Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?



Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
quote:MadameQetesh schreef op 23 november 2014 @ 11:59:

[...]





Doe ik ook, helpt niks idd. Of als ik geduwd omdat er iemand langs wil: "mag ik erlangs? Tuurlijk mevrouw!!!"



Koopzegels wil ik ook maar ik zie de ergenis niet. Of je moet het erg vinden dat je 2 sec langer moet wachten.Ik zeg het dankjewel er soms ook maar zelf bij. Dan krijg je dus iets als 'Dankjewel. Geen probleem, graag gedaan.' Helaas nog nooit iemand gehad die dan zei 'Sorry, ik liep niet op te letten / heb een rotdag gehad' / whatever.
Mensen die geen richting aangeven als ze van de rotonde afgaan, terwijl jij er op wil. Zó irritant en het leidt soms tot onnodige 'opstopping'.
quote:Nemesis. schreef op 21 november 2014 @ 08:06:

Mensen die stil staan op horizontale roltrappen (zoals op het vliegveld). Die dingen zijn bedoeld om sneller van A naar B te komen, niet om lui vervoerd te worden terwijl je eigenlijk stil staat



En dan ook nog geïrriteerd zijn als ik wel wel graag langs wil...Mijn hersenen kunnen het op de een of andere manier niet aan als ik op die dingen ga lopen, dan kan ik namelijk vervolgens niet meer gewoon lopen, en moet ik aan het eind eerst een tijd stilstaan. Dus ja, ik sta stil op de horizontale roltrappen. Maarrrr, ik ga wel netjes rechts staan zodat mensen er langs kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Van die pubermeiden die naast elkaar door het winkelpad banjeren en jou een beuk tegen je schouder verkopen omdat je niet voor ze aan de kant gaat.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
was net bij de Plus, de cassiere deed alles op d`r gemakkie, de kassarollen waren op, dus ze ging op d`r gemakkie alle kassa`s langs om te kijken of er nog kassarollen waren, de rij werd steeds langer, was eindelijk aan de beurt, ze praatte zo zacht dat ik moeite had om haar te verstaan. ben je uiteindelijk klaar, kan je niet bij de inpaktafels omdat ie in gebruik waren genomen door kleine kinderen die het als speeltuig zagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 23 november 2014 @ 14:34:

Van die pubermeiden die naast elkaar door het winkelpad banjeren en jou een beuk tegen je schouder verkopen omdat je niet voor ze aan de kant gaat.Misschien heel kinderachtig van mij, maar als mensen met drie of meer naast elkaar blijven lopen en ik ze tegemoet loop, vind ik ook dat zij maar ruimte moeten maken. Ik steek mijn elleboog dan altijd uit in die richting, dus als ze niet aan de kant gaan, dan zullen zíj het voelen.
Eigenlijk kun je gewoon zeggen 'Ik erger me aan (mensen in) supermarkten' en dat dekt de lading wel zo'n beetje. Voor mij in ieder geval wel.

Ik heb scheermesjes nodig, mijn benen zijn nogal aan de harige kant en ik wil een panty aan, maar onze supermarkt heeft alleen van die hele dure Gillette Fusion dingen. Dus dan maar naar de Etos, waar ik me aan mezelf erger, want ik kom altijd thuis met iets wat ik niet nodig heb (parfum, nagellak, oogschaduw, kettinkje...)
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 23 november 2014 @ 16:18:

[...]





Misschien heel kinderachtig van mij, maar als mensen met drie of meer naast elkaar blijven lopen en ik ze tegemoet loop, vind ik ook dat zij maar ruimte moeten maken. Ik steek mijn elleboog dan altijd uit in die richting, dus als ze niet aan de kant gaan, dan zullen zíj het voelen.



Haha, dat doe ik ook als mensen de trein al instappen als ik er nog uit moet. Soort van wraak nemen

Zelfde bij automobilisten die niet stoppen als ik (fietser) voorrang heb. Ik rem dan altijd heel overdreven op het laatste moment en kijk ze nog even extra boos aan. Geen idee of het effect heeft trouwens
Alle reacties Link kopieren
Je bent juist een burgertrut als je op een snorscooter zit, je bent pas geëmancipeerd als je een auto hebt
Ik erger me aan mensen die dingen vragen en die je onderbreken en vragen wat je net wilde vertellen. En nee ik vertel geen lange zeur verhalen.
Die zin klopt niet maar goed. Haha

Oh ja en mensen die hele tijd mee neurien met een liedje
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan mensen die om de paar woorden "Ze zegt" / "Ik zeg" / "Hij zegt" etc. gebruiken.

"Dus ik zei tegen haar - ik zeg - moet je nou eens kijken - ik zeg - wat een mooie jas. Ik zeg "Zal ik hem kopen," ik zeg "Of is het te duur?"

Pfff...
Alle reacties Link kopieren
O en ik erger me aan sommige reclames op de radio. Jullie ook?

Zoals:

- Ik wil van mijn auto af - punt nl- ik wil, ik wil, ik wil, ik wil van mijn auto af - punt nl

- .....makkelijk en snel op bouwbakkie.nl (wie noemt zijn site nou bouwbakkie?)
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag drie tieners in de trein:



Tiener 1 hoest een paar keer. Tiener 2 reageert daarop met "Ieehhhhh volgens mij heb je Ebola"



Tiener 3: "Maar euh ... we moeten nog wel ff iemand vinden die mijn vriendje wil spelen want Pippi Langkous (??) komt ook".

Tiener 1: "Nou ik denk dat Rick wel voor jouw vriendje wil spelen".

Tiener 2: "Of Sander. Nou ja, maakt niet uit zolang Pippi maar jaloers wordt hihihihihihihihihihi"



Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 11 april 2014 @ 14:08:

Teksten in geboortekaartjes als:



Liefde is het enige

Dat zich vermenigvuldigt

Als je het deelt



Deze tekst kregen vriend en ik op een kaartje van vriend zijn ouders om ons te feliciteren met samenwonen. Vreselijk.

Wij krijgen allebei de kriebels van zulke teksten, maar de moeder van mijn vriend houdt er van. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kanon schreef op 23 november 2014 @ 21:50:

[...]





Deze tekst kregen vriend en ik op een kaartje van vriend zijn ouders om ons te feliciteren met samenwonen. Vreselijk.

Wij krijgen allebei de kriebels van zulke teksten, maar de moeder van mijn vriend houdt er van. Helaas.Haha net als die action schilderijen met: in dit huis wordt er gelachen, geleefd, zijn we eerlijk, vergeven er elkaar etc.... om te kotsen, probeer je jezelf dan te overtuigen? Kennissen van ons zijn er gek op, dan wordt er weer op fb een foto van de nieuwe spreuk gepost, en in het echt praten ze niet met elkaar, en denken ze aan scheiden. ....
Alle reacties Link kopieren
Van die hele slome tieners die met zijn drie of vieren het fietspad versperren als ik er langs wil (op min mama of op mijn racefiets)



Mensen die me ipv mijn schrijven



Tikken op het bureau, k heb zo'n collega.. Grrrr



Oudere mensen die voordringen bij de kassa!
Alle reacties Link kopieren
Pappadag.

Dat woord moet verboden worden.
Zo erg is het nou ook weer niet
Bestuurders die aan het begin van de invoegstrook vast hun knipperlicht aanzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:-miloen- schreef op 23 november 2014 @ 22:05:

Pappadag.

Dat woord moet verboden worden.Mag Mamadag wel?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:as1984 schreef op 23 november 2014 @ 21:53:

[...]





Haha net als die action schilderijen met: in dit huis wordt er gelachen, geleefd, zijn we eerlijk, vergeven er elkaar etc.... om te kotsen, probeer je jezelf dan te overtuigen? Kennissen van ons zijn er gek op, dan wordt er weer op fb een foto van de nieuwe spreuk gepost, en in het echt praten ze niet met elkaar, en denken ze aan scheiden. ....
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 november 2014 @ 13:34:

AdBlock installeren, Iones, werkt perfect, ik zie geen enkele advertentie of popup op deze site.Moet je die ergens downloaden of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:sasve schreef op 23 november 2014 @ 21:54:

Van die hele slome tieners die met zijn drie of vieren het fietspad versperren als ik er langs wil (op min mama of op mijn racefiets)Zoals je het hier schrijft, lijkt het net alsof je op je moeder rijdt....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 23 november 2014 @ 22:48:

[...]



Moet je die ergens downloaden of zo?Ik gebruik deze:

https://adblockplus.org/



Weet niet of dat alleen voor chrome is? Anders moet je even googelen op adblock + je browser (bv internet explorer).

Dan kun je het inderdaad downloaden en verschijnt er zo'n rood verkeersbordje in je werkbalk bovenaan waarin staat hoeveel ads er al geblockt zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 23 november 2014 @ 22:41:

[...]





Mag Mamadag wel?volgens mij, als ik het zo hoor, bestaat dat niet eens. Op papa dag gaat papa met kind leuke dingen doen, dierenboerderij of speeltuin. Als mama thuis is van werk, doet ze ook de was, de wc en de boodschappen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven