Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:13:

[...]



Tot mijn stomme verbazing kwam ik er net ook achter dat het niet de originele versie is. Het is wel de versie die mijn ouders vaak op dreigende toon citeerden.

haha, die keurige jantje! bedoeld als superieur voorbeeld van hoe kinderen zich moesten gedragen, zomaar ineens een 'gapper' genoemd.



"zou ik om een hand vol pruimen ongehoorzaam wezen? neen!"
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 22:55:

Tjongejongejonge, zeg. Ik kan me nog een topic herinneren van FV waarin ze zich afvroeg waarom Nederlandse gezinnen vaak zo moeilijk doen over een hapje mee-eten. Nou, dat was helemaal niet zo! Vele forummers hadden dat nog nooooooit meegemaakt en konden het zich niet voorstellen. Nederlanders zijn juist heeeeeel gastvrij en gul.



Maar nu lees ik toch echt weer heel instemmende geluiden over het niet willen delen van je appel van twee kwartjes. Afgepast boodschappen doen en nog geen stukkie komkommer kunnen uitdelen. Het is me wat.



Ghe, echt zo typisch Viva dit.



Laatst ook, discussie over privacy van burgers en dat daar langzamerhand steeds minder van overblijft (internet/overheid) en dat dat best zorgelijk is die tendens, dat werd door een aantal echt heel raar en vooral alu-hoedjes-niveau gevonden want wat heb je te verbergen dan.



Dat er regelmatig op de relatie-pijlert zwaar hysterisch gedaan wordt over het ongevraagd lezen van appjes op de telefoon van je partner of zoals van de week, iemand die in het nachtkastje van haar vriend had gesnuffeld - dat wordt dan even vergeten voor het gemak. Wel vermakelijk hoor, op dit forum lijkt vaak echt een heel andere werkelijkheid te bestaan dan in real life.
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:15:

[...]



Volgens mij is er weleens een topic geweest met schunnige kinderliedjes van vroeger. Ik herkende er verbazingwekkend veel.



Ik ben beertje Collargol

Neuken doe ik voor de lol

Met mijn dikke berenpik

Neuk ik alle meiden dik



In een seksfabriek

Kun je neuken voor een piek

Als je niet betaalt

Wordt je lul er af gehaald



Twiet twiet twiet twiet twiet twiet



Kleutertjes goed opgelet

Nu gaat het beginnen

Kutje open lul erin

Dat is toch een mooi begin
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 25 maart 2017 @ 23:17:

[...]





Ghe, echt zo typisch Viva dit.



Laatst ook, discussie over privacy van burgers en dat daar langzamerhand steeds minder van overblijft (internet/overheid) en dat dat best zorgelijk is die tendens, dat werd door een aantal echt heel raar en vooral alu-hoedjes-niveau gevonden want wat heb je te verbergen dan.



Dat er regelmatig op de relatie-pijlert zwaar hysterisch gedaan wordt over het ongevraagd lezen van appjes op de telefoon van je partner of zoals van de week, iemand die in het nachtkastje van haar vriend had gesnuffeld - dat wordt dan even vergeten voor het gemak. Wel vermakelijk hoor, op dit forum lijkt vaak echt een heel andere werkelijkheid te bestaan dan in real life. Heerlijk hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 25 maart 2017 @ 23:15:

[...]





Écht?





P.s. De eendjes zingen niet "lekkernaardepantoe" maar "falderalderiere"Oh ja, vonden wij geweldig! Ze hadden ook schoolboeken bewaard uit hun eigen jeugd waar ze de meest vreselijke verhalen uit voor konden lezen. Over Struwelpeter bij wie voor straf de vingers werden afgeknipt. Of het prachtige gedicht 'Mijn vriend', nee niet die mierzoete van Toon Hermans. Maar iets over een vriend die je met ijzeren hand regeert en verre van aangenaam maar oh zo goed voor je is. Helemaal aan het eind kwam dan de naam van die vriend: "De Plicht". Gieren van het lachen vonden we dat, dat onze ouders (die zelf erg vrije opvoeders waren) dat serieus op school hadden geleerd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
(als antwoord op zo'n beetje alles hierboven)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lieverds, het ondenkbare is gebeurd. Ik ben persona non grata geworden in mijn eigen topic, omdat ik het lef heb gehad te debiteren dat ik twintig graden eigenlijk wel lekker vind
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 23:36:

Lieverds, het ondenkbare is gebeurd. Ik ben persona non grata geworden in mijn eigen topic, omdat ik het lef heb gehad te debiteren dat ik twintig graden eigenlijk wel lekker vind Zag je aankomen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vréselijk topic echt! Is die zeurderd er nog die kerstliedjes draait in de zomer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Welk topic? Zomerhaters zeker? Is toch ook onbestaanbaar, de zomer haten...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
"Lady Voldermort: Als je het topic doorleest, zie je dat veel mensen de zon niet prettig vinden."



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 23:41:

Vréselijk topic echt! Is die zeurderd er nog die kerstliedjes draait in de zomer?Grapje toch?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 23:42:

Welk topic? Zomerhaters zeker? Is toch ook onbestaanbaar, de zomer haten... Ik haat de zomer ook helemaal niet joh, ik heb alleen een enorme teringhekel aan dat geplak dat nou eenmaal gepaard gaat met hittegolven en ik ben echt dol op winter en noodweer. Maar in dat topic schijn je inmiddels alleen nog maar te mogen posten als je een zonnefobie hebt en huilend onder een dekentje verdwijnt zodra Piet Paulusma mompelt dat het over drie weken wel eens 17 (!) graden zou kunnen worden.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 maart 2017 @ 23:44:

[...]



Grapje toch? Nee .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 23:20:

[...]





Ik ben beertje Collargol

Neuken doe ik voor de lol

Met mijn dikke berenpik

Neuk ik alle meiden dik



In een seksfabriek

Kun je neuken voor een piek

Als je niet betaalt

Wordt je lul er af gehaald



Twiet twiet twiet twiet twiet twiet



Kleutertjes goed opgelet

Nu gaat het beginnen

Kutje open lul erin

Dat is toch een mooi beginmooi
quote:Dana schreef op 25 maart 2017 @ 22:55:

Tjongejongejonge, zeg. Ik kan me nog een topic herinneren van FV waarin ze zich afvroeg waarom Nederlandse gezinnen vaak zo moeilijk doen over een hapje mee-eten. Nou, dat was helemaal niet zo! Vele forummers hadden dat nog nooooooit meegemaakt en konden het zich niet voorstellen. Nederlanders zijn juist heeeeeel gastvrij en gul.



Maar nu lees ik toch echt weer heel instemmende geluiden over het niet willen delen van je appel van twee kwartjes. Afgepast boodschappen doen en nog geen stukkie komkommer kunnen uitdelen. Het is me wat.En daar nog trots op zijn ook. Heel gek.
Alle reacties Link kopieren
Ik mijd topics met zulke titels als 'zomerhaters' altijd, maar ga nu toch maar eens een kijkje nemen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 23:51:

[...]





Nee .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 23:47:

[...]





Ik haat de zomer ook helemaal niet joh, ik heb alleen een enorme teringhekel aan dat geplak dat nou eenmaal gepaard gaat met hittegolven en ik ben echt dol op winter en noodweer. Maar in dat topic schijn je inmiddels alleen nog maar te mogen posten als je een zonnefobie hebt en huilend onder een dekentje verdwijnt zodra Piet Paulusma mompelt dat het over drie weken wel eens 17 (!) graden zou kunnen worden.Ja ik heb er weleens gekeken. God, wat een geklaag en gehuil daar over een paar zonnestralen.
quote:SallySpectra schreef op 26 maart 2017 @ 00:04:

[...]



Ja ik heb er weleens gekeken. God, wat een geklaag en gehuil daar over een paar zonnestralen.



En die verongelijktheid ook altijd. Vijftien graden in maart is 'ongepast', de weervrouw mag niet spreken van lekker weer als de zon schijnt want zij vinden het geen lekker weer en de zomerliefhebbers hebben al genoeg mooie dagen gehad dus nu zijn zij eens aan de beurt verdomme. Hou toch op man.



Hoogtepunt vanavond was wel de beschuldiging dat ik was overgelopen naar de zomerliefhebbers, oh gruwel, want ik had daar wel eens gepost en het 'zomerweer de lucht in geprezen'
Alle reacties Link kopieren
Echt, er gaat een wereld voor me open waarvan ik tot nog toe alleen maar kon vrezen dat ie bestond.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Of liever gezegd: het vf opent de ene na de andere wereld voor me waarvan ik voorheen alleen maar kon vrezen dat ze bestonden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Zijn we hier nog steeds een forum voor 'vrouwen met een mening' of is dat al iets anders ondertussen?

Anders zou 'forum met randjes' of 'haal hier ballen in je buik' ook lekkere slogans zijn.
Ok. Ineens 1 uur verder. Fijn, die zomertijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 26 maart 2017 @ 03:01:

Ok. Ineens 1 uur verder. Fijn, die zomertijd. Heb je daar last van?
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven