Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Muziek in de speeltuin?
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 09 april 2017 @ 15:30:

Muziek in de speeltuin?

Ja.

Er staan 2 x 2 bankjes met tafels en daar zitten de vrouwen uit de buurt hele dagen te kakelen en te eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rolu schreef op 09 april 2017 @ 15:06:

Gister bij de kapper, ze had voor ze mijn haar ging doen blijkbaar rookpauze gehad , de hele tijd een rookwolk om me heen en toen ze m'n pony aan t doen was van die stinkrookvingers voor m'n neus. Probeerde haar er subtiel op te wijzen maar kwartje viel niet.

Getsie.



Ben wel benieuwd hoe je haar dat dan subtiel duidelijk probeerde te maken...



Je zei vast niet: 'Je klauwen stinken joh'.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 09 april 2017 @ 15:18:

het gillende overbuurmeisje is met dit weer altijd buiten - groot gelijk. Maar zij gilt dus echt de hele tijd, en dan ook nog op zo? toon die door merg en been gaat . ik heb haar nog nooit op een normale toon horen praten, normaal volume. Het kind is iets van 7 of 8 jaar. Ik snap haar moeder niet, die moet toch ook gillend gek worden?



en nee, ik ga er niets van zeggen, want een kind.. en kinderen moeten kunnen spelen.. maar ik erger me er wel aan..





Was dat nou een bewust grapje, of toeval?



In dezelfde categorie: ik heb nieuwe bovenburen. Nou ja, ze wonen niet direct boven mij, er zit nog één woning tussen (ik woon beneden, complex is drie hoog). Mensen met kinderen, en ze zijn ONWIJS luidruchtig! Heel erg bonken, en ze praten keihard. Ik wil natuurlijk niet meteen bekend staan als zeikbuurvrouw, dus kijk het even aan. Maar blij ben ik er niet mee.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 april 2017 @ 15:43:

[...]



Getsie.



Ben wel benieuwd hoe je haar dat dan subtiel duidelijk probeerde te maken...



Je zei vast niet: 'Je klauwen stinken joh'.
Alle reacties Link kopieren
Van die vieze klauwen: hallo, ik kom hier voor een sneeuwwitte coupe, niet de kleur rookkwarts (verwijzing naar bruine vingers van het roken)?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 april 2017 @ 15:43:

[...]



Getsie.



Ben wel benieuwd hoe je haar dat dan subtiel duidelijk probeerde te maken...



Je zei vast niet: 'Je klauwen stinken joh'.Ik zei dat ik een sigarettenlucht heel dichtbij rook of zij die ook rook. Maar nee zij rook niets.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rolu schreef op 09 april 2017 @ 17:12:

Maar nee zij rook niets.....Nee, tuurlijk niet
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat het de Nederlandse Staat mankracht en geld kost omdat er in een ander land een referendum is. Waarvan campgane voeren illegaal is volgens hun eigen kieswet en dan het hier niet wordt toegelaten en dan het aan ons ligt en dan ....................

Laat maar
Alle reacties Link kopieren
Dat man alweer weg is voor werk, vorige week pas nog geweest en nu weer. Hij slaapt meer in een hotelbed dan in mijn bed.

En dat ik dat de laatste tijd ipv beter net almaar minder goed trek



(Ik wist dat dit bij de job hoorde en ik gun het hem ook en ik kan best goed alleen zijn en m'n plan trekken en zo maar nu gewoon even niet )
Alle reacties Link kopieren
Monica
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Tnx



Ben alweer wat minder sielug dan gisteren en straks gaan werken geeft ook weer afleiding
De babyboomgeneratie. Echt
Mokka-paaseitjes. Brrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Wc Papier! Ik zit nu lekker te stinken en er is geen wc papier



Moet ik met de broek op de knieen de trap af, de kast induiken voor een nieuwe rol.

Vanavond Pepermint Vent maar even verrot schelden. Hij is als laatste op de wc geweest!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een schurfthekel aan die 'tvp's'.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er alleen herhalingen of flauwe programma's op tv als je een keer niet vroeg op hoeft? Nu ga ik slapen omdat ik me anders dood verveel.
Paasvuurmeur in je woning.
Alle reacties Link kopieren
Irritant: forummers die hun man een naam geven die afgeleid is van hun forumnaam
Alle reacties Link kopieren
Meiden die op de foto staan en daarbij met 1 van hun voeten op hun tenen gaan staan. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 14:40:

Irritant: forummers die hun man een naam geven die afgeleid is van hun forumnaam Kan hem ook meneer noemen hoor
To trapt af. Echt zwaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 april 2017 @ 15:48:

[...]







Was dat nou een bewust grapje, of toeval?



In dezelfde categorie: ik heb nieuwe bovenburen. Nou ja, ze wonen niet direct boven mij, er zit nog één woning tussen (ik woon beneden, complex is drie hoog). Mensen met kinderen, en ze zijn ONWIJS luidruchtig! Heel erg bonken, en ze praten keihard. Ik wil natuurlijk niet meteen bekend staan als zeikbuurvrouw, dus kijk het even aan. Maar blij ben ik er niet mee.



Dat vind ik geen onbenullige ergernis hoor. Jarenlang onder luidruchtige bovenburen gewoond en ik wilde ook niet de zeikbuurvrouw uithangen. Nu ik ergens anders woon, waar het heel rustig is, merk ik eigenlijk pas wat voor impact het heeft gehad op mijn leven. Nooit écht rustig thuis op de bank kunnen zitten en zo.



Wel onbenullig en in combinatie met degene die zich ergerde aan babyboomers: vooral met dit soort dagen zie je ze weer veel, de babyboomerstelletjes die gezellig een stukje gaan fietsen (allebei dezelfde fiets en hetzelfde windjack natuurlijk) en doen alsof het fietspad van hen is, verbaasd omkijkend als iemand belt omdat diegene er langs wil en dan héél langzaam (want tja, niet meer zo fit, want fietsen doen we alleen in het voorjaar) aan de kant gaan...
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Onbenullige ergernis in Amsterdam... 15 minuten rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek. Er eindelijk eentje vinden 6 straten verderop. Naar huis lopen en dat er dan toch precies voor je eigen huisdeur nèt een auto is vertrokken en dus wel een lege plek is voor je deur (waar dat eerder niet zo was).

Maarja als je dan 6 straten terug loopt is die plek voor je deur inmiddels ook alweer bezet.



Maar goed, tegelijk ook blij dat hier in de wijk geen wachtlijst voor parkeervergunningen was, zoals wel in andere wijken. En dat ik de luxe heb van wonen in de hoofdstad én een auto kunnen hebben.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 17 april 2017 @ 16:05:

Dat vind ik geen onbenullige ergernis hoor. Jarenlang onder luidruchtige bovenburen gewoond en ik wilde ook niet de zeikbuurvrouw uithangen. Nu ik ergens anders woon, waar het heel rustig is, merk ik eigenlijk pas wat voor impact het heeft gehad op mijn leven. Nooit écht rustig thuis op de bank kunnen zitten en zo.

Nou, ik woon al vijftien jaar in dit huis, maar realiseer me nu pas wat een zegen het al die jaren was dat ik geen luidruchtige buren had.

Het gaat echt niet goed, ze maken zo'n herrie. Op doordeweekse dagen begint het bonken al om kwart over zeven 's morgens. Geen idee wat ze aan het doen zijn dan. Slaan met deuren, en de moeder schreeuwt tegen de kinderen. Op het naamkaartje bij de deur heb ik gezien dat het een alleenstaande moeder is, volgens mij kan ze die kinderen totaal niet aan.



Maar ja. Ik heb de beste mensen nog niet eens gezien. Om dan meteen met een klacht te komen vind ik erg moeilijk. Als ik hoor hoe ze tekeergaat tegen haar kinderen, houd ik m'n hart vast voor hoe ze op mijn klacht gaat reageren. Ik gok niet zo heel erg begripvol.



Lastig.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven