Nu al wakker

10-06-2011 04:51 84 berichten
Hallo,

Ben ik toch ineens klaarwakker. Is de tweede keer al dit jaar en ik slaap zo graag.

Zijn er wakkergenoten in de buurt, voor een praatje?
Cateautje, op bed gaan liggen onder het mom van 'slaap je niet dan rust je toch'.
Ik werd ook vroeg wakker en checkte meteen het forum om te kijken of Luna al is bevallen.
quote:chicha schreef op 10 juni 2011 @ 05:35:

Cateautje, op bed gaan liggen onder het mom van 'slaap je niet dan rust je toch'.Nope, ik ben zo wakker als maar zijn kan en dan ga ik toch maar liggen woelen. Zit lekker aan de thee en heb besloten om maar te genieten van deze mooie morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Ben ook al wakker sinds 5 uur, heb nog een half uur klaarwakker in bed gelegen, maar nu maar opgestaan.
Pffft, woeste plannen?? I wish!

Nee, gewoon sleur: kind naar school brengen, huishouden...

Het is bij mij nog een uurtje vroeger dan bij jou, dus ik kan nog even terug naar bed.
Jaaaa, de vogeltjes!



Voor vandaag heb ik geen woeste plannen. Beetje opruimen en boodschappen doen, lekker makkelijk.



Cateautje, hopelijk heb je dan wel de troost dat je een lang weekend hebt.
quote:Aubrey schreef op 10 juni 2011 @ 05:35:

Ik werd ook vroeg wakker en checkte meteen het forum om te kijken of Luna al is bevallen.Als dat zo is dan zal ze wel een dagje wachten, denk ik, voordat ze online komt.
Goedemorgen Bronte.
Haha Cateautje, dat denk ik ook dat ze voorlopig niet op het forum komt als ze daadwerkelijk is bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Goiemorgen! Gezellig, zo'n vroeg in de ochtend topic.
Eigenlijk is de nacht het beste moment van de dag.
Ja Chicha, dan is alles zo lekker rustig.
Dag Bronte, moet je werken vandaag?
Hallo bronte



Ik heb het vanochtend even druk. Vanmiddag even een luxe dut doen en dan ben ik weer het vrouwtje.





We hebben inderdaad weer zo'n lang weekend, moet maar eens avonturen in gaan plannen, want zo lang op mijn togus zitten is ook niks.Vanmiddag eens kijken wat er allemaal te doen is met pinksteren.
Het wordt in ieder geval redelijk mooi weer dus dan zou er genoeg keuze moeten zijn qua activiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben vrij. Maar ben heel vaak vroeg op, ook als ik wel moet werken. Gaat ook wel, alleen ben ik dan vanaf een uur of acht 's avonds niet vooruit te branden.



Maar ik hou wel van de ochtend.



Leuk, Cateautje, avonturen plannen. Heb je al iets in gedachte?
Is het Pinksteren? O, leuk!



Wij gaan zondag bbqen met 30 man, da's wel leuk. Maar ook een heel gedoe, het wordt nogal een vreetfestijn.
Gezellig, met 30 mensen bbqen. Moet jij de boodschappen doen, Chicha?
quote:bronte schreef op 10 juni 2011 @ 05:43:

Nee, ik ben vrij. Maar ben heel vaak vroeg op, ook als ik wel moet werken. Gaat ook wel, alleen ben ik dan vanaf een uur of acht 's avonds niet vooruit te branden.



Maar ik hou wel van de ochtend.



Leuk, Cateautje, avonturen plannen. Heb je al iets in gedachte?Misschien iets met dieren, dat vind ik altijd wel leuk en het liefst ook ergens waar het niet al te druk is, want Nederland gaat massaal op avontuur natuurlijk. Ik kijk wel.
quote:Aubrey schreef op 10 juni 2011 @ 05:48:

Gezellig, met 30 mensen bbqen. Moet jij de boodschappen doen, Chicha?
quote:Aubrey schreef op 10 juni 2011 @ 05:48:

Gezellig, met 30 mensen bbqen. Moet jij de boodschappen doen, Chicha?Ja, maar heb het meeste al wel in huis. Iedereen neemt ook wat mee. Ik doe voornamelijk de drank.
Ah, drank. Wel een gesjouw maar het meeste blijft houdbaar dus dat is makkelijker shoppen.



*gniffelt om het tijdstip om het over bbq's en drank te hebben*
Alle reacties Link kopieren
Ben ook spontaan wakker... en het is nog wel mijn vrije dag!
quote:doedel schreef op 10 juni 2011 @ 06:14:

Ben ook spontaan wakker... en het is nog wel mijn vrije dag!Jammer, maar je hebt nog een heel lang weekend om uit te slapen, niet getreurd.
Haha Doedel, draai je nog lekker een keer om. Dat ga ik ook nog even doen.



Cateautje, sterkte vandaag en de rest alvast een fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven