Nieuwsgierig: Lama's alom

27-09-2014 20:18 134 berichten
Tussen neus en lippen door, een vraagje aan de forummers alhier.

Iets op dit forum houdt mij bezig.

Het valt mij op dat er steeds meer avatars verschijnen waarin een lama is afgebeeld.

Ik zie ze al jaren voorbijkomen, echter, de laatste tijd lijkt het aantal significant toegenomen. En dit, terwijl de lama een minder voor de hand liggend dier lijkt om te kiezen, dan de kat of de hond bijvoorbeeld.



Waar komt dit toch vandaan?

Zit hier een betekenis achter en wil iemand mij dit vertellen?

Is er een of andere actie gaande?

Is het gebaseerd toeval..

Of speelt dit puur af in mijn hoofd?

Een totaal onbelangrijke vraag, doch is de nieuwsgierigheid aangewakkerd.
quote:gewooneenzus schreef op 28 september 2014 @ 19:25:

Even een vraag; wanneer ik mijn avatar aanpas kan ik dan mijn huidige laten opslaan?

Wil hem niet kwijt en de foto heb ik niet meer digitaal.



Ik vind het wel een super initiatief dus wil graag mee doen.Kun je gewoon zelf doen, bij Afbeeldingen.
quote:gewooneenzus schreef op 28 september 2014 @ 19:25:

Even een vraag; wanneer ik mijn avatar aanpas kan ik dan mijn huidige laten opslaan?

Wil hem niet kwijt en de foto heb ik niet meer digitaal.



Ik vind het wel een super initiatief dus wil graag mee doen.Mocht het niet lukken zus, ik heb de jouwe ook opgeslagen. Die kan ik mailen naar je.
Alle reacties Link kopieren
Het topic van Lama komt me te dichtbij...

Maar ook ik ben verlamaniseerd inmiddels. En de vrolijke Kurritsj kijkt verdrietig...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:shift.delete schreef op 27 september 2014 @ 23:24:

[...]



?

Zoals je kunt lezen wist ik inderdaad niet waar het vandaan kwam.

Wees blij dat er meer bijkomen, mooi toch?Sorry, mijn opmerking was grappig bedoeld gezien mijn Avatar... en ja; mooi dat er steeds meer bijkomen, hoe triest de aanleiding helaas is.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Mv kun je de mijne ook verlamatiseren? Ik zie op mijn foon alleen mijn ava niet..Of is ie helemaal weg?
Alle reacties Link kopieren
Ik gaat ff laptoppen, dan lukt het misschien wel..
beetjegek je hebt idd. nu geen avatar.
quote:shift.delete schreef op 27 september 2014 @ 20:46:

Gezien mijn "olijke" openingsbericht, dacht ik aan verwijderen.

Wat mij betreft inderdaad prima om het te laten staan, mochten andere mensen dezelfde vraag hebben.



Ik vroeg het me ook af. Daarom keek ik meteen op jouw topic.

Lief dat jullie dat uit solidariteit doen, ik heb wel eens een stukje van haar (lamaatje) topic gelezen en vind het erg dat ze zo ziek is.
Voor mij is het geen solidariteit hoor, ik zou me met de beste wil van de wereld niet kunnen voorstellen hoe het is om in Lamaatjes schoenen te staan. Ik wil met mijn Lama alleen maar laten zien dat ik aan haar denk, zeg maar.



Ik vind het wel heel mooi wat hier gebeurt. Dat die zure visgleuven van Viva ook wel eens erg lief kunnen zijn, en zo .
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 28 september 2014 @ 19:56:

Mv kun je de mijne ook verlamatiseren? Ik zie op mijn foon alleen mijn ava niet..Of is ie helemaal weg?



Ja tuurlijk, wil je hier je avatar plaatsen? Ik zie nu alleen een grijs poppetje.



Edit, ik zie nu wel een avatar met een aantal lama`s, deze avatar met letters voorzien?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Thanks IBI en MV, ik heb het gewijzigd op mijn laptop.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog een lama zoekt:































What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Is dit wat? Hij is zo mooier als hij kleiner als je avatar komt he!!!







Of wil je het anders? Zeg het maar hoor, geen probleem, andere kleur of andere zijde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vroeg het me ook al af. Wat een lief gebaar.



Ik doe ook mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 28 september 2014 @ 20:17:

Thanks IBI en MV, ik heb het gewijzigd op mijn laptop.



Het is hetzelfde plaatje en wordt als je hem plaatst weer precies hetzelfde, alleen met de letters lama erin. Hij kan ook anders gemaakt worden, kleur of zijde.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 september 2014 @ 20:12:

Voor mij is het geen solidariteit hoor, ik zou me met de beste wil van de wereld niet kunnen voorstellen hoe het is om in Lamaatjes schoenen te staan. Ik wil met mijn Lama alleen maar laten zien dat ik aan haar denk, zeg maar.



Ik vind het wel heel mooi wat hier gebeurt. Dat die zure visgleuven van Viva ook wel eens erg lief kunnen zijn, en zo .



Je zegt het weer zoals ik het denk.

Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi Tyche!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewooneenzus schreef op 28 september 2014 @ 19:25:

Even een vraag; wanneer ik mijn avatar aanpas kan ik dan mijn huidige laten opslaan?

Wil hem niet kwijt en de foto heb ik niet meer digitaal.



Ik vind het wel een super initiatief dus wil graag mee doen.Nee je kan hem niet via Viva dan meer terug krijgen. Dan zou je hem zelf op je pc moeten opslaan zodat je hem later weer kan wisselen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hij is mooi MV hoe je hem gemaakt hebt, Dankje! zo wil ik hem hebben
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer mijn verlamerisieerde lama :-) als Avatar te plaatsen.



M/V was zo lief om het voor me te doen en als ik erop klik, krijg ik photobucket. Hoe kan ik hem dan opslaan? Zie alleen sharen via social media, mail enz. Dacht dat het misschien met iPad te maken had, maar via laptop hetzelfde.



Als iemand het weet, graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leergierig schreef op 28 september 2014 @ 21:58:

Ik probeer mijn verlamerisieerde lama :-) als Avatar te plaatsen.



M/V was zo lief om het voor me te doen en als ik erop klik, krijg ik photobucket. Hoe kan ik hem dan opslaan? Zie alleen sharen via social media, mail enz. Dacht dat het misschien met iPad te maken had, maar via laptop hetzelfde.



Als iemand het weet, graag.



Sla het plaatje op de C schijf, dus klik met de rechter muisknop op het plaatje en klik op opslaan.



Dan naar mijn viva gaan en daar je avatar wisselen.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Allemaal nieuwe lama's :-)!!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Ook ik ben een Lama geworden!

Denk aan je Lama!
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 september 2014 @ 20:12:

Voor mij is het geen solidariteit hoor, ik zou me met de beste wil van de wereld niet kunnen voorstellen hoe het is om in Lamaatjes schoenen te staan. Ik wil met mijn Lama alleen maar laten zien dat ik aan haar denk, zeg maar.



Ik vind het wel heel mooi wat hier gebeurt. Dat die zure visgleuven van Viva ook wel eens erg lief kunnen zijn, en zo .Precies.. Kreeg kippenvel van dit gebaar en hoe ze overal tevoorschijn komen. Het minste wat je kan doen, aan haar denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven