Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.




Nope!
Alle reacties Link kopieren
De zomerhaters zijn hilarisch



Voor wie het vroeg, met RB is alles oké, hoor.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 26 maart 2017 @ 00:18:

Of liever gezegd: het vf opent de ene na de andere wereld voor me waarvan ik voorheen alleen maar kon vrezen dat ze bestonden.Is het niet gek dat dit forum vroeger veel normaler was? Zonder al die gekkies? Kan natuurlijk ook komen omdat wij ouder zijn en zij nog in de kleuterklas zaten toen wij hier al zwierven. En dan ontdekken ze internet als ze groter worden en dan vooral dit forum
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 23:20:

[...]





Ik ben beertje Collargol

Neuken doe ik voor de lol

Met mijn dikke berenpik

Neuk ik alle meiden dik



In een seksfabriek

Kun je neuken voor een piek

Als je niet betaalt

Wordt je lul er af gehaald



Twiet twiet twiet twiet twiet twiet



Kleutertjes goed opgelet

Nu gaat het beginnen

Kutje open lul erin

Dat is toch een mooi begin

Echt, serieus? Dit is wat je geleerd/onthouden hebt in/van je jeugd?.................................



Repsect ouwe!!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
LV, heb het gelezen bij de zomerhaters.



Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 03:09:

De zomerhaters zijn hilarisch



Voor wie het vroeg, met RB is alles oké, hoor.Dat is fijn om te horen!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2017 @ 00:11:

[...]





En die verongelijktheid ook altijd. Vijftien graden in maart is 'ongepast', de weervrouw mag niet spreken van lekker weer als de zon schijnt want zij vinden het geen lekker weer en de zomerliefhebbers hebben al genoeg mooie dagen gehad dus nu zijn zij eens aan de beurt verdomme. Hou toch op man.



Hoogtepunt vanavond was wel de beschuldiging dat ik was overgelopen naar de zomerliefhebbers, oh gruwel, want ik had daar wel eens gepost en het 'zomerweer de lucht in geprezen' Wait, whaaat?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

[...]





Kan natuurlijk weer eens niet op de nick komen...Weten we de nick al inmiddels? Compleet geschift dat topic.
quote:Star schreef op 26 maart 2017 @ 09:26:

[...]





Weten we de nick al inmiddels? Compleet geschift dat topic.Yep, zie mijn reactie in dat topic, of is die te cryptisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

[...]





Kan natuurlijk weer eens niet op de nick komen...Iets met " onzekere moeder" toch?
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:NYC schreef op 26 maart 2017 @ 09:32:

[...]





Yep, zie mijn reactie in dat topic, of is die te cryptisch?



Ik zie dat je net het topic hebt geupt



Maar ik heb 'm, komt ook overeen met de lange lappen tekst
quote:Star schreef op 26 maart 2017 @ 09:35:

[...]





Ik zie dat je net het topic hebt geupt



Maar ik heb 'm, komt ook overeen met de lange lappen tekst Verwijs naar twee nicks en één avatar waarvan ik geen nick meer weet heb je ze? het uppen van het topic was niet eens de bedoeling, had het topic alleen even gezocht om te lezen of het kon kloppen.
quote:NYC schreef op 26 maart 2017 @ 09:39:

[...]





Verwijs naar twee nicks en één avatar waarvan ik geen nick meer weet heb je ze? het uppen van het topic was niet eens de bedoeling, had het topic alleen even gezocht om te lezen of het kon kloppen.O die tweede had ik niet eens door
Ik haat de zomer ook. Echt. Alles boven de 25 graden en ik ben ziek. Maar ze kunnen er daar echt wat van. Was er al snel klaar mee daar.

Dit is toch gewoon fantastisch weer?



Maar ga toch eens lezen daar....
Wow. Knettergek.
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 03:09:

De zomerhaters zijn hilarisch



Voor wie het vroeg, met RB is alles oké, hoor.Ah, mooi!
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 03:09:

De zomerhaters zijn hilarisch



Voor wie het vroeg, met RB is alles oké, hoor.Dat is fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 26 maart 2017 @ 09:32:

[...]





Yep, zie mijn reactie in dat topic, of is die te cryptisch?Ja klopt precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 26 maart 2017 @ 09:32:

[...]





Yep, zie mijn reactie in dat topic, of is die te cryptisch?Weinig cryptisch aan toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dat zon rare trend he, al die moppertopics, en ze blijven maar komen, tot deeltje zoveel aan toe. Ergerlijke Facebookberichten, welke beroemdheid vind jij stom, zomermoppers, stomme acties winkelpersoneel, supermarktergernissen, marktplaats we ergeren ons, etc etc. Kan dat gewoon niet allemaal in onbenullige ergernissen of zo?
External locus of control. Dacht ik ineens aan. Hebben mensen minder het gevoel macht te hebben over hun omstandigheden? Zit daar een verschuiving in?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan op het nieuwe forum wel een onbenullige ergenissenpijler komen.



Wat mij brengt op de club van 50.

Hoe gaat het met het nieuwe forum?

Hebben jullie een spreekverbod (op straffe van een permaban of dat je de rest van je forumleven alleen nog maar met zachtroze glitterend lettertype kunt posten) of gebeurd er gewoon helemaal niets?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 26 maart 2017 @ 11:18:

Ik vind dat zon rare trend he, al die moppertopics, en ze blijven maar komen, tot deeltje zoveel aan toe. Ergerlijke Facebookberichten, welke beroemdheid vind jij stom, zomermoppers, stomme acties winkelpersoneel, supermarktergernissen, marktplaats we ergeren ons, etc etc. Kan dat gewoon niet allemaal in onbenullige ergernissen of zo?Zoóóóó eens!! En het zijn ook vaak dezelfde forummers in al die topics.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lees dat soort topics vrijwel niet, maar als ik er eens kijk zie ik inderdaad dezelfde forummers zogenaamd grappig bedoeld posten. Het lijkt me zo vermoeiend om zo te leven, je overal aan ergeren...
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook benieuwd hoe het met het nieuwe forum gaat. LV jij zat toch in de stuurgroep?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven