegd.Soheey. Misschien moet ik jouw geheugen opfrissen.



Toen ik afgelopen week een nieuwsbericht (over dat beveilings-lek) plaatste op het PVV-topic, gaf je een reactie wat niets met positief communiceren te maken had. Zie het desbetrefffend topic. Pagina 102 om 23-02-2017 12:08





LOEP ME MAAR aub.
quote:shifty schreef op 25 februari 2017 @ 18:24:

Dat heb ik ook Lady V,



Ik kan over het algemeen in de meeste genres wel iets vinden wat me aanspreekt, behalve in Jazz. Ik wordt onrustig van dat gepingel.En piratenmuziek. Daar begrijp ik echt helemaal niks van, dat mensen dat echt Goed kunnen vinden. Elke vrijdag is het op mijn werk piratendag, en dan worden mensen echt helemaal blij van bepaalde nummers en dan moet dat hard gezet worden... en ik snap het echt niet. Ik zing die nummers intussen wel integraal mee achter de strijk, want ze zijn nogal voorspelbaar en zo veel liedjes hebben ze niet in de aanbieding op die piratenzenders. En dat gemeezing van mij wordt dan door de liefhebbers weer gezien als bewijs dat die muziek echt Goed is
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 18:24:

[...]



ook cool.



hou je hier van?

libera meApart, nog nooit van gehoord. Link sla ik op.



Tis wel geen muziek voor bij het stofzuigen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 18:33:

[...]





Apart, nog nooit van gehoord. Link sla ik op.



Tis wel geen muziek voor bij het stofzuigen.
Alle reacties Link kopieren
de muziek die angelo badalamenti voor de films en series van david lynch (oa twin peaks) heeft gemaakt, is ook vaak jazzy, en dat vind ik wel mooi.
quote:missie_m schreef op 25 februari 2017 @ 18:28:

[...]





Soheey. Misschien moet ik jouw geheugen opfrissen.



Toen ik afgelopen week een nieuwsbericht (over dat beveilings-lek) plaatste op het PVV-topic, gaf je een reactie wat niets met positief communiceren te maken had. Zie het desbetrefffend topic. Pagina 102 om 23-02-2017 12:08





Het was neutraal. Maar je moest het wel postief opvatten. Had je dat niet begrepen?
De grote piratenklassiekers kan ik nog wel waarderen, Patsy, Celblok nummer tien, stille Willy, sneeuwwitte bruidsjurk. De meuk die je standaard op de piraat hoort, is echter meestal belabberd.



Mijn leerlingen vragen zelfs om Aquarium. Mooi is dat.
quote:shifty schreef op 25 februari 2017 @ 18:20:

[...]



Dan heb je misschien gewoon een brede smaak Ik denk dat dat het is.
quote:vrouwjagersma schreef op 25 februari 2017 @ 18:40:

De grote piratenklassiekers kan ik nog wel waarderen, Patsy, Celblok nummer tien, stille Willy, sneeuwwitte bruidsjurk. De meuk die je standaard op de piraat hoort, is echter meestal belabberd.



Mijn leerlingen vragen zelfs om Aquarium. Mooi is dat.Oh ja, dat kan ik ook nog wel verdragen. En soms draaien ze Rita Hovink. of het Kleine Café Aan de Haven, dat kan ik ook nog wel handelen. Maar meestal is het echt heel erg slecht, en daar slaan de liefhebbers dan juist op aan. Onbegrijpelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 18:32:

[...]





En piratenmuziek. Daar begrijp ik echt helemaal niks van, dat mensen dat echt Goed kunnen vinden. Elke vrijdag is het op mijn werk piratendag, en dan worden mensen echt helemaal blij van bepaalde nummers en dan moet dat hard gezet worden... en ik snap het echt niet. Ik zing die nummers intussen wel integraal mee achter de strijk, want ze zijn nogal voorspelbaar en zo veel liedjes hebben ze niet in de aanbieding op die piratenzenders. En dat gemeezing van mij wordt dan door de liefhebbers weer gezien als bewijs dat die muziek echt Goed is Ik heb alleen maar een vermoeden van wat voor soort muziek dat is, maar ik huil met je mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 18:20:

[...]





Ik ook niet echt. Tenminste niet in de zin van dat ik een bepaald genre altijd helemaal geweldig vind en een ander genre per definitie uitkots. Als het goed is uitgevoerd, of het raakt me, dan vind ik eigenlijk alles wel leuk. Alleen met jazz heb ik echt moeite, dat stomme gepiepknor, maar zelfs daar heb ik in Dave Brubeck een uitzondering weten te vinden.Dat is ook een uitzondering. Net als Toots Thielemans. Man is de hele dag met muziek bezig maar ook hij heeft het bij jazz vaak over 'piep-kraak-muziek' die hij niet 'begrijpt/kan doorgronden'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 18:32:

[...]





En piratenmuziek. Daar begrijp ik echt helemaal niks van, dat mensen dat echt Goed kunnen vinden. Elke vrijdag is het op mijn werk piratendag, en dan worden mensen echt helemaal blij van bepaalde nummers en dan moet dat hard gezet worden... en ik snap het echt niet. Ik zing die nummers intussen wel integraal mee achter de strijk, want ze zijn nogal voorspelbaar en zo veel liedjes hebben ze niet in de aanbieding op die piratenzenders. En dat gemeezing van mij wordt dan door de liefhebbers weer gezien als bewijs dat die muziek echt Goed is
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 18:47:

[...]



Ik heb alleen maar een vermoeden van wat voor soort muziek dat is, maar ik huil met je mee.Ik werd er in het begin ook echt heel boos van, want ik wil op mijn werk gewoon radio 2 horen, of radio 3. Maar intussen kan ik ermee leven. Het is maar één dag in de week en als ik dan zie hoe blij die paar collega's zijn, dan zing ik het wel een paar uurtjes uit achter die strijk.
quote:shifty schreef op 25 februari 2017 @ 18:16:

[...]





Beste katachtige,



Als je het gesprek begint met iemands smaak af te branden, dan vind ik het wel heel optimistisch als je dan vervolgens verwacht dat dat ook best positief geïnterpreteerd kan worden. Dat is inderdaad weer simpel gezegd.



PS 1 : De wereld zou een stuk leuker worden als mensen positief gingen communiceren. Simpel gezegd: niet lullig doen en dan de ander in de schoenen schuiven dat ze het niet postief opvatten.



PS 2 : Dat je je schaamt voor je eigen voorkeuren is wat opvallend; het is maar muziek. Maar goed dat mag, ik weet niet 100% wat je bedoeld dus het zal wel postief zijn.



Het is niet iets kreeftachtigs, het is niet iets leeuwachtigs, het is ook niet iets magisch. Het is simpel gezegd.Hey, daar hebben we inspecteur Shifty weer! Sorry hoor, ik was een paar uurtjes weg. Ik moest muziekles geven... Blij te zien dat je je ondertussen hebt vermaakt met verdraaiingen, interpretaties en andere fantasieën aan mijn adres. Nou ik zie je wel weer in een ander topic...
Alle reacties Link kopieren
Dat topic op relaties is errug geloofwaardig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ohw, ik dacht dat Magister de nieuwe nick van iemand was die vandaag op anoniem ging, maar zie nu dat het een man is die al sinds oktober lid is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven