Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?



Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Alle reacties Link kopieren
- Vrouwen en oudere mensen in het verkeer.



- Als er nog een kassa in de supermarkt open gaat en mensen achter jou vinden dat ze dan ineens voor jou mogen terwijl jij ook naar de nieuw-geopende kassa gaat.



- Sbs6 in z'n geheel



- John - zogenaamde pedagogische- ik wil mensen helpen- maar eigenlijk hoop ik zoveel mogelijk kijkcijfers te scoren- Williams

(rare zin, jullie snappen ongetwijfeld wat ik bedoel)



- Openbaar vervoer in Nederland
Mensen die al hun geld meteen opmaken wanneer het binnenkomt, en dan een week of twee later gaan zeuren over het feit dat ze geen geld meer hebben. Ja, dan had je misschien niet twee paar dure schoenen moeten kopen en vier keer uit moeten gaan. En ze doen het de maand erop gewoon weer, inclusief het zeuren.



Mijn bril wordt steeds vies terwijl ik er netjes van afblijf.
Alle reacties Link kopieren




de laatste zin klopt niet. Zoals het er nu staat lijkt het alsof Roy zijn anonieme donor een nieuw leven gunt.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag lippenstiften uit een nieuwe collectie maar ik weet niet wanneer de collectie uit komt. De ene zegt 18 oktober de ander 8 november. In Amerika waren de lippenstiften na 12 minuten uitverkocht dus ik heb niet het gevoel dat ik een dag te laat kan zijn. Op de site zelf staat helemaal niets en dit is zo ontzettend onbenullig maar het zit me wel dwars.



En dat van die vieze bril zit me ook dwars.
Alle reacties Link kopieren
"Als er nog een kassa in de supermarkt open gaat en mensen achter jou vinden dat ze dan ineens voor jou mogen terwijl jij ook naar de nieuw-geopende kassa gaat."





JA! En als ik zie dat je maar 2 dingen gaat kopen en ik een heleboel had je best voor gemogen maar het is de eerstvolgende is dat nou echt zoo moeilijk? En iedereen doet het, laatst ging een bejaarde man helemaal kn de versnelling zodat hij eerder was dan ik, dat was nog een hele strijd want ja hij bejaard. .maar ik hoogzwanger, tjah wat zegt de etiquette dan he?! ;)
Ja idd., dat had ik gister nog! Ik heb geen zin om stennis te schoppen, maar het is wel redelijk aso...

Ook wel idioot dat cassieres daar zelden wat van zeggen.



Oww en hier zal ik wel commentaar ook krijgen, maar ik vind gillende en schreeuwende kinderen over het algemeen vrij irritant. Net nog hier op mijn werk in de wachtkamer, gillen, schreeuwen en rondrennen. En (nou ja dat ligt meer aan de ouders) wie mocht de wachtkamer opruimen toen ze net wegwaren: juist, ik.



En iets waar ik me godsgruwelijk aan erger, ik overweeg te emigreren als die onzin niet stopt: die achterlijke nutteloze onzinnige zwartepietendiscussie. Grrrrmbbbbllllll...
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen dat ze zich voor 200 of zelfs 1000% inzetten / het zeker weten. ..... vreselijk! 100 is alles! Meer dan 100 kan niet!
Waar ik me aan erger:

Mensen die links blijven rijden

Katten

Wanneer mensen een "d" in de tegenwoordige tijd gebruiken

Of dingen zeggen als: ik erger me eigen

Inderdaad mensen doe snel voorbij je rennen als er een kassa open gaat

Schreeuwende kinderen (en ouders die ze niet corrigeren)
Alle reacties Link kopieren
Sushilala: katten?
quote:noreservations schreef op 15 oktober 2014 @ 14:37:

Iets uitbesteden aan programmeurs in Roemenië en dat dat off shoring noemen. Hoezo? Zitten die mensen op een booreiland voor de kust?



Mensen (of specifiek m'n moeder) die het heeft over Yew York in plaats van New York.

Mensen die het hebben over Indië i.p.v. Indonesië.

Mensen die vinden dat we trots moeten zijn op de VOC mentaliteit. Trots zijn op landen en mensen misbruiken, tot slaaf maken voor eigen financiëel gewin?



"Een zoetje" "Een zuurtje" "Pure producten" en meer van dat soort priet praat.



Iedereen die in de markthal loopt te treuzelen en niets koopt.



Het gezeik van volwassen mensen die de aantocht van Sinterklaas gaan boycotten omdat er een gekleurde Piet mee loopt. Want? Vorig jaar ging je wel met je volwassen lijf op de bank zitten kijken? hahahaha! Allemaal in de roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op 15 oktober 2014 @ 16:30:

Ja idd., dat had ik gister nog! Ik heb geen zin om stennis te schoppen, maar het is wel redelijk aso...

Ook wel idioot dat cassieres daar zelden wat van zeggen.



Oww en hier zal ik wel commentaar ook krijgen, maar ik vind gillende en schreeuwende kinderen over het algemeen vrij irritant. Net nog hier op mijn werk in de wachtkamer, gillen, schreeuwen en rondrennen. En (nou ja dat ligt meer aan de ouders) wie mocht de wachtkamer opruimen toen ze net wegwaren: juist, ik.



En iets waar ik me godsgruwelijk aan erger, ik overweeg te emigreren als die onzin niet stopt: die achterlijke nutteloze onzinnige zwartepietendiscussie. Grrrrmbbbbllllll...Ik erger me dus aan oude graftakken die zich met mijn krijsende zoontje bemoeien! Hij is 2 moet ik dan een sok in zijn mond stoppen?? De eerste die morgen wat zegt krijgt de volle laag. Ben er klaar mee, alsof ik daarop zit te wachten die opmerkingen zoals " zoo, bij mij mocht je even naar je kamer!" Pleur op bitch..
quote:as1984 schreef op 15 oktober 2014 @ 15:55:

"Als er nog een kassa in de supermarkt open gaat en mensen achter jou vinden dat ze dan ineens voor jou mogen terwijl jij ook naar de nieuw-geopende kassa gaat."





JA! En als ik zie dat je maar 2 dingen gaat kopen en ik een heleboel had je best voor gemogen maar het is de eerstvolgende is dat nou echt zoo moeilijk? En iedereen doet het, laatst ging een bejaarde man helemaal kn de versnelling zodat hij eerder was dan ik, dat was nog een hele strijd want ja hij bejaard. .maar ik hoogzwanger, tjah wat zegt de etiquette dan he?! ;)





Aan mij zouden ze een hele slechte hebben, ik ga er voor gaan staan met boodschappen.



En in jouw geval (ben dan ook zwanger maar ook zonder zwanger te zijn) zou ik zeggen: ze vroeg om de eerstvolgende niet om de oudste!
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op zondag 12 oktober 2014 22:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zonnigschildpadje in "Onbenullige ergernissen"" class="messagelink">zonnigschildpadje schreef op 12 oktober 2014 @ 18:46</a>:</b>

Mijn irritant van de dag: mensen die hun hond los laten lopen op het fietspad (geen moeite mee), maar als er dan rustig een fiets aan komt (ik dus), chagrijnig gaan kijken van "pas op m'n hond" (wel moeite mee )</div></blockquote>



Ik ben wel eens van mijn fiets gepleurd omdat er een paar mensen stonden te ouwehoeren terwijl hun honden heen en weer renden.

Ok ze waren wel heel vriendelijk toen ik viel.

Ook wel eens een paar x gebeurd dat mensen op het fietspad liepen met hun hond los. Had een x echt bijna een hond onder mijn brommer, kon nog net op tijd remmen.

Dit vind ik overigens geen onbenullige ergenissen...



Bij ons is t hondenlosloopgebied op t fietspad, belachelijk.

Daar krijg je dus dit soort ergernissen omdat de fietsers en brommers vaak niet weten dat t een losloopgebied is ..,
Wie verzint dat in godesnaam Dasminder

Dat is dus geen fietspad maar een nek-breek-pad of iets in die richting?



BG: Who, rustig, chill... ik val jou niet aan hoor...

Ik heb er niks van gezegd, zou ik ook nooit doen want het is mijn kind niet.

Maar ik vind het wel een beetje onzin dat kinderen maar mogen gillen 'omdat het kinderen zijn'.

Als ouders kinderen maar laten schreeuwen zonder daar wat van te zeggen in het openbaar vind ik dat niet helemaal normaal eerlijk gezegd, maar ik ga me er echt niet mee bemoeien.

En als kinderen met speelgoed spelen en dat laat je maar lekker door de hele wachtkamer liggen vind ik dat ook niet helemaal normaal.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergernis op dit moment; koude voeten terwijl ik ze net in een bak heet water heb gehad, wollen sokken aan heb getrokken en ze heb geparkeerd onder drie lagen fleecedeken. 😡
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op 15 oktober 2014 @ 22:33:

Wie verzint dat in godesnaam Dasminder

Dat is dus geen fietspad maar een nek-breek-pad of iets in die richting?



BG: Who, rustig, chill... ik val jou niet aan hoor...

Ik heb er niks van gezegd, zou ik ook nooit doen want het is mijn kind niet.

Maar ik vind het wel een beetje onzin dat kinderen maar mogen gillen 'omdat het kinderen zijn'.

Als ouders kinderen maar laten schreeuwen zonder daar wat van te zeggen in het openbaar vind ik dat niet helemaal normaal eerlijk gezegd, maar ik ga me er echt niet mee bemoeien.

En als kinderen met speelgoed spelen en dat laat je maar lekker door de hele wachtkamer liggen vind ik dat ook niet helemaal normaal.Oh zijn troepjes in de wachtkamer ruimen we netjes op, maar dat krijsen wat hij soms doet omdat hij bv in de buggy moet probeer ik juist te negeren, en die opmerkingen ook, maar vandaag werd ik er wel moe van hoor, alsof ik het leuk vind dat gekrijs
Alle reacties Link kopieren
Waar ik mij aan erger.



Mijn 'mannetje' of mijn 'vrouwtje' als ze t over hun partner hebben.



En het gebruik van t woord 'me', me zoon, me broer, me auto...



Ouders die tegen hun kinderen gaan roepen dat ze niet zo moeten schreeuwen. Bij voorkeur op het geluidsniveau van een misthoorn. JEFFREY! WAT ZEI MAMA NOU? NIET ZO SCHREEUWEN!!! Loop er dan gewoon even naar toe, kun je meteen het goede voorbeeld geven
Alle reacties Link kopieren
quote:n87 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:54:

Ouders die tegen hun kinderen gaan roepen dat ze niet zo moeten schreeuwen. Bij voorkeur op het geluidsniveau van een misthoorn. JEFFREY! WAT ZEI MAMA NOU? NIET ZO SCHREEUWEN!!! Loop er dan gewoon even naar toe, kun je meteen het goede voorbeeld gevenDat dacht ik vandaag dus ook toen ik riep dat hij op moest houden met zijn gekrijs...
Alle reacties Link kopieren
quote:as1984 schreef op 15 oktober 2014 @ 21:22:

Mensen die zeggen dat ze zich voor 200 of zelfs 1000% inzetten / het zeker weten. ..... vreselijk! 100 is alles! Meer dan 100 kan niet! Ik weet niet meer waar, maar kwam ergens op dit forum tegen: Bericht met 118 % verwijderd.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Overbuurvrouw die graag belt op het balkon en dan de kilometers tussen haar en degene die ze aan de lijn heeft, probeert te overbruggen met haar stem. En als ik even aardig naar haar zwaai, kijkt ze me aan en blijft gewoon luid praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:n87 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:54:

Ouders die tegen hun kinderen gaan roepen dat ze niet zo moeten schreeuwen. Bij voorkeur op het geluidsniveau van een misthoorn. JEFFREY! WAT ZEI MAMA NOU? NIET ZO SCHREEUWEN!!! Loop er dan gewoon even naar toe, kun je meteen het goede voorbeeld geven

Heb je kinderen?



Zo ja, dan weet je ook wel dat ze soms zo aan het schreeuwen zijn dat tegen ze praten gewoon weg niet meer helpt.

Ik ben er absoluut geen voorstander van tegen kinderen te schreeuwen. Zelf heb ik tegen mijn 4 jarige 2 keer geschreeuwd dat hij stil moest wezen, hij was redelijk onder de indruk dat ik schreeuwde en was stil. Ik doe dit alleen als er echt niets helpt.
quote:n87 schreef op 15 oktober 2014 @ 22:54:

Ouders die tegen hun kinderen gaan roepen dat ze niet zo moeten schreeuwen. Bij voorkeur op het geluidsniveau van een misthoorn. JEFFREY! WAT ZEI MAMA NOU? NIET ZO SCHREEUWEN!!! Loop er dan gewoon even naar toe, kun je meteen het goede voorbeeld geven





BG: haha, dat snap ik, dat je er af en toe ook moe van wordt...



Ik erger me op dit moment aan het weer trouwens.

Ik ben vrij vandaag, ik doe vaak boodschappen als ik vrij ben.

Dacht ik dat eens vroeg te kunnen doen, regent het. En ja, daar smelt ik van... .
quote:darivva schreef op 16 oktober 2014 @ 00:38:

[...]



Heb je kinderen?



Zo ja, dan weet je ook wel dat ze soms zo aan het schreeuwen zijn dat tegen ze praten gewoon weg niet meer helpt.

Ik ben er absoluut geen voorstander van tegen kinderen te schreeuwen. Zelf heb ik tegen mijn 4 jarige 2 keer geschreeuwd dat hij stil moest wezen, hij was redelijk onder de indruk dat ik schreeuwde en was stil. Ik doe dit alleen als er echt niets helpt.Wat is er mis met er even naar toe lopen en ze aan te raken zodat je hun aandacht hebt?
quote:as1984 schreef op 15 oktober 2014 @ 15:55:

"Als er nog een kassa in de supermarkt open gaat en mensen achter jou vinden dat ze dan ineens voor jou mogen terwijl jij ook naar de nieuw-geopende kassa gaat."





JA! En als ik zie dat je maar 2 dingen gaat kopen en ik een heleboel had je best voor gemogen maar het is de eerstvolgende is dat nou echt zoo moeilijk? En iedereen doet het, laatst ging een bejaarde man helemaal kn de versnelling zodat hij eerder was dan ik, dat was nog een hele strijd want ja hij bejaard. .maar ik hoogzwanger, tjah wat zegt de etiquette dan he?! ;)Dan zegt de etiquette dat jij dan tegen die bejaarde mag zeggen: gaat u maar hoor mijnheer, ik heb nog wel een paar decennia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven