Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
En een andere ergernis is dat ik nooit weet of ik me nu ergens aan erger of aan irriteer en dat ik dan maar synoniemen bedenk om het te omzeilen
Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlightdreamer schreef op 16 maart 2015 @ 12:58:

Nee dat de fietser,

de voetganger voorrang moet geven

;-)In Amsterdam moet je als voetganger keihard doorzetten...



Ook 'openbaar domein':

In het park: mensen die niet de moeite hebben genomen hun hond te trainen, die komt aangerend, springt blaffend tegen een klein kind op, en dan uit de verte dom schreeuwen ‘hij doet niks hoor’. Jawel, hij doet wèl iets, dat zie je toch? Zijn ook vaak hoogst verontwaardigd als je er (netjes) iets van zegt. Of: nee, we moeten die hond schattig vinden, hij is nu eenmaal een beetje speels hè? Gemakzuchtige stommelingen vind ik dat. En zo’n kind is weer voor geruime tijd bang van honden. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik m'n (vers)gelakte nagels beschadig... Vooral als het aan/door iets onbenulligs is.



Als er druppels plas van m'n voorganger op de wc bril liggen. Yuk!



Aan de vreemde tikkende/ rammelende/ piepende geluiden die m'n auto produceert.



Als m'n kind eindelijk lekker ligt te pitten en er een collectant fanatiek aan de deurbel gaat hangen.. Oeps, vergeten de bel uit te zetten... kind wakker



Een vieze bril. (Dan heb ik het niet enkel over een wc bril.)



En broodkruimels. Ik háát broodkruimels
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 16 maart 2015 @ 10:37:

Ik erger mij er aan dat op het VIVA forum topics regelmatig zogenaamd "vol" zijn en er een nieuw topic geopend moet worden waardoor er geen reacties meer volgen op het vorige deel, het dus allemaal los zand wordt.



Volgens mij is het VIVA forum het enige forum waar dit verschijnsel zich voordoet.Viva forum is niet de enige die dit heeft, en al helemaal niet de ergste. Ik zit sporadisch op fok, want ik volg daar 1 topic. Dat topic wordt automatisch gesloten na 12 pagina's (dus 120 berichten?). Dat is pas snel gesloten! We zijn dan ook al bij deel 24 ofzo.
Alle reacties Link kopieren
een nieuwe ergernis: appie is gestopt met de moestuinactie. Krijg ik weer van die stomme efteling zegels, waar ik niets mee doe want ik haat pretparken!
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh en ik ga nu iets heeeeel slechts zeggen... (sorry, sorry!)



Ik stoor me echt giga aan de senioren die dus de hele week overdag tijd hebben, maar er dan toch voor kiezen om tijdens de spitsuren boodschappen te gaan doen. Of om 's ochtends vroeg in de rij te gaan staan om bloed te laten prikken terwijl ze dus ook gewoon een uurtje later kunnen komen wanneer het rustiger is, waardoor ik 's ochtends dus wel fijn op tijd aan de beurt ben en ik niet weer in een vervelende positie zit dat ik én in de file kom te staan én dus uiteindelijk nóg veel later op m'n werk ben en ik deze tijd elders moet gaan inhalen....

Het is dus vooral zelfmedelijden haha! Want ik begrijp ook echt wel dat iedereen mag gaan en staan waar en wanneer hij wil
quote:Bitje93 schreef op 16 maart 2015 @ 12:54:

[...]





Dit wil ik toch eventjes nuanceren.

Het is bij een zebra alleen verplicht om te stoppen voor voetgangers, evt voor een scootmobiel welke ook onder de voetgangers valt.



Een fietser heeft GEEN VOORRANG op een zebra, sterker nog, een fietser mag helemaal geen gebruik maken van een zebrapad, de officiële benaming is voetgangers oversteekplaats, het is dus een voetpad en geen fietspad.

Zodra een fietser met de fiets aan de hand oversteekt heeft hij weer wel voorrang, dan is het een voetganger.



Ja dat weet ik, ik had het ook over voetgangers. (al vraag ik me af of dat een tijdje terug niet veranderd is maar dat weet ik niet zeker)



Jusa: tja dat is het nadeel van autorijden, dat het niet makkelijk is en dat je vooral goed vooruit moet kijken...
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nóóit normaal een chocoladereep kan eten. Als ik heel netjes en voorzichtig blokjes van de reep af wil breken, kruimel ik verdorie heel mijn bank en heel mijn kleding onder, waarna die kleine kruimels tot moeilijk uitwasbare vlekken zijn gevormd in 2 tellen en ik weer een shirt weg kan gooien.

Wanneer ik besluit dan maar gewoon van de reep af te happen (uiteraard boven een bord -wat al super irritant is), passen mijn tanden niet in de gulletjes tussen de blokjes; auw!



Ik hou meer van chocoladeletters
dat heb ik met shoarma... vind ik erg lekker, met lekker veel knoflooksaus,

maar het eet voor geen meter...
quote:jen16 schreef op 16 maart 2015 @ 15:03:

Dat ik nóóit normaal een chocoladereep kan eten. Als ik heel netjes en voorzichtig blokjes van de reep af wil breken, kruimel ik verdorie heel mijn bank en heel mijn kleding onder, waarna die kleine kruimels tot moeilijk uitwasbare vlekken zijn gevormd in 2 tellen en ik weer een shirt weg kan gooien.

Wanneer ik besluit dan maar gewoon van de reep af te happen (uiteraard boven een bord -wat al super irritant is), passen mijn tanden niet in de gulletjes tussen de blokjes; auw!



Ik hou meer van chocoladeletters



Heb je ooit Tony Chocolonely gegeten? Dat is helemaal erg!! Die hebben verdeling van de stukjes chocolade:



http://www.tonyschocolone ... -Naakt-Koud-van-Boven.jpg



En dat doen ze ''omdat het in de wereld ook zo ongelijk verdeeld is''



Ik koop het ook niet meer, bijna 3 euro voor zo'n reep.





Overigens kan je als de chocolade nog in de verpakking zit de stukjes al breken (bij een normale reep), en dan de wikkel eraf schuiven en het zilverpapier openvouwen (en dan dus op z'n kop laten liggen). Dat zou heel wat kruimels moeten schelen en je hoeft niet meer af te happen of te breken.
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 16 maart 2015 @ 15:03:

Dat ik nóóit normaal een chocoladereep kan eten. Als ik heel netjes en voorzichtig blokjes van de reep af wil breken, kruimel ik verdorie heel mijn bank en heel mijn kleding onder, waarna die kleine kruimels tot moeilijk uitwasbare vlekken zijn gevormd in 2 tellen en ik weer een shirt weg kan gooien.

Wanneer ik besluit dan maar gewoon van de reep af te happen (uiteraard boven een bord -wat al super irritant is), passen mijn tanden niet in de gulletjes tussen de blokjes; auw!



Ik hou meer van chocoladeletters Nou chocoladeletters eten soms ook lastig, De M en de L en de S gaan nog wel, maar waar ga je verder als je de pootjes van de A hebt afgebroken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 16 maart 2015 @ 15:15:

[...]



Nou chocoladeletters eten soms ook lastig, De M en de L en de S gaan nog wel, maar waar ga je verder als je de pootjes van de A hebt afgebroken?Ga jij het hele alfabet langs?! Kijken welke het lekkerste smaakt
Happy new topic!



(Bijzonder ergerlijke TVP)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het niet eens hebben over Tony Chocolonely

Ik heb gelukkig een vrij makkelijk te eten letter, zeker als ik een beetje met mijn kiezen bijt gaat het wel.



En stukjes afbreken in de verpakking van de reep is inderdaad nog de beste optie. Wel nog steeds lastig vaak, aangezien ik chocola altijd in de koelkast bewaar. Meestal scheurt door de brute kracht dan de wikkel gelijk en heb ik alsnog choco-confetti all over. Maar ja, je moet er wat voor over hebben om chocola te eten
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 16 maart 2015 @ 15:23:

[...]





Ga jij het hele alfabet langs?! Kijken welke het lekkerste smaakt Nee begin en blijf bij de A maar ik zie wel andere letters
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mensen die in de supermarkt altijd in de weg lopen of staan. Ze moeten dezelfde producten hebben en gaan uitebreid voor het vak staan kijken. Zelfs als ik dan een ander rondje loop om de mensen te ontwijken kom ik ze alsnog tegen. Grrr
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 16 maart 2015 @ 15:03:

Dat ik nóóit normaal een chocoladereep kan eten. Als ik heel netjes en voorzichtig blokjes van de reep af wil breken, kruimel ik verdorie heel mijn bank en heel mijn kleding onder, waarna die kleine kruimels tot moeilijk uitwasbare vlekken zijn gevormd in 2 tellen en ik weer een shirt weg kan gooien.

Wanneer ik besluit dan maar gewoon van de reep af te happen (uiteraard boven een bord -wat al super irritant is), passen mijn tanden niet in de gulletjes tussen de blokjes; auw!



Ik hou meer van chocoladeletters

Jij moet losse blokjes hebben, en...... die bestáán!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 12:00:

Het is overigens verplicht om te stoppen voor een zebra

Is het ook verplicht om te gaan lopen, als een auto daadwerkelijk voor je stopt?

Ik vind van wel!



Had ik laatst natuurlijk weer.

Ik kwam aanrijden, en zag een oud vrouwtje met rollator de zebra naderen.

Ik bracht mijn automobiel tot stilstand, en het vrouwtje...... bleef stáán.



Ik gebaarde van: 'Lopen maar wijffie, toe maar'.

Maar niks hoor, ze wilde niet.



Toen ik dan, for crying out loud, maar doorreed, en in mijn binnenspiegel keek, zag ik dat ze alsnog overstak



Maar dat is vaak bij zebrapaden. Dat mensen opeens heel zenuwachtig worden, als je voor ze stopt. Gaan ze rennen en zo, wat heus niet hoeft.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Mijn onbenullige ergenis van dit moment is dat ik blijkbaar ergens allergisch voor ben in mijn eigen huis, maar ik weet niet wat het is.

Thuis nies en snotter ik mij suf (en nee, niet omdat het zo vreselijk stoffig is) en dat wordt minder als ik een tijd uit huis weg ben. Geen idee waar het vandaan komt, maar irritant dat het is!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kanon schreef op 16 maart 2015 @ 20:04:

Mijn onbenullige ergenis van dit moment is dat ik blijkbaar ergens allergisch voor ben in mijn eigen huis, maar ik weet niet wat het is.

Thuis nies en snotter ik mij suf (en nee, niet omdat het zo vreselijk stoffig is) en dat wordt minder als ik een tijd uit huis weg ben. Geen idee waar het vandaan komt, maar irritant dat het is!Je hebt toch geen hyancinten staan hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:fjorgyn schreef op 16 maart 2015 @ 20:23:

[...]





Je hebt toch geen hyancinten staan hè?Nee, hoewel ik er toen ik voor het eerst een eigen huis had inderdaad achterkwam dat je daar ook erg van kan snotteren ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij dood aan wanneer de (grijze of grgrijzeoene) afvalbakken geleegd zijn en deze gewoon op de stoep worden gekwaktI.Ik loop daar dan met de kinderwagen en moet dan slalommen of op de weg gaan lopen omdat die bakken zo in de weg staan.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Ook in de categorie micro-ergenissen: ik heb een heel schattig bloempotje waar ik graag een plantje in wil zetten, maar alle plantjes (de plastic potjes daarvan) zijn te groot of te klein. Dus komt óf het randje er bovenuit, of hij zinkt erin weg.

Nu kan ik natuurlijk het plastic potje er vanaf halen en dan een beetje frutten met de aarde, maar dat vind ik dan weer teveel gedoe. Liever zoek ik me een ongeluk naar een direct passend plantje
Alle reacties Link kopieren
Oooh Lotte, je bent een held!

Zijn die repen van de Lidl of van de Aldi? Wat erg dat ik dat zelf nooit beseft heb, want dat is natuurlijk gewoon DE oplossing.
quote:jen16 schreef op 17 maart 2015 @ 10:49:



Zijn die repen van de Lidl of van de Aldi? Wat erg dat ik dat zelf nooit beseft heb, want dat is natuurlijk gewoon DE oplossing.



Ik vind ze niet te hachelen, ze liggen helemaal onderin het snoep-schap, ook bij Jumbo, kosten iets van 30 cent. Heeft weinig met chocolade van doen!



En anders de reep breken en dan in de koelkast leggen?



Of anders nu even flink paaseitjes inslaan, die zijn ook bite-size

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven