Oeps.. verkeerd gelezen..

28-08-2016 11:14 59 berichten
Het gebeurt mij regelmatig dat ik iets helemaal verkeerd lees. Soms gaat het in een flits, en soms duurt het echt lang (weken of jaren) voordat tot me doordringt wat er echt staat. Zo was ik net ff op Google maps een wandelrondje Amsterdam aan het uitstippelen, en zag ik toch echt Hard Bock café staan. En vanmorgen las ik een topictitel over Tiengemeten. Ik heb altijd gedacht dat dat Tiengemeenten heet. Wat lezen jullie verkeerd, en wanneer drong dit tot je door?
Alle reacties Link kopieren
Onenigheid lees ik in eerste instantie vaak als onenightstand of andersom
Echt gênant dit, TO
Asperger lees ik vaak asperge.
Ik heb dat heel vaak. Steeds vaker de laatste tijd. Het topic over de lage bastonen bijvoorbeeld. Ik lees steeds bastogne..
Alle reacties Link kopieren
quote:rianne323 schreef op 28 augustus 2016 @ 11:26:

Ik heb dat heel vaak. Steeds vaker de laatste tijd. Het topic over de lage bastonen bijvoorbeeld. Ik lees steeds bastogne..Ik ook!! Zelfs in jouw tekst las ik weer bastogne ipv bastonen
Alle reacties Link kopieren
quote:MouseCat schreef op 28 augustus 2016 @ 11:16:

Onenigheid lees ik in eerste instantie vaak als onenightstand of andersomHahah dit heb ik ook!!
quote:Tiswa schreef op 28 augustus 2016 @ 11:36:

[...]



Ik ook!! Zelfs in jouw tekst las ik weer bastogne ipv bastonen Hahaha!
Ik heb dit ook vaak.

Laatste keer pret-echo gelezen als pre-techo...

Ik wist niet wat het betekende of was... Zelfs op Google op gezocht wat een pre-techo is... Tot ik er achter kwam dat ik de klemtoon verkeerd las...
Dat had ik vroeger met het woordje berekenen.

Ik dacht altijd dat het bere-kenen was. Iemand die verstand had van beren haha. Pas later zag ik een keer op tv een interview met iemand waarin het gezegd werd :P toen wist ik dat het dus wat anders was :P
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus geen idee wat een de-kreu was. Ook opgezocht ..... (dekreu).
Alle reacties Link kopieren
ik spreek weleens woorden verkeerd uit

bv apperatiefje in plaats van apretiefje en sarkaatisch in plaats van sarcastisch
Alle reacties Link kopieren
bij het woord fuststicker las ik fistfucker.
very metal
Alle reacties Link kopieren
en de TWD verwar ik altijd met DWDD. slaat nergens op.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ipv lui vaak lul staan. Dus ook brandweerlul, aartslul etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 28 augustus 2016 @ 12:33:

bij het woord fuststicker las ik fistfucker.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Op een bepaald merk beschuitverpakking staat 'met inkeping'. Toen ik vroeger een keer bij mijn oma at, die die beschuiten had, vroeg ik haar wat inke-ping was. Met de klemtoon op ping. Hoor het nu nog steeds
I wish I could but I don't want to
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik altijd met vershoudfolie. Ipv vers-houd-folie lees ik altijd versjoudfolie.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
In de harrypotterboeken las ik steeds eekhoorn ipv eenhoorn hahaha
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang Tommy Hilfiger verkeerd uitgesproken. Altijd gedacht dat die vent Hilfinger heette. Tot mijn vriendin het zo zat was dat ik het altijd verkeerd zei dat ze me verbeterde. Maar ik zeg nog steeds Hilfinger in me zelf.



Gezelschap vind ik ook een rotwoord. Maak daar altijd gesel-schap van...
Alle reacties Link kopieren
Negeren word dus geen ne-geren maar neegeren in mijn hoofd????
Alle reacties Link kopieren
Fart collected ipv part collected (man was aan het gamen). Dit was vanochtend.



Ik lees bom-melding van kinds af aan, en nu dus nog steeds, eerst als bommel-ding en daarna pas op de juiste manier
Alle reacties Link kopieren
Ero puit, ipv erop uit.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger las ik altijd ontroerend goed ipv onroerend goed...
quote:Alex48 schreef op 28 augustus 2016 @ 14:32:

Ero puit, ipv erop uit.Mooi, ero puit. Een therapeut voor erotische zaken? Ik ga ff naar de ero puit schat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven