Nieuwsgierig: Lama's alom

27-09-2014 20:18 134 berichten
Tussen neus en lippen door, een vraagje aan de forummers alhier.

Iets op dit forum houdt mij bezig.

Het valt mij op dat er steeds meer avatars verschijnen waarin een lama is afgebeeld.

Ik zie ze al jaren voorbijkomen, echter, de laatste tijd lijkt het aantal significant toegenomen. En dit, terwijl de lama een minder voor de hand liggend dier lijkt om te kiezen, dan de kat of de hond bijvoorbeeld.



Waar komt dit toch vandaan?

Zit hier een betekenis achter en wil iemand mij dit vertellen?

Is er een of andere actie gaande?

Is het gebaseerd toeval..

Of speelt dit puur af in mijn hoofd?

Een totaal onbelangrijke vraag, doch is de nieuwsgierigheid aangewakkerd.
Alle reacties Link kopieren
Alle lama's verzamelen!!! :-)
Alle reacties Link kopieren
MV, wat lief van je. zou je het voor mij ook willen doen?



Liefst roze letters, gezien mijn hoofdtooi. :-) of evt. Zwart.



Daarna gewoon opslaan als plaatje in Avatar?
Alle reacties Link kopieren
Even checken, ik kan even die milimeter eraf halen, maar als hij verkleind wordt naar een avarar zal je het niet meer zien. Maar zeg het maar, ik kan het proberen.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Even kijken of de ava is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leergierig schreef op 28 september 2014 @ 00:08:

MV, wat lief van je. zou je het voor mij ook willen doen?



Liefst roze letters, gezien mijn hoofdtooi. :-) of evt. Zwart.



Daarna gewoon opslaan als plaatje in Avatar?Ja doe ik, ik denk alleen dat de roze letters op zwart moeten, heb net ook roze geprobeerd op groen en dat was niet te lezen. Ik probeer even wat, momentje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 september 2014 @ 00:04:

[...]





Nee deze kan je gebruiken.Thxx MV
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik er eentje. Voor iedereen, ik kan letters in plaatjes plakken maar het gaat niet makkelijk, geen probleem hoor om het te doen. Ik hoop alleen dat jullie niet teleurgesteld zijn in de kwaliteit, ik kan op dit moment alleen met paint aan de gang. Wellicht in de toekomst dus mooier maar nu even zo doen.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 28 september 2014 @ 00:13:

[...]





Thxx MV Mooi dat jouw avatar zo naar de naam kijkt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 28 september 2014 @ 00:13:

[...]





Thxx MV Als je een andere kleur letters of achtergrond bij de letters wilt hebben dan zeg je het he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
@MV, teleurgesteld?? Ik vind hem prachtig!!



Ga hem veranderen!



Heel erg bedankt en alvast welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gebaar.
Alle reacties Link kopieren
Ook Snoes is verlamaniseerd.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Leergierig schreef op 28 september 2014 @ 00:25:

@MV, teleurgesteld?? Ik vind hem prachtig!!



Ga hem veranderen!



Heel erg bedankt en alvast welterusten!



Dank je!



Jij alvast weltrusten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Manji schreef op 28 september 2014 @ 00:24:

Nog een keer.Ik zie een mooi wit apalca jong hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Google is ook enorm aan het verlamaniseren

Als je naar een leuk lamaplaatje aan het zoeken bent voor je ava verwijzen alle plaatjes naar het topic van lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 september 2014 @ 00:26:

[...]





Ik zie een mooi wit apalca jong hoor!



Ja ik nu ook.

Welterusten MV.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manji schreef op 28 september 2014 @ 00:29:

[...]





Ja ik nu ook.

Welterusten MV.



Jij ook



Ik blijf nog even wakker of ik iemand kan helpen, en anders ga ik ook slapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
@mv, ik krijg het nu niet voor elkaar. Krijg het als photobucket, maar problemen met profiel wijzigen.



Zal het morgen even proberen via mijn laptop. Kan ik deze iPad opladen en intussen mezelf ook. :-)



Welterusten iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leergierig schreef op 28 september 2014 @ 00:33:

@mv, ik krijg het nu niet voor elkaar. Krijg het als photobucket, maar problemen met profiel wijzigen.



Zal het morgen even proberen via mijn laptop. Kan ik deze iPad opladen en intussen mezelf ook. :-)



Welterusten iedereen!



ja via laptop moet het geen probleem zijn.



tot morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Voor een ieder;



Ik klikte op de avatar en kopieren, bij paint op de laptop een groter veld maken, daarin kopieren, de grootte op 200 zetten (anders zie je niet wat je doet zo klein, hij verkleint straks weer kleiner als hij goed is)



Dan kantel je het geheel naar de kant dat de letters horizontontaal gezet kunnen worden



dan kies je of een letterkleur of een letterkleur met een achtergrond, dan kies je dus 2 kleuren.



Je selecteert het veld en kijkt hoe groot de letters kunnen zijn, tot nu toe kon ik het verhogen naar 72. Kleur kiezen en tekst plaatsen, met pijltjes kan je ze meer of minder naar het midden krijgen, naar behoefte.



Dan ernaast klikken. Geheel weer 90 graden kantelen. Dan voorzichtig het plaatje eruit knippen en in een nieuw blad plaatsen, dat blad moet echt kleiner zijn dan het plaatje, anders krijg je witte randen.



Opslaan op C schijf. Is het voor jezelf dan kan je het daar vandaan halen. Doe je het voor een ander, in mijn geval net, dan kopieer je het naar een site op internet, in mijn geval Photobucket.com.

En vanaf daar kan je het plaatje ook delen met anderen.



Nou ja, ik vind het geen probleem te doen, maar mocht iemand het zelf willen doen, dan moet je het zo doen.



groetjes mv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Leergierig schreef op 28 september 2014 @ 00:07:

Alle lama's verzamelen!!! :-)

Ik meld me hier ook even

Kan ik meteen kijken of ik al kan plakken:

Alle reacties Link kopieren
De avatars zien er mooier uit als ze klein staan he!



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Thnx M_V, voor de avatar!! Superlief dat je dat voor me hebt gedaan. Ik krijg hem vanaf mijn telefoon niet aangepast dus later even via de laptop.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag; wanneer ik mijn avatar aanpas kan ik dan mijn huidige laten opslaan?

Wil hem niet kwijt en de foto heb ik niet meer digitaal.



Ik vind het wel een super initiatief dus wil graag mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven