Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sneaky buurjongetje is ook iets met hoe ouders zich met kinderen in speeltuinen bemoeien? En andere kinderen met jouw kind en met jou etc?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 maart 2017 @ 20:49:

Redbulletje is haar laatste nick, daarmee heeft ze op 1 maart jl. nog gepost.Ah, dan kan ze mss op vakantie zijn. Ik vraag me ook af en toe af hoe het met haar gaat.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Moest ineens gelijk aan dat topic denken waarin een kind werd afgebekt omdat het niet netjes haar frieten met een vorkje at in een indoor speelparadijs.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 25 maart 2017 @ 22:40:

Sneaky buurjongetje is ook iets met hoe ouders zich met kinderen in speeltuinen bemoeien? En andere kinderen met jouw kind en met jou etc?Ja precies!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 25 maart 2017 @ 22:40:

Sneaky buurjongetje is ook iets met hoe ouders zich met kinderen in speeltuinen bemoeien? En andere kinderen met jouw kind en met jou etc?Kan natuurlijk weer eens niet op de nick komen...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

Moest ineens gelijk aan dat topic denken waarin een kind werd afgebekt omdat het niet netjes haar frieten met een vorkje at in een indoor speelparadijs.Werd dat kind niet door een ander afgebekt? Niet door de moeder, dacht ik?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

[...]





Kan natuurlijk weer eens niet op de nick komen...Die nicks zijn er niet meer, de topics wel.
Alle reacties Link kopieren
Ohw het schoolreisje ook?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

[...]



Werd dat kind niet door een ander afgebekt? Niet door de moeder, dacht ik?Een andere moeder idd.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 22:44:

Ohw het schoolreisje ook?Volgens mij wel
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:doornroosje9 schreef op 25 maart 2017 @ 22:41:

[...]



Ah, dan kan ze mss op vakantie zijn. Ik vraag me ook af en toe af hoe het met haar gaat.Laten we dat maar hopen dan. Het is een raar mens, maar ze hoort er hier wel bij en ik gun haar het allerbeste.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejongejonge, zeg. Ik kan me nog een topic herinneren van FV waarin ze zich afvroeg waarom Nederlandse gezinnen vaak zo moeilijk doen over een hapje mee-eten. Nou, dat was helemaal niet zo! Vele forummers hadden dat nog nooooooit meegemaakt en konden het zich niet voorstellen. Nederlanders zijn juist heeeeeel gastvrij en gul.



Maar nu lees ik toch echt weer heel instemmende geluiden over het niet willen delen van je appel van twee kwartjes. Afgepast boodschappen doen en nog geen stukkie komkommer kunnen uitdelen. Het is me wat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 22:55:

Tjongejongejonge, zeg. Ik kan me nog een topic herinneren van FV waarin ze zich afvroeg waarom Nederlandse gezinnen vaak zo moeilijk doen over een hapje mee-eten. Nou, dat was helemaal niet zo! Vele forummers hadden dat nog nooooooit meegemaakt en konden het zich niet voorstellen. Nederlanders zijn juist heeeeeel gastvrij en gul.



Maar nu lees ik toch echt weer heel instemmende geluiden over het niet willen delen van je appel van twee kwartjes. Afgepast boodschappen doen en nog geen stukkie komkommer kunnen uitdelen. Het is me wat.Laat FV het topic maar niet lezen idd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 22:55:

Tjongejongejonge, zeg. Ik kan me nog een topic herinneren van FV waarin ze zich afvroeg waarom Nederlandse gezinnen vaak zo moeilijk doen over een hapje mee-eten. Nou, dat was helemaal niet zo! Vele forummers hadden dat nog nooooooit meegemaakt en konden het zich niet voorstellen. Nederlanders zijn juist heeeeeel gastvrij en gul.



Maar nu lees ik toch echt weer heel instemmende geluiden over het niet willen delen van je appel van twee kwartjes. Afgepast boodschappen doen en nog geen stukkie komkommer kunnen uitdelen. Het is me wat.Nou inderdaad. Wat een droefenis.
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 22:57:

[...]





Laat FV het topic maar niet lezen idd Of juist wel
Alle reacties Link kopieren
Ik had bijna dit gepost, maar doe het toch maar hier, ipv in het topic:







Het is van alle tijden. Maar ja, tegenwoordig mag je natuurlijk niks meer, qua straffen. Vroeger wisten ze wel raad met zo'n boefje. Stuurden ze de tuinman erop af.



Jantje zag eens pruimen hangen

Oh, als eieren zo groot

De tuinman zag zijn bolle wangen

Sloeg de vuile gapper dood
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat het goed gaat met RB, trouwens.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:07:

Ik had bijna dit gepost, maar doe het toch maar hier, ipv in het topic:







Het is van alle tijden. Maar ja, tegenwoordig mag je natuurlijk niks meer, qua straffen. Vroeger wisten ze wel raad met zo'n boefje. Stuurden ze de tuinman erop af.



Jantje zag eens pruimen hangen

Oh, als eieren zo groot

De tuinman zag zijn bolle wangen

Sloeg de vuile gapper doodZo ken ik het niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:07:

Ik had bijna dit gepost, maar doe het toch maar hier, ipv in het topic:







Het is van alle tijden. Maar ja, tegenwoordig mag je natuurlijk niks meer, qua straffen. Vroeger wisten ze wel raad met zo'n boefje. Stuurden ze de tuinman erop af.



Jantje zag eens pruimen hangen

Oh, als eieren zo groot

De tuinman zag zijn bolle wangen

Sloeg de vuile gapper doodIk weet nog niet of ik juist wel of juist niet geïnteresseerd ben in de andere kinderliedjes uit jouw jeugd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 23:10:

[...]





Zo ken ik het niet.Tot mijn stomme verbazing kwam ik er net ook achter dat het niet de originele versie is. Het is wel de versie die mijn ouders vaak op dreigende toon citeerden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:13:

[...]



Tot mijn stomme verbazing kwam ik er net ook achter dat het niet de originele versie is. Het is wel de versie die mijn ouders vaak op dreigende toon citeerden.Nou, perfect voor TO dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 23:10:

[...]





Zo ken ik het niet.Ik ook niet, maar het klinkt wel lekker radicaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 25 maart 2017 @ 23:12:

[...]





Ik weet nog niet of ik juist wel of juist niet geïnteresseerd ben in de andere kinderliedjes uit jouw jeugd. Volgens mij is er weleens een topic geweest met schunnige kinderliedjes van vroeger. Ik herkende er verbazingwekkend veel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:13:

[...]



Tot mijn stomme verbazing kwam ik er net ook achter dat het niet de originele versie is. Het is wel de versie die mijn ouders vaak op dreigende toon citeerden.



Écht?





P.s. De eendjes zingen niet "lekkernaardepantoe" maar "falderalderiere"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:13:

[...]



Tot mijn stomme verbazing kwam ik er net ook achter dat het niet de originele versie is. Het is wel de versie die mijn ouders vaak op dreigende toon citeerden.Ik roep juist altijd in wanhoop 'een ouder is niets meer dan een stakker, die in het duister tast'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven