Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?



Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
M'n geld vergeten en daar op een zaterdag bij de supermarkt bij de kassa pas achterkomen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 14 december 2014 @ 16:30:

M'n geld vergeten en daar op een zaterdag bij de supermarkt bij de kassa pas achterkomen.



Oh neeeeee. Had je veel boodschappen?



Is mij ook eens overkomen, ik schaamde me kapot want er stonden zo veel mensen in de rij die begonnen te zuchten.



Ik erger me aan mijn terrorkitten. Hij pakt alles af en brengt het naar zijn holletje in de krabpaal. Eigenlijk heel schattig, maar wat moet hij met mijn elastiekjes en haarschuifjes?
Ja, lekker groot inslaan he, en allemaal dingen uit de vriezer natuurlijk.



Wat schattig, een kitten die denkt dat hij een hamster of eekhoorn is!
Alle reacties Link kopieren
Dat als ik een dagje weg ben het een bende in huis is bij thuiskomst, maar als manlief een dagje weg is het opgeruimd is. Op dat ene dingetje na dat hij direct ziet en daarop dan gaat mopperen.





Ik geloof dat plussen niet meer mocht dus mee eens! Net als dat als mn man een dagje niks doet, dat ook betekend dat hij niks doet. Als ik een dagje niks doe heb ik wel de vaatwasser uit en ingeruimd, een doekje over tafel gehaald en 2 wasjes gedraaid....



Aan prijsvragen op Facebook zoals nu weer een foto van een kerstboom met als prijsvraag: hoeveel ballen zie jij? Onder de juiste antwoorden verloten we ....

Hoezo juiste antwoorden? ? Ik zie er 5.... dat er stiekem achter nog 1 hangt en jij er dus 6 hebt ingehangen prima, maar je vroeg hoeveel ik er zag!
Weet je wat het is... (nee, en het interesseert me ook geen drol)

Hoe geweldig is dat! (uhm, op welke schaal?)



Marco Borsato is trouwens een kei in onzin praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:as1984 schreef op 14 december 2014 @ 19:11:

Dat als ik een dagje weg ben het een bende in huis is bij thuiskomst, maar als manlief een dagje weg is het opgeruimd is. Op dat ene dingetje na dat hij direct ziet en daarop dan gaat mopperen.





Ik geloof dat plussen niet meer mocht dus mee eens! Net als dat als mn man een dagje niks doet, dat ook betekend dat hij niks doet. Als ik een dagje niks doe heb ik wel de vaatwasser uit en ingeruimd, een doekje over tafel gehaald en 2 wasjes gedraaid....



Aan prijsvragen op Facebook zoals nu weer een foto van een kerstboom met als prijsvraag: hoeveel ballen zie jij? Onder de juiste antwoorden verloten we ....

Hoezo juiste antwoorden? ? Ik zie er 5.... dat er stiekem achter nog 1 hangt en jij er dus 6 hebt ingehangen prima, maar je vroeg hoeveel ik er zag! :mad:
Alle reacties Link kopieren
Dat ik alleen maar dingen met chocola heb gkocht bij de appie.Hoezo pms?
Lekker toch, miedo? Geniet ervan!

Van de chocola dus, niet van je PMS...



Ik erger me aan mezelf, ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 15 december 2014 @ 17:30:

Dat ik alleen maar dingen met chocola heb gkocht bij de appie.Hoezo pms?



Ook eens gehad dat de cassiere medelevend zei: "Och ik ken het gevoel".

Op de band: kinderchocolade, cote d'or bonbonbloc, reep hazelnoot choco, de cosmo en een doosje tampons XD.

Was niet eens bewust. Lagen nog paar meer boodschapen, dit lag toevallig bij elkaar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:rower schreef op 06 april 2014 @ 20:37:

oto het is auto



https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/auto-oto



maar goed, dan preek ik voor eigen parochie, want ik zeg ook 'oto'. Mijn oma was een grande dame en zei sprak dit zo uit, dus zo heb ik het geleerd...
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan al die puistjes op mijn kaaklijn, waarvan ik niet snap dat die er opeens zitten.

En ik vond het enigszins ongemakkelijk dat mijn schoonmoeder me op het hart drukte dat ze toch echt wel wilde dat we dichterbij hen zouden wonen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]MadameQetesh schreef op 15 december 2014 @ 17:55:

[...]





Ook eens gehad dat de cassiere medelevend zei: "Och ik ken het gevoel".

Op de band: kinderchocolade, cote d'or bonbonbloc, reep hazelnoot choco, de cosmo en een doosje tampons XD.

Was niet eens bewust. Lagen nog paar meer boodschapen, dit lag toevallig bij elkaar



Over kassa meisjes gesproken; ik kreeg laatst een blik vol medelijden toen ik kattenvoer en pizza kocht. ...



En het meisje van de drogist die zei: spannend he? Toen ik een zwangerschaps test kocht, vond ik nogal ongepast, maar misschien ligt dat aan mij?
zo zei het meisje bij de drogist tegen mij toen ik een zwangerschapstest kocht: En? hopen dat het raak is?



vond ik ook nogal akward.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 15 december 2014 @ 21:02:

zo zei het meisje bij de drogist tegen mij toen ik een zwangerschapstest kocht: En? hopen dat het raak is?



vond ik ook nogal akward.



Wow, dat is gewoon brutaal.

Gaat haar niks aan of jedat hoopt of niet. Of dat je het spannend vindt of niet.



Bij zwangerschapstesten als kassa meisje alleen vragen of je weet hoe het werkt en verder je mond houden.

Dat is het beste.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan mensen die het over hun "lief" hebben als het gaat over man/vrouw/vriend/vriendin etc. Vreselijk braakwoord in deze context.



En van een heel andere orde; ik erger me er aan dat bijna ALLE kerstspullen bij de Action al uitverkocht zijn. Hele rijen met lege schappen trof ik vandaag aan. En toen dacht ik nog, naja, Action, ja, dat gaat hard natuurlijk, met zulke lage prijzen. Maar ook bij de Blokker gewoon geen kerstverlichting meer te vinden

Nu had ik al mijn kerstboom noodgedwongen de dag na Sinterklaas al gekocht, uit angst dat alle mooie bomen al ruim voor half december op zouden zijn, maar blijkbaar moet je tegenwoordig ook je kerstversiering al in november aanschaffen. Waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn boom pas de week voor Kerstmis opzette?
Nothing happens for a reason
Ik erger me er aan dat mijn wc's soms zo hard doorspoelen dat het spettert en je de bril naar beneden moet doen wil je geen spetters op je broek krijgen, smerig. Overweeg een briefje op het toilet te hangen als waarschuwing voor bezoek.
quote:juliet64 schreef op 16 december 2014 @ 22:41:

Ik erger me aan mensen die het over hun "lief" hebben als het gaat over man/vrouw/vriend/vriendin etc. Vreselijk braakwoord in deze context.



En van een heel andere orde; ik erger me er aan dat bijna ALLE kerstspullen bij de Action al uitverkocht zijn. Hele rijen met lege schappen trof ik vandaag aan. En toen dacht ik nog, naja, Action, ja, dat gaat hard natuurlijk, met zulke lage prijzen. Maar ook bij de Blokker gewoon geen kerstverlichting meer te vinden

Nu had ik al mijn kerstboom noodgedwongen de dag na Sinterklaas al gekocht, uit angst dat alle mooie bomen al ruim voor half december op zouden zijn, maar blijkbaar moet je tegenwoordig ook je kerstversiering al in november aanschaffen. Waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn boom pas de week voor Kerstmis opzette?Herkenbaar. Ik erger me in het algemeen aan uitverkocht en lege rekken. Ik erger me er ook kapot aan dat je in januari alweer volop zomerkleding kunt kopen maar met een lichtje moet zoeken naar een warm vest. En ook vind ik het heel irritant dat ik nu kleding in de opruiming zie, die ik twee jaar geleden al in de sale kocht. Wat nou opruiming. Eigenlijk erger ik me gewoon aan kledingwinkels in het algemeen met hun overprijsde, slecht in elkaar gezette en matige pasvorm hebbende eenheidsworst.
quote:juliet64 schreef op 16 december 2014 @ 22:41:

Maar ook bij de Blokker gewoon geen kerstverlichting meer te vinden

Nu had ik al mijn kerstboom noodgedwongen de dag na Sinterklaas al gekocht, uit angst dat alle mooie bomen al ruim voor half december op zouden zijn, maar blijkbaar moet je tegenwoordig ook je kerstversiering al in november aanschaffen. Waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn boom pas de week voor Kerstmis opzette?Gisteren nog gehaald bij Albert Heyn. Okee, ze hebben geen assortiment om U tegen te zeggen, maar wel 100 binnenlampjes voor 6 euro nog wat en 120 binnen/buitenlampjes waar ik de prijs niet van bekeken heb. Er is hoop, succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan mezelf.



Het is bijna vakantie. En ik merk dat ik eraan toe ben. Waarom kruipt de tijd zo langzaam?!



Ow en nog een ergernis: de file waar ik elke dag in sta. Het is nu nog eens erger omdat ze aan het werk zijn. En straks moet ik ook nog eerst naar de garage om mijn lamp van de auto te laten vervangen. Grrr.... Nog later thuis!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan onze Albert Heijn.



Op zich een schitterende winkel, zo'n mega-XL met zelfscansysteem en een ruim assortiment.

Maar: als je op zaterdagochtend om een uurtje of 10:00 boodschappen komt doen, dan is er werkelijk waar geen gangpad te vinden waar je weg niet geblokkeerd wordt door 3 of 4 van die rolcontainers. Je komt de winkel gewoon niet door met je karretje.

Kunnen ze de 25 vakkenvullers niet gewoon 's ochtends een uurtje eerder aan het werk zetten?

Of gewoon de rolcontainers per gangpad uit het magazijn halen op het moment dat ze dat pad gaan vullen.



Nu lijkt het net alsof ze door de hele winkel in ieder gangpad alle 200-nogwat containers alvast neerzetten, zodat de vullers van pad naar pad kunnen lopen en niet iedere keer naar het magazijn hoeven. Fijn voor de vullers, maar gaat het in een winkel er niet om dat je klanten prettig kunnen winkelen?



goed.. grote frustratie, jullie merken het al.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me eraan dat mensen twee dagen voor kerst blijkbaar al niet meer kunnen werken.

De leesmapbezorger komt nu op maandag i.pv dinsdag 'in verband met de kerstdagen"Hoezo? volgens mij is 23 en 24 december ook een werkdag hoor. Mediahysterie die hele kerst.( je raadt het al ik heb er niks mee)



Waar ik me ook aan erger is de wasprogrammas van mijn wasmachine; 1 dekbedovertrek op kreukherstellend , kort ook nog, doet hij 80 minuten over! ...zolang wil ik niet in de herrie zitten, bovendien wilde ik gaan slapen (en ik vind het niet zo sociaal om in een flatportiek 'nachts de wasmachine te laten draaien)
Alle reacties Link kopieren
kan maar niet wennen aan het verschil tussen de knoppen citeren en wijzigen
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 17 december 2014 @ 12:08:

Ik erger me eraan dat mensen twee dagen voor kerst blijkbaar al niet meer kunnen werken.

De leesmapbezorger komt nu op maandag i.pv dinsdag 'in verband met de kerstdagen"Hoezo? volgens mij is 23 en 24 december ook een werkdag hoor. Mediahysterie die hele kerst.( je raadt het al ik heb er niks mee)

)



Misschien als je je bedenkt dat die tijdschriftbezorger normaal gesproken ook op donderdag en vrijdag werkt, en die werkzaamheden een dagje eerder gedaan moeten worden, dat je dan snapt dat de dag daarvoor ook een dagje eerder moet.

Net zoals je soms de vuilnisbak een dag eerder buiten moet zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 17 december 2014 @ 12:08:

Ik erger me eraan dat mensen twee dagen voor kerst blijkbaar al niet meer kunnen werken.

De leesmapbezorger komt nu op maandag i.pv dinsdag 'in verband met de kerstdagen"Hoezo? volgens mij is 23 en 24 december ook een werkdag hoor. Mediahysterie die hele kerst.( je raadt het al ik heb er niks mee)



Waar ik me ook aan erger is de wasprogrammas van mijn wasmachine; 1 dekbedovertrek op kreukherstellend , kort ook nog, doet hij 80 minuten over! ...zolang wil ik niet in de herrie zitten, bovendien wilde ik gaan slapen (en ik vind het niet zo sociaal om in een flatportiek 'nachts de wasmachine te laten draaien)



Ik vind kerst best leuk maar ik erger me er inderdaad ook aan dat iedereen tegenwoordig al vanaf eind november zo ongeveer naar de kerst toe moet leven.

Vroeger had je eerst Sinterklaas, dan een tijdje niks en zo half december begon zo voorzichtig aan de kerstsfeer te komen. Tegenwoordig beginnen eind november de eerste kerstbomen en -reclames al te verschijnen en wordt Sinterklaas meer als hinderlijke onderbreking gezien van de 6 weken durende aanloop naar de Kerstdagen geloof ik.
Nothing happens for a reason
Stond ik net mijn wenkbrauwen te epileren, begint dat irritante liedje van One Direction in mijn hoofd: You don't know you're beautiful. Oh oh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven