Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 22:40:

ik zwaai ff naar nbk ouwe boef!



Ik zwaai mee. Wat heeft ie gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 22:41:

Hij was met het interview!



Leve de Koning!

We nemen nog een neut op onze Willem.

Cheers!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 27 april 2017 @ 22:41:

[...]





Ik zwaai mee. Wat heeft ie gedaan?dat weet ik niet precies, een ongepast grapje gemaakt geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 27 april 2017 @ 22:42:

[...]



We nemen nog een neut op onze Willem.

Cheers!Ik heb een Grolschje voor me op tafel. Helaas vermoed ik dat WA een Heineken aan de lip heeft staan
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 22:33:

En ik krijg de zenuwen van de kritiek op de prinsesjes. Godsamme, het zijn kinderen! Ik zat me ook al op te vreten. In werkelijk elk topic waar het gaat over het koningshuis wordt er wel weer nadruk gelegd op allerlei uiterlijkheden. Foto van Amalia in het topic zwangere celebs (rare zin zo) of waar dan ook en het commentaar is niet van de lucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 27 april 2017 @ 22:41:

[...]





Ik zwaai mee. Wat heeft ie gedaan?



Misplaats grapje op dweg topic



En ik zwaai ook even naar nkb
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:47:

[...]



Ik zat me ook al op te vreten. In werkelijk elk topic waar het gaat over het koningshuis wordt er wel weer nadruk gelegd op allerlei uiterlijkheden. Foto van Amalia in het topic zwangere celebs (rare zin zo) of waar dan ook en het commentaar is niet van de lucht.Te gek voor woorden
Alles komt goed, alleen de rest niet
Arm kind
Alle reacties Link kopieren
Dit forum zit vol gekken en idioten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Pc is er een van.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg verder niks
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:47:

[...]



Ik zat me ook al op te vreten. In werkelijk elk topic waar het gaat over het koningshuis wordt er wel weer nadruk gelegd op allerlei uiterlijkheden. Foto van Amalia in het topic zwangere celebs (rare zin zo) of waar dan ook en het commentaar is niet van de lucht.Ik zit dat topic van hier door te spitten (celebs die (schijn)zwanger zijn en ik zie leuke foto's van de hele koninklijke familie. Met leuke reacties erbij. Of ik lees erover heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:47:

[...]



Ik zat me ook al op te vreten. In werkelijk elk topic waar het gaat over het koningshuis wordt er wel weer nadruk gelegd op allerlei uiterlijkheden. Foto van Amalia in het topic zwangere celebs (rare zin zo) of waar dan ook en het commentaar is niet van de lucht.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk een topic of wat geleden. Ik stoorde me er vandaag in het WA-Maximatopic o.a. aan juist omdat het zo vaak wordt gezegd. Beetje druppel-emmer idee. En dan de boodschap die erachter zit. Alsof het een doodzonde zou zijn als een jongedame (of wie dan ook) wat te dik is (of zou zijn).

(Was reactie op ontbijtkoekje)
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 22:54:

Ik zeg verder niks Ik ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het, charlotte.
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:59:

Waarschijnlijk een topic of wat geleden. Ik stoorde me er vandaag in het WA-Maximatopic o.a. aan juist omdat het zo vaak wordt gezegd. Beetje druppel-emmer idee. En dan de boodschap die erachter zit. Alsof het een doodzonde zou zijn als een jongedame (of wie dan ook) wat te dik is (of zou zijn).

(Was reactie op ontbijtkoekje)

Blijkbaar zijn er een boel mensen toch erg kortzichtig. Net zoals eerder iemand in een ander topic zei dat prinses Marilene toch wel ouder begint te worden... Ja duhuh, ze wordt ook gewoon ouder. Leden van de koninklijke familie, het zijn ook net echte mensen... Ik zag haar trouwens net op de Vlaamse tv en ik vind haar ook nog steeds prachtig. Prinses Laurentien vind ik ook mooi. Vroeger had ze van die wcborstels als wenkbrauwen, nu dat een beetje bijgehouden wordt ziet ze er meteen stukken beter uit



Shit, nu heb ik het ook over uiterlijkheden
Alle reacties Link kopieren
Gaat idd nergens over, de uiterlijkheden van die mensen.



Alhoewel ik altijd wel roep dat ik Maxima's garderobe wil
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar RTL late night. Mick Bröker wat een lieve jongen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 23:11:

Gaat idd nergens over, de uiterlijkheden van die mensen.



Alhoewel ik altijd wel roep dat ik Maxima's garderobe wil Ja ik wil ook Maxima's garderobe.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Die garderobe wil ik ook wel, inclusief schoenen graag.

En het is ook niet zo dat ik nooit een mening heb over andermans uiterlijk. Maar het steeds maar weer benadrukken (door vaak dezelfde mensen ) , dat steeds weer door je strot douwen, dát staat me tegen. En al helemaal als het over kinderen gaat.

Maar ik val in herhaling
Alle reacties Link kopieren
Maxima heeft smaak en gevoel voor mode. Een echte stylicoon. Maar als zou Maxima een vuilniszak dragen dan zou het haar nog goed staan. Maxima is een van de mooiste royals die ik ken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2017 @ 23:26:

Maxima heeft smaak en gevoel voor mode. Een echte stylicoon. Maar als zou Maxima een vuilniszak dragen dan zou het haar nog goed staan. Maxima is een van de mooiste royals die ik ken.Ik vind Mathilde van België ook mooi. Ze heeft zo'n zachte uitstraling vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven