Nieuwsgierig: Lama's alom

27-09-2014 20:18 134 berichten
Tussen neus en lippen door, een vraagje aan de forummers alhier.

Iets op dit forum houdt mij bezig.

Het valt mij op dat er steeds meer avatars verschijnen waarin een lama is afgebeeld.

Ik zie ze al jaren voorbijkomen, echter, de laatste tijd lijkt het aantal significant toegenomen. En dit, terwijl de lama een minder voor de hand liggend dier lijkt om te kiezen, dan de kat of de hond bijvoorbeeld.



Waar komt dit toch vandaan?

Zit hier een betekenis achter en wil iemand mij dit vertellen?

Is er een of andere actie gaande?

Is het gebaseerd toeval..

Of speelt dit puur af in mijn hoofd?

Een totaal onbelangrijke vraag, doch is de nieuwsgierigheid aangewakkerd.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Ik vind het elke keer weer gaaf om te zien. Dan lees ik ergens en dan denk ik: oh die is ook een lama, oh die ook!

Ik ben nog steeds een grumpycat maar mijn lijf is een lama mag dat ook?
Ik forum mobiel, kan dus geen ava's zien, en ook niet van ava wisselen... Vind het gewoon jammer!
@tyche: heb er eentje uitgekozen uit jouw rijtje, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 september 2014 @ 22:47:

Ik forum mobiel, kan dus geen ava's zien, en ook niet van ava wisselen... Vind het gewoon jammer!Ik zou dan een emailtje met plaatje sturen naar de mods om te vragen of zij, als uitzondering, jouw andere plaatje erin willen zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Passie, vind je het zo wat? Of wil je liever een andere kleur balk achter de letters LAMA?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind mijn ava mooi! Dank je!!



Afz. Kneus
quote:pimpelmeesje67 schreef op zondag 28 september 2014 22:47 Ik forum mobiel, kan dus geen ava's zien, en ook niet van ava wisselen... Vind het gewoon jammer!Maar als je dat graag wilt dan kun je op je mobiel toch ook gewoon naar de "gewone" viva site gaan? Pas je je ava aan en ga je dan weer op de oude manier verder.
quote:Peacy schreef op 28 september 2014 @ 22:25:

Ook ik ben een Lama geworden!

Denk aan je Lama!Hee Peacy, we zijn twinsies !
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 september 2014 @ 19:35:

[...]





Mocht het niet lukken zus, ik heb de jouwe ook opgeslagen. Die kan ik mailen naar je.Thanks zussie! Ook mijn avatar is veranderd (heb hem geleend uit dit topic)......
Ik vroeg mij dit ook af en lees nu wat de reden is van de verlamanisering op dit forum.

Echt dames, ik schrik hier zo enorm van en zit met een brok in mijn keel dit bericht te typen.

Jeetje, wat een heftig en k.t bericht zeg.
Ik heb met een brok in mijn keel het topic van Lama gelezen. Mooi initiatief al die lama-ava's, ik heb hem ook veranderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 september 2014 @ 22:47:

Ik forum mobiel, kan dus geen ava's zien, en ook niet van ava wisselen... Vind het gewoon jammer!



Gewoon googelen. Viva. Dan kiezen voor Viva- categorieën.

En dan deze pagina onder je favorieten zetten. Dan forum je via de normale site. Ik vind dit prettiger dan de versie voor de mobiel.

Zie je gewoon alle ava's waaraan ik iedereen herken. Nou ja nu even niet dan met alle lama dubbelingen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met een brok in mijn keel zitten lezen. Mooi om de samenhorigheid te zien die het teweegbrengt.
quote:Annapicobella schreef op 28 september 2014 @ 19:49:

[...]





Sorry, mijn opmerking was grappig bedoeld gezien mijn Avatar... en ja; mooi dat er steeds meer bijkomen, hoe triest de aanleiding helaas is.Oke, no problem. Ik vatte het dus helemaal verkeerd op
Tyche: mooie plaatjes! Ik heb er één overgenomen (dezelfde als gewooneenzus, zie ik nu).
Jajaja....het gevaar is dat er dubbele lama's ontstaan....
Alle reacties Link kopieren
Ik ken lamaatje niet, maar ik heb vanmorgen een stukje van haar topic gelezen nadat ik ergens had gelezen waar alle lama-avatars vandaan kwamen. Heel mooi initiatief!
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg het me ook al af,ben dus blij met dit topic.

Ga ook eens een lama plaatje zoeken nu.
Toch maar een andere! Past beter bij mijn oude avatar-naam.
Ik ben ook al met mijn tweede lama begonnen Bloes. Inderdaad een die past bij mijn naam
Alle reacties Link kopieren
Ben op t forum vrij inactief, maar t topic van Lama heb ik wel gevolgd. Mooi gebaar dit, ook ik heb mijn avatar aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi om te zien dat er (even) zoveel saamhorigheid ontstaat nu hierdoor. Ook wel eens leuk!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
tvp
ff kieken of het gelukt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven