onzinnige stellingen ??? En toch blijf ik er bij !

07-06-2007 20:29 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .





De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D





Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .

MMMM...   IK KOOP BIJ DE APPIE, LIDL, ALDI, DIRK VAN DE BROEK, HOOGVLIET, C1000, SUPERCOOP....  



De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D

MIJN MANNETJE ZAT OP VWO EN IS NU KNAPPER DAN HIJ WAS....



Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !





Alle reacties Link kopieren
Leuke stellingen maar ik weet niet of ik het er mee eens ben....  blijf in het midden.



Maar wat dacht je van deze:



* de nerts van vroeger zijn nu de aantrekkelijke zakenmannen

* de jongens van de klas zijn nu de losers die geen school hebben afgemaakt

* de meiden van de klas zitten nu bij appie achter de kassa
Alle reacties Link kopieren


Leuke stellingen maar ik weet niet of ik het er mee eens ben....  blijf in het midden.



Maar wat dacht je van deze:



* de nerts van vroeger zijn nu de aantrekkelijke zakenmannen of van die aantrekkelijke politici.........niet, dus  !

* de jongens van de klas zijn nu de losers die geen school hebben afgemaakt nee, zijn nu gewoon dikbuikige kalende papa's .

* de meiden van de klas zitten nu bij appie achter de kassa nee, zijn nu mollige meiden met een flinke uitgroei
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
:D hi.. hi....



leuk topic...



ik ga zo ff douchen en meer bedenken!
Alle reacties Link kopieren
Euhmmm BGB dan moet ik nadenken en dat lukt met deze warmte niet.

Enige waar ik op kom is dat alle blondjes dom zijn (en dat zijn ze heus niet allemaal hihihi) Ik ben namelijk donker en heb echt mijn domme momenten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die Hummer die op mijn werk wel eens op de parkeerplaats staat van het meest Jiskefet, crediteuren debiteuren type ooit.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn altijd van die moddervette, dikke en onverzorgde, aso-achtige vrouwen die zonder helm op scootertjes rijden.
Alle reacties Link kopieren
q

* de meiden van de klas zitten nu bij appie achter de kassa nee, zijn nu mollige meiden met een flinke uitgroei





Ja dit is echt heel vaak het geval, opvallend gewoon. Die "leuke"meiden hebben ook vaak totaal geen uitstraling over als ze ouder worden.





En de "minder populaire meisjes" uit de klas zijn nu zelfverzekerde vrouwen met een leuke vent en veel uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
O ja een stelling...



In de stad steekt iedereen precies over zonder te kijken, als jij aan komt fietsen.



Als je zegt dat je iemand lelijk vindt, moet je er altijd bij zeggen: "maar hij/zij is wel heel aardig hoor"...
Alle reacties Link kopieren
Mannen en vrouwen boven de 65 dragen altijd een een saaie kleur kleding; het liefst een soort beige.

(als je boven de 65 bent, word je blijkbaar kleurloos)
Alle reacties Link kopieren
Als je zegt dat je iemand lelijk vindt, moet je er altijd bij zeggen: "maar hij/zij is wel heel aardig hoor"...
Owwww, herkenbaar!!! :? Samen met een vriendin heb ik er een handje van om iemand van top tot teen te becommentarieren, en dan voelen we ons schuldig en volgt het: "maar hij is wel heel aardig"  Shame on us!
Alle reacties Link kopieren
Bijstandtrekkers hebben 9 op de 10 keer een Mercedes voor de deur staan.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die voor elk raam á lá Jan des Bouvier (??) 2 bloempotten, 2 vazen, 2 van dit, 2 van dat naast elkaar hebben staan zijn fantasieloos en hebben weinig gevoel voor originaliteit.
Als je zegt dat je bij een vrouw een bepaald iets stom vindt, dan ben je jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die een kind krijgen knippen altijd hun haar af (en verven het rood)



Mensen in een Mercedes of BMW hebben geen knipperlichten (of gebruiken ze in ieder geval nooit) en rijden asociaal



Studenten zuipen en neuken zich suf



(al iemand beledigd?;))
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen wel dat afkomst niet uitmaakt, maar volgens mij krijg je  in veel gevallen wel extra privileges, speciale behandeling, wordt iets door de vingers gezien als je van betere komaf bent...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij schatten mensen hun televieskijkgedrag te laag in als je ze vraagt hoeveel uur per week ze televisie kijken en dan vooral het deel dat ze aan pulptelevisie bekijken (want hoe komen ze anders aan die hoge kijkcijfers!).
Werknemers van Turkse en Marokkaanse afkomst zijn veel vaker ziek dan Nederlandse werknemers.
Alle reacties Link kopieren
Veel Islamitische meiden dragen die hoofddoek meer als stijl-item om te laten zien dat ze ergens bij horen (bij de islam). Dan bedoel ik die meiden met strakke rokken, make-up en leuke kleur hoofddoek. Van die meiden die nog steeds erg begeerlijk bijlopen,ondanks hun hoofddoek.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn vrouwen die zichzelf "one of the guys" vinden in een groep mannen en dat ze zo'n leuke grove mannenhumor hebben dat vooral zelf en denken de mannen daar toch anders over.
mensen in een stationcar rijden altijd te hard...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat de vrouwen die bij de MS hun kleding kopen geen gevoel voor smaak en ook niet voor humor hebben. Zijn wars van make up en hebben een nichtje op de kapprsschool ( sinds twee weken , hooguit )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben de meeste mensen die naar verre landen op vakantie gaan over het algemeen nog maar weinig  van Nederland (ik noem Hunnebedden, Limburgse heuvels, Deltawerken, Veluwe, Waddeneilanden) gezien.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op een (single) fietsvakantie gaan zijn saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven