Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Het dochtertje van mijn schoonzus is ontzettend verwend, iedere keer als wij een cadeau kopen voor het kind verdwijnt het echt onder de massa's grote cadeaus. Voor haar verjaardag heeft ze gehad: een glijbaantje, een trampoline, zo'n little tikes politie loopauto (die dingen zijn best groot), een loopfiets, een driewieler, een water en zand tafel, een pop met een poppenwagentje, een berg kleertjes en 9 boeken.



Dan komen wij aanzetten met een pop, met veel zorg uitgezocht en die niet eens zo heel goedkoop was, en dat wordt amper opgemerkt .
Alle reacties Link kopieren
Vuurwerk afsteken vanavond. Buiten dat het overduidelijk irritant is voor nieuwjaar en al dat... HET IS MISTIG! Je ziet niks!

Waarom dan die pijlen afschieten? Ik snap het echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sorcha_ schreef op 29 december 2016 @ 18:55:

Het dochtertje van mijn schoonzus is ontzettend verwend, iedere keer als wij een cadeau kopen voor het kind verdwijnt het echt onder de massa's grote cadeaus. Voor haar verjaardag heeft ze gehad: een glijbaantje, een trampoline, zo'n little tikes politie loopauto (die dingen zijn best groot), een loopfiets, een driewieler, een water en zand tafel, een pop met een poppenwagentje, een berg kleertjes en 9 boeken.



Dan komen wij aanzetten met een pop, met veel zorg uitgezocht en die niet eens zo heel goedkoop was, en dat wordt amper opgemerkt .Mijn ervaring is dat veel kinderen een cadeau vooral snel uit willen pakken en 9 van de 10 keer is het daarna niet meer (zo) interessant.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 december 2016 @ 16:24:

[...]





Echt? Wow wat slecht!Dat is het nieuwe nummer van Sef. Ik word er ook gek van en heb het daarom al benoemd op het pijn aan mijn taalgevoel topic... Maar hij zou een reden hebben en maakt die fout bewust, zogezegd...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Hè jakkes Sorcha, daar hou ik ook niet van, en zo'n kind heeft er niks aan! Hoe oud is ze geworden?



Dan hadden ze beter elke maand 1 zo'n (groot!) kado kunnen geven!



Speelgoed hier ligt allemaal in een grote kast, en elke ochtend zoek ik 2 of 3 dingen uit waar m'n kindje die dag dan mee speelt. Zo wisselen we het af, kind reageert er heel leuk op. Lekker overzichtelijk ook en het ruimt makkelijk op!



En kan goed dat jouw pop alsnog favoriet wordt hoor! En voor de volgende keer een leuk boekje of een dagje uit met jullie ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 29 december 2016 @ 21:23:

Hè jakkes Sorcha, daar hou ik ook niet van, en zo'n kind heeft er niks aan! Hoe oud is ze geworden?



Dan hadden ze beter elke maand 1 zo'n (groot!) kado kunnen geven!



Speelgoed hier ligt allemaal in een grote kast, en elke ochtend zoek ik 2 of 3 dingen uit waar m'n kindje die dag dan mee speelt. Zo wisselen we het af, kind reageert er heel leuk op. Lekker overzichtelijk ook en het ruimt makkelijk op!



En kan goed dat jouw pop alsnog favoriet wordt hoor! En voor de volgende keer een leuk boekje of een dagje uit met jullie ofzo.



Dit was voor haar eerste verjaardag. Kerst was precies hetzelfde.

Ik weiger gewoon mee te doen aan die ratrace. Zelf verwacht ik ook niet dat schoonzus heel veel gaat uitgeven voor mijn toekomstige kinderen. Ik snap bovendien niet waar ze die dingen allemaal laten, hun huis is klein... Misschien ben ik gewoon ouderwets opgevoed ofzo



Een knuffelaap die wij hebben gegeven bij de geboorte is wel favoriet geworden .
Alle reacties Link kopieren
Heb er weer een!

Onverlichte snelwegen.

Ik had gisteravond steeds het idee dat ik niet zag hoe de weg liep. Doodeng en levensgevaarlijk.
quote:Sorcha_ schreef op 30 december 2016 @ 18:26:

[...]





Dit was voor haar eerste verjaardag. Kerst was precies hetzelfde.

Ik weiger gewoon mee te doen aan die ratrace. Zelf verwacht ik ook niet dat schoonzus heel veel gaat uitgeven voor mijn toekomstige kinderen. Ik snap bovendien niet waar ze die dingen allemaal laten, hun huis is klein.Hilarisch, op die leeftijd spelen ze het liefste met een wasknijper en een lege envelop is mijn ervaring. En dat blijft wel tot ze 2 zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mascha van Beautygloss, dat ze op het einde van haar filmpjes altijd haar stem zo vervormt alsof ze een kind van 5 is.

Mens, je bent een volwassen vrouw, je hoeft niet te klinken als een kleuter

Haar harde g en r zijn voor mij als (West-)Vlaamse al moeilijk aan te horen maar dat 'ik ben een klein meisje'-stemmetje is helemaal



In dezelfde orde: Laura Lee, ik wil die vrouw een neusspray geven. En ze klinkt als alle vooroordelen over Amerikaans spreken samen



Dat ik het mezelf aandoe om die filmpjes te kijken is uiteraard totaal niet relevant
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2016 @ 22:32:

Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.Ja, van mij ook.
Van mij ook!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2016 @ 22:32:

Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.Ook als ze je telefonisch een aanbod doen, ook echt van: maar dan krijgen je buren wel iets en jij niet. Ja, dus en?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ook altijd leuk: heel enthousiast een pak of fles fruitsap schudden en er dan achterkomen dat de dop er niet goed op zat.
Alle reacties Link kopieren
Unive die belt als je griep hebt, dus ik vraag ze een maand later terug te bellen.

Dan krijg je als antwoord, als u deze juridische aansprakelijkheid niet bij de autoverzekering neemt, dan duurt een maand wachten te lang
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2016 @ 22:32:

Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.



Van mij ook. Ze stonden hier de week voor oud en nieuw weer voor de nieuwjaarstrekking. Als niet meedeed maakte je geen kans.

Maar de betaling voor de nieuwjaarstrekking was al op 13 november. Hoe kun je dan nog meedoen op 27 december voor die trekking?

Lees hier maar, Adreswijziging te laat voor nieuwjaarstrekking doorgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst ergens gelezen dat de kans om de postcodeloterij te winnen iets van 0,00002 procent is...

je kunt je geld net zo goed gelijk in de prullebak gooien
Net even bij de lokale supermarkt naar binnen geschoten voor een vergeten boodschap, staat er meteen als je binnenkomt een enorm schap met mineola's voor een mooie aanbieding. Lekker, dus die neem ik mee. Kom ik bij de kassa, scant ie niet de aanbiedingsprijs. 'Nee mevrouw, die actie gaat morgen pas in!'.



Hang er dan even een briefje bij, of beter nog: ruim de actieproducten een half uur voor sluitingstijd in, in plaats van een hele dag van te voren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2016 @ 22:32:

Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.Eens! Wat wel leuk is: voor de grap even berekenen hoeveel je hebt bespaard door niet mee te doen aan de postcodeloterij. In de vier jaar dat ik op mezelf woon, en niet meedoe aan de postcodeloterij, heb ik daarmee toch weer 650 euro bespaard! Daar kan ik een hoop Ben&Jerry's van kopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 01 januari 2017 @ 10:55:

Mascha van Beautygloss, dat ze op het einde van haar filmpjes altijd haar stem zo vervormt alsof ze een kind van 5 is.

Mens, je bent een volwassen vrouw, je hoeft niet te klinken als een kleuter

Haar harde g en r zijn voor mij als (West-)Vlaamse al moeilijk aan te horen maar dat 'ik ben een klein meisje'-stemmetje is helemaal



In dezelfde orde: Laura Lee, ik wil die vrouw een neusspray geven. En ze klinkt als alle vooroordelen over Amerikaans spreken samen



Dat ik het mezelf aandoe om die filmpjes te kijken is uiteraard totaal niet relevant Kijk je wel eens naar Teske? Die past ook perfect in je ergernissenrijtje. Zij heeft ook een hele aparte, aangeleerde manier van praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 08 januari 2017 @ 14:43:

Ik heb laatst ergens gelezen dat de kans om de postcodeloterij te winnen iets van 0,00002 procent is...

je kunt je geld net zo goed gelijk in de prullebak gooien



De kans om de hoofdprijs te winnen is inderdaad heel erg klein maar technisch gezien altijd nog groter dan de kans die te winnen in de staatsloterij. Een postcode heeft 4 cijfers en 2 letters, een staatslot heeft 5 cijfers en 2 letters (dus heel veel meer mogelijkheden).



Bij de postcodeloterij is er 1 straat die de jackpot wint maar de helft van de jackpot wordt verdeeld in de wijk. Dus de kans om een paar duizend euro te winnen is 1 op 9999. Als je het zo bekijkt is het van alle loterijen wel de beste keuze denk ik
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 08 januari 2017 @ 16:45:

[...]



Kijk je wel eens naar Teske? Die past ook perfect in je ergernissenrijtje. Zij heeft ook een hele aparte, aangeleerde manier van praten.Ken ik niet, linkje is welkom - denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 08 januari 2017 @ 21:07:

[...]





Ken ik niet, linkje is welkom - denk ik https://youtu.be/4Gldw42GT6k

kijk.... en huiver



Ok dat is een beetje overdreven ;) maar ik erger me alleen al aan hoe ze haar mond beweegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 09 januari 2017 @ 00:12:

[...]



https://youtu.be/4Gldw42GT6k

kijk.... en huiver



Ok dat is een beetje overdreven ;) maar ik erger me alleen al aan hoe ze haar mond beweegt.



Na 2 minuten kijken: ik denk dat ik snap wat je bedoelt, vooral haar bovenlip beweegt ze op een geforceerder manier.



Ik denk dat veel vrouwen die filmpjes maken een soort van koket proberen te zijn, en dat wordt dan in mijn ogen zo snel fake en 'ik ben een klein meisje' terwijl het gvd vrouwen zijn die seks hebben en spullen kopen, vind dat totaal haaks staan op die houding.

En dan maar janken over dat ze niet au serieux worden genomen (door mannen), ja duh, hoe zou dat toch komen (dat is dus ook mijn irritatie bij Beautygloss)



Tot zover een boel aannames en vooroordelen

U mag zich nu massaal beginnen ergeren aan mij



Off topic maar deze vind ik helemaal geweldig: ze neemt zichzelf totaal niet serieus, holowsexual Christine

https://www.youtube.com/channel/UCGCVyT ... 170BLy2Arw



Ook leuk om te kijken als je nul interesse hebt in nagellak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven