Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 08 januari 2017 @ 16:45:

Kijk je wel eens naar Teske? Die past ook perfect in je ergernissenrijtje. Zij heeft ook een hele aparte, aangeleerde manier van praten.

Ik ben het met je eens, maar de dingen DIE ze zegt vind ik wel vaak heel erg grappig (ik kijk alleen proefwerk van haar). Ze heeft wel echt humor, vind ik.



Maar de manier van praten geeft inderdaad rillingen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 08:22:

Off topic maar deze vind ik helemaal geweldig: ze neemt zichzelf totaal niet serieus, holowsexual Christine

https://www.youtube.com/channel/UCGCVyT ... 170BLy2Arw



Ook leuk om te kijken als je nul interesse hebt in nagellak

Weet je wie ook leuk is?

OnneDi.

Die zegt bijvoorbeeld: 'Ik zit weer helemaal onder de pukkels dus ik ga zo eerst eens wat make-up op m'n smoel smeren'.



Heerlijk mens. Helemaal onder de tatoeages, iets waar ik totaal niets mee heb, maar ik hou echt een soort van haar
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 januari 2017 @ 09:07:

[...]



Weet je wie ook leuk is?

OnneDi.

Die zegt bijvoorbeeld: 'Ik zit weer helemaal onder de pukkels dus ik ga zo eerst eens wat make-up op m'n smoel smeren'.



Heerlijk mens. Helemaal onder de tatoeages, iets waar ik totaal niets mee heb, maar ik hou echt een soort van haar Owkey, die ga ik straks ook even opzoeken, ik hou wel van die types die wel met make-up en toestanden bezig zijn zonder dat er direct 'aaah *wapperende handjes*' bij komen
Alle reacties Link kopieren
On topic: mensen die Word-documenten opsturen waar de printer tilt op slaat, die zegt dan 'geen papier'. Valt op te lossen door papier handmatig in te voeren, maar vervelend is het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 09:17:

On topic: mensen die Word-documenten opsturen waar de printer tilt op slaat, die zegt dan 'geen papier'. Valt op te lossen door papier handmatig in te voeren, maar vervelend is het wel.

Hier gaat de printer nog wel eens op standby. Best hilarisch, aangezien sommigen heb dan niet meer 'aan' krijgen.

Wat wel een printer irritatie is, normaal als de printer leeg is, worden alle laden even helemaal bijgevuld. Er is hier iemand die een half pakje erin doet en de rest er naast laat liggen. Waarom!? Er pas namelijk precies (+ wat extra) een heel pak in een lade. En het is gewoon een beetje asociaal, net of je geen 3 minuten hebt om dat hele ding even bij te vullen.

Ik ben er nog niet achter wie het is (ik heb uitzicht op de printer), want ik mis het moment steeds...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Kan me je ergernis voorstellen, alsof diegene alleen maar bijvult voor zichzelf maar wel mee gebruikt als een ander bijvult.

Zou er ook lastig om zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 09:16:

Owkey, die ga ik straks ook even opzoeken, ik hou wel van die types die wel met make-up en toestanden bezig zijn zonder dat er direct 'aaah *wapperende handjes*' bij komen 'Leuk of meuk' is erg leuk.
You don't have to fit into the format
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2016 @ 22:32:

Ik word gestoord van de overkill aan reclame voor de postcodekanjer.



Ik vind het zo'n nare loterij ook. Als de jackpot niet op je staatslot valt, dan haal je je schouders op. Maar valt de postcodekanjer in je straat, dan ben je er ziek van dat je geen lot hebt. Heb je het financieel moeilijk en je bent verstandig, dan doe je dus niet mee aan loterijen. Of je zegt je lidmaatschap op. En dan valt hij; en je ziet je buren dure luxe goederen aanschaffen. Terwijl JIJ het juist zo goed had kunnen gebruiken, en het is nog je 'eigen schuld' ook. Had je maar niet zo verstandig moeten zijn. Nare loterij. Van mij mogen ze het afschaffen.Wie niet waagt wie niet wint. Waarom zou je de buren geen grote prijs gunnen? Klinkt erg jaloers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 09 januari 2017 @ 10:54:

[...]

Wie niet waagt wie niet wint. Waarom zou je de buren geen grote prijs gunnen? Klinkt erg jaloers.Wie zegt dat ze hun buren het niet gunnen? Het gaat om de insteek van de loterij. Bij een staatsloterij weet je niet dat je naast de prijs grijpt als je niet meedoet, maar bij de postcodeloterij wel. Het punt is dat jij bij de uitdeling overgeslagen wordt en iedereen 'weet' dat je zo 'stom' geweest bent om niet mee te doen. Daarnaast is de hele reclame ook gericht op, als je niet meedoet winnen je buren wel en jij niet, dat laat je toch niet gebeuren.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 09:17:

On topic: mensen die Word-documenten opsturen waar de printer tilt op slaat, die zegt dan 'geen papier'. Valt op te lossen door papier handmatig in te voeren, maar vervelend is het wel.Dat! Werkelijk waar, draai er even een PDF-je van, hoeveel moeite is dat nou. Vind dat altijd zo knullig overkomen, laatst nog een mailtje gehad met officiele jaarstukken van een vereniging, in Word. Serieus? PDF it!
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 09 januari 2017 @ 11:08:

[...]



Wie zegt dat ze hun buren het niet gunnen? Het gaat om de insteek van de loterij. Bij een staatsloterij weet je niet dat je naast de prijs grijpt als je niet meedoet, maar bij de postcodeloterij wel. Het punt is dat jij bij de uitdeling overgeslagen wordt en iedereen 'weet' dat je zo 'stom' geweest bent om niet mee te doen. Daarnaast is de hele reclame ook gericht op, als je niet meedoet winnen je buren wel en jij niet, dat laat je toch niet gebeuren.Ik snap wel wat je bedoeld. Het is de enige loterij waar je een verliezer kunt worden zonder mee te doen. Juist die angst gebruiken ze om je de loten op te dringen en dat is behoorlijk irritant.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 09 januari 2017 @ 13:15:

[...]





Dat! Werkelijk waar, draai er even een PDF-je van, hoeveel moeite is dat nou. Vind dat altijd zo knullig overkomen, laatst nog een mailtje gehad met officiele jaarstukken van een vereniging, in Word. Serieus? PDF it!



Dat ook ja. Ik werk op een advocatenkantoor en PDF is voor veel van die mensen een soort hocus-pocus



Hier (België) mogen besluiten ook alleen per fax of persoonlijk neergelegd worden op de rechtbank, mail is hiervoor niet geldig.

De postduiven zijn pas sinds vorig jaar verdwenen
Ik hou van Belgen
Alle reacties Link kopieren
Ja we zijn lekker rustiek en zo
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 13:27:

[...]

Dat ook ja. Ik werk op een advocatenkantoor en PDF is voor veel van die mensen een soort hocus-pocus



Hier (België) mogen besluiten ook alleen per fax of persoonlijk neergelegd worden op de rechtbank, mail is hiervoor niet geldig.

De postduiven zijn pas sinds vorig jaar verdwenen

Gek genoeg is fax hier nog altijd rechtsgeldig en een regulier emailtje vaak niet! Daar kwam ik achter toen ik tijdelijk bij een bouwbedrijf werkte. Daar wordt nog heel veel gefaxt ivm de rechtsgeldigheid.



quote:MonicaG schreef op 09 januari 2017 @ 13:44:

Ja we zijn lekker rustiek en zo
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik kan mijn telefoon weer eens nergens vinden, hoe kan het toch dat ding telkens zoek raakt. Ik had hem net nog in mijn handen.

Iemand laten bellen naar mijn nummer heeft geen zin want hij staat ook nog eens op stil heul erg slim als je een warhoofd bent die altijd alles kwjitraakt. Gatttttttt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 10 januari 2017 @ 13:05:

Ik kan mijn telefoon weer eens nergens vinden, hoe kan het toch dat ding telkens zoek raakt. Ik had hem net nog in mijn handen.

Iemand laten bellen naar mijn nummer heeft geen zin want hij staat ook nog eens op stil heul erg slim als je een warhoofd bent die altijd alles kwjitraakt. Gatttttttt!Ik heb op een gegeven moment maar een minibelletje aan mijn telefoon gedaan. Als ik mij afvroeg of hij in mijn tas zat, hoefde ik de tas alleen te schudden. En op vibra was hij iets beter te horen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik erger me aan mijn literatuurlijst voor Nederlands. De boeken die ik voor mijn komende tentamen moet lezen vind ik bijzonder saai.



Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Opkomende koortsblaas, en met dank aan bijholteontsteking zie ik er al zo charmant uit: rode gezwollen neus, mond en ogen, uitgedroogde huid.

Soms is een burka niet eens zo'n onaantrekkelijk idee
Alle reacties Link kopieren
enorme puist midden in de pilstrip

grr waarom hebben ze mijn oude pil nu uit de handel genomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 10 januari 2017 @ 15:50:

enorme puist midden in de pilstrip

grr waarom hebben ze mijn oude pil nu uit de handel genomen?Welke is uit de handel? Tegen mij zei de apotheker ook een keer dat mijn pil uit de handel was, maar dat bleek geklets te zijn, ze wilden mij gewoon zo'n namaak aansmeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pruttie schreef op 10 januari 2017 @ 13:36:

Ik erger me aan mijn literatuurlijst voor Nederlands. De boeken die ik voor mijn komende tentamen moet lezen vind ik bijzonder saai.



Blegh.Dat hoort zo hoor!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hahaha, dat geeft geen troost.



Dit is wel de laatste verplichte kost, geloof ik. Daarna mogen we van de groslijst kiezen. Voor Engels hebben we een groslijst van 5 boeken, waarvan we er 3 moeten lezen. *zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:CarrieM schreef op 10 januari 2017 @ 16:25:

[...]





Welke is uit de handel? Tegen mij zei de apotheker ook een keer dat mijn pil uit de handel was, maar dat bleek geklets te zijn, ze wilden mij gewoon zo'n namaak aansmeren.Modicon en Neocon. Nu bezig met Trinovum , maar die gaat er ook uit
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan het woord goed en dan voornamelijk aan het gebruik ervan op het forum..



'Ik heb gasten. Wat schotel ik ze voor?'

Goed stukje vlees, goede wijn erbij.



'Mijn schoenen zitten niet lekker, iemand tips?'

Ga naar een echt goede schoenenzaak.



Ja ehh, wat is goed? Doe niet zo vaag en quasi-interessant. Noem namen, noem merken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven