Oldskool Forummers Reunited

24-11-2014 13:15 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder?



Feow: inderdaad, een laaaange vakantie op een tropisch eiland, alwaar ik mijn zonden heb overdacht en besloten heb weer mezelf te worden.



(ik ken al die nieuwe nicks niet: kennen wij elkaar van vroeger?)
Oh, niks mis mee dat forummers van nick wisselen hoor Ik heb niet zoveel te verbergen en wat er op het forum is, schaam ik mij niet meer voor, dus het maakt mij tegenwoordig niet zoveel meer uit als ik herkend word.



Wat vindt je er vervelend aan dat je minnaars je afvalsores leest? Wellicht kunnen ze dan een extra potje sex tegenaan gooien En stel dat je exen meelezen over je nieuwe beginnende relatie, so what?

Maar misschien gaan we nu off-topic



En witte legging dragen is niet fout....moeten mensen zelluf weten toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 26 november 2014 @ 20:39:

Hi Male!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik was er in het Zoyla tijdperk.. hoe lang geleden is dat? ;)



Onder een andere nick btw..
anoniem_179990 wijzigde dit bericht op 26-11-2014 21:23
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaars en ik delen dat deel dus niet, die zien mijn beste zelf, mijn zelfverzekerde geile zelf. En nee, ik wil niet dat mijn ex op de hoogte is van mijn seksleven met nieuwe vriend of een knallende ruzie die we hebben gehad. Ik spreek mijn exen nog en ik vind dat dus privé. Maar goed, ik knal die dingen sowieso liever niet op een openbaar forum als Viev.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 november 2014 @ 15:11:

[...]





Om die reden heb ik een hele tijd eerst mijn tekst gekopieerd voordat ik op 'plaats je reactie' drukte Oh ja dat herinner ik me ook nog! Deed ik ook!



Hier dus ook een , euh, fossiel , vanaf den beginne deze nick, wel 2 streepjes bij gekregen na een forumvernieuwing. En vanaf dat er avatars geplaatst konden worden ook nog steeds dezelfde.



Wel een meer meelezer fossiel. Leuk al die "oude bekende" hier te zien!
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai.



Dat duurde ongeveer 3 mnd. Geen succes met mijn oude naam, dus dan maar onder de afk. die iedereen gebruikte hier
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, weet ik veel hoelang, sinds het nieuwe forum dat ik niet meer kon inloggen, way to go, viva. Zoals altijd ;)
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Boro!
Al een account? Log dan hier in.
quote:boro_ schreef op 26 november 2014 @ 22:55:

Ik bedoel, weet ik veel hoelang, sinds het nieuwe forum dat ik niet meer kon inloggen, way to go, viva. Zoals altijd ;)welkom terug, het abdicatiemoment is bijna daar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch ook wel een fossiel. Nog uit de tijd dat er geen pijlers waren, maar gewoon losse topics. Eerste Nick was danna. Zonder de s dus. Die is er noodgedwongen bijgekomen na een forum update. Ik heb ook nog een keer tijdelijk een andere Nick gehad, maar die voelde niet goed, dus weer terug naar de oude.



Ik heb heel lang actief meegeschreven. Maar zoals iemand anders al schreef, op een gegeven moment heb je alle onderwerpen wel een keer gezien. Dus heel lang niks gedaan en nu lees ik vooral. En soms reageer ik. Maar Hansgate heb ik gemist. Kan iemand dat in 2 zinnen toelichten?



Ik herinner me naast wat namen die al genoemd zijn nog Martini.
Alle reacties Link kopieren
Hee, Dannas! Long time no see!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Thanks yall ;)



Kan nie twachten om alle bugs te ontdekken enzo...
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik zie Leovandebeo in die topic <3. En Yassekindje ;) Heerlijk.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 november 2014 @ 23:00:

Hee, Dannas! Long time no see!En ik had nog wel Eem briljante opvolger voor je in gedachten. Ik wist niet dat je geheugen zo kort was :-) .
Alle reacties Link kopieren
quote:boro_ schreef op 26 november 2014 @ 23:04:

Ohhhh ik zie Leovandebeo in die topic <3. En Yassekindje ;) Heerlijk.Bijna iedereen van toen heeft zich hier gemeld.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:dannas schreef op 26 november 2014 @ 23:05:

[...]





En ik had nog wel Eem briljante opvolger voor je in gedachten. Ik wist niet dat je geheugen zo kort was :-) .Dan had ik vast een biertje of wat op
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 17:29:

Fossielen dienen vanuit de tijd van voor Max te stammen en hun eerste nick bekend te maken.

We moeten weten met wie we van doen hebben





pfff..... msjulles.





maar dat weet echt bijna niemand meer hier, behalve jij, denk ik. Uit de boomstrucktuur inderdaad. In de tijd van sanne en jelle ofzo.
Dus.
Borodatio!

Wat een feest!

Een mens kan wel gek worden....



Alle reacties Link kopieren
quote:boro_ schreef op 26 november 2014 @ 23:08:

[...]





pfff..... msjulles.





maar dat weet echt bijna niemand meer hier, behalve jij, denk ik. Uit de boomstrucktuur inderdaad. In de tijd van sanne en jelle ofzo.





Natuurlijk weet ik Msjulles nog

Toen zaten we ook op een gegeven moment op FG



Wat me onmiddelijk doet denken aan Laddertje!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dannas! Haaaaai!
Am Yisrael Chai!
quote:Wuiles2 schreef op 25 november 2014 @ 21:58:

[...]





Schreven we daar samen? Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik daar ook schreef. Volgens mij kwam ik meer bij Werk (herinner me ineens Nummerzoveel. Doet zij nog altijd mee hier?) en Relaties.



Mijn geheugen is soms een vergiet trouwens. Hoop dat je me vergeeft





Long time no see! Wat leuk dat je er weer bent!!! Blijf je? Ja? Ah toe!
quote:boro_ schreef op 26 november 2014 @ 23:00:

Thanks yall ;)



Kan nie twachten om alle bugs te ontdekken enzo... Wat leuk, jij ook weer terug! Ik zou gaan slapen, maar ik word zo blij van dit topic!
quote:_Gayl_ schreef op 26 november 2014 @ 22:26:

[...]



Oh ja dat herinner ik me ook nog! Deed ik ook!



Hier dus ook een , euh, fossiel , vanaf den beginne deze nick, wel 2 streepjes bij gekregen na een forumvernieuwing. En vanaf dat er avatars geplaatst konden worden ook nog steeds dezelfde.



Wel een meer meelezer fossiel. Leuk al die "oude bekende" hier te zien!



Ik ken je ergens van....? (foute zin, maar toch)

Kwam/kom je veel op de sexpijler?
Alle reacties Link kopieren
Ik word er ook blij van!
Al een account? Log dan hier in.
quote:Vlammetje schreef op 26 november 2014 @ 21:25:

Mijn minnaars en ik delen dat deel dus niet, die zien mijn beste zelf, mijn zelfverzekerde geile zelf. En nee, ik wil niet dat mijn ex op de hoogte is van mijn seksleven met nieuwe vriend of een knallende ruzie die we hebben gehad. Ik spreek mijn exen nog en ik vind dat dus privé. Maar goed, ik knal die dingen sowieso liever niet op een openbaar forum als Viev.Nee, gelijk heb je hoor. Maar we begrijpen elkaar, alleen delen niet dezelfde mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven