Nu al wakker

10-06-2011 04:51 84 berichten
Hallo,

Ben ik toch ineens klaarwakker. Is de tweede keer al dit jaar en ik slaap zo graag.

Zijn er wakkergenoten in de buurt, voor een praatje?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Jij was er lekker vroeg bij Cateautje!

En de anderen ook trouwens.
Ik ga nog even terug naar bed, prettig weekend allemaal!
quote:Aubrey schreef op 10 juni 2011 @ 06:17:

Haha Doedel, draai je nog lekker een keer om. Dat ga ik ook nog even doen.



Cateautje, sterkte vandaag en de rest alvast een fijn weekend!Ja dank je, hetzelfde gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Goedesmorgens,



Ik was ook zo vroeg op....

Ben van pure ellende maar vast naar mijn werk gegaan.



Ben alleen benieuwd of het vanmiddag ook lukt een uur eerder weg te gaan???
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal!
quote:Flowerfield schreef op 10 juni 2011 @ 06:18:

Goedemorgen! Jij was er lekker vroeg bij Cateautje!

En de anderen ook trouwens.

Ja typisch, vanuit een diepe slaap de ogen wagenwijd open. Moet af en toe kunnen.

Goedemorgen trouwens.
Fijn weekend bronte en chica
quote:Misha1977 schreef op 10 juni 2011 @ 06:21:

Goedesmorgens,



Ik was ook zo vroeg op....

Ben van pure ellende maar vast naar mijn werk gegaan.



Ben alleen benieuwd of het vanmiddag ook lukt een uur eerder weg te gaan???

Goedemorgen.

Ik hoop voor je dat je lekker vroeg thuis bent vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik kan dus echt niet meer slapen en van het weekeind moet ik gewoon werken...
Alle reacties Link kopieren
Hier een dreinende dreumes om me heen. Ik zal haar maar eens gaan aankleden en een trog pap voorzetten.
quote:Flowerfield schreef op 10 juni 2011 @ 06:23:

Hier een dreinende dreumes om me heen. Ik zal haar maar eens gaan aankleden en een trog pap voorzetten. Aha, dus de trog was niet uniek bij mij, fantastisch, haha.
quote:doedel schreef op 10 juni 2011 @ 06:23:

Hmm ik kan dus echt niet meer slapen en van het weekeind moet ik gewoon werken...Dat is niet best doedel. Heb je helemaal geen vrije dagen voor de boeg?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een hond die uit wilt... alleen vind ik het daar nog te vroeg voor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowerfield schreef op 10 juni 2011 @ 06:23:

Hier een dreinende dreumes om me heen. Ik zal haar maar eens gaan aankleden en een trog pap voorzetten. Hihihi en zelf een emmer koffie zeker???
Alle reacties Link kopieren
Maandag ben ik vrij maar dan heb ik andere vroeg op staan verplichtingen. Het went wel hoor werken wanneer heel Nederland vrij is en dan naar de dierentuin komt/
quote:doedel schreef op 10 juni 2011 @ 06:26:

Ik heb hier een hond die uit wilt... alleen vind ik het daar nog te vroeg voor...Begrijpelijk, als je daar aan gaat beginnen, staat hij elke morgen zo vroeg te trappelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja daarom...



Hebben jullie wel leuke plannen voor het weekeind?
Alle reacties Link kopieren
Wij eten ook uit troggen idd. De pap staat op en de koffie heb ik in de hand.

Ik kan daar slecht tegen, dat gejengel wanneer ik net wakker ben.
goeiemorgen,



ikkes ook wakker. niet achterlijk vroeg (wel op je vrije dag..)

maar stomme droom gehad en lig verschrikkelijk te piekeren over een of ander voorval van gister (zie thuis topic)



kan dingen niet zo goed loslaten geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben ook al ruim een uur wakker: mijn vriend moest zes uur opstaan, en daarna kan ik nooit de slaap meer vatten. Vooral omdat ik nu straks om kwart voor elf mijn rij-examen heb...!!!

Heb dus een ochtend vrijgenomen en lig nu heerlijk in mijn badjes beneden op de bank. Beetje forummen, tv aan... Nu maar eens een kop thee zetten en brood smeren!
Alle reacties Link kopieren
Wakker geworden om 04.50 uur van vriend die naar de plee ging. Hij gaat weer in bed liggen en valt zo in slaap. Ik ben na een halfuurtje maar naar beneden gegaan en wat tv gekeken; Hart voor Holland of iets dergelijks, SBS.



Hoor nog geen gerommeld boven. Typisch; op dagen dat ik wel langer slaap staan de kids om half zeven aan mijn bed en als ik dan vroeg wakker ben liggen ze nog te snurken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Succes ikje!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 10 juni 2011 @ 07:16:

goeiemorgen,



ikkes ook wakker. niet achterlijk vroeg (wel op je vrije dag..)

maar stomme droom gehad en lig verschrikkelijk te piekeren over een of ander voorval van gister (zie thuis topic)



kan dingen niet zo goed loslaten geloof ik Morguh, jij had toch het topic geopend over je buurjongetjes die de bal terugvroegen? Heb dat topic wel een beetje gevolgd, maar je hebt het goed 'opgelost' vind ik hoor! Netjes, dus daar hoef je zeker niet meer wakker over te liggen!
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 10 juni 2011 @ 07:23:

Succes ikje!

Dank je wel! Dus jij kan ook nooit zo snel slapen als je eenmaal wakker bent?

Mijn vriend had er eerst nog wel eens een handje van om van plan te zijn vroeg op te staan en vroeg te beginnen met werken (lees zes uur wekker zetten). Vervolgens ging hij dan een uur lang liggen snoozen... Pfff dat heb ik hem dus inmiddels uit zijn hoofd gepraat, want ik lig vanaf zes uur dan klaarwakker.
Alle reacties Link kopieren
Ook wakker.



Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven