onzinnige stellingen ??? En toch blijf ik er bij !

07-06-2007 20:29 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .





De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D





Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwe die de hele dag zeuren over hun gewicht eten de hele dag snoep.
Alle reacties Link kopieren
Piloten willen zoveel mogelijk stewardessen neuken.




Stewardessen proberen een piloot te scoren en ze te behouden.



Op de verre vluchten waar de bemanning een aantal dagen moeten verblijven komen vaak orgies voor en vreemdgaan is al helemaal een ingeburgerd fenomeen (uit betrouwbare bron).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dikke vrouwen die hun kleren zelf maken met patronen uit de Burda of Knip voor grote maten, denken dat ze niets meer aan hun overgewicht hoeven te doen.
Dat denken ze niet alleen, maar ze doen het ook niet (meer).
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen de geen seks meer willen dragen oksel-sloggies
Alle reacties Link kopieren
Te dikke meiden met een blubberpens die toch een naveltruitje dragen, hebben niet in de gaten hoe achterlijk dit staat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk topic, dit!!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen de geen seks meer willen dragen oksel-sloggies
Wat zijn okselsloggies? Bedoel je bh's van Sloggie?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met overgewicht die strakke broeken dragen waardoor het lijkt alsof ze 10 kilo voorkut hebben, hebben continu last van een schimmelinfectie.




Voorkut:D



Mensen met vliegangst zijn controlfreaks



Als je in het buitenland staat in te checken om terug te vliegen, is er altijd oponthoud door mensen die staan te zeiken en dat zijn ALTIJD Nederlanders



Conservatievelingen zijn naieve perverse irritante mensen



Kapsters zijn onoprecht, ze praten met je alsof het hen écht interesseert of je een megaschimmelinfectie hebt, en als ze klaar met je zijn zeggen ze dat het je écht geweldig staat, dat mislukte kapsel



Vetkwabben zijn niet mooi



Xanax is niet verslavend



Cocainie is uit sinds het plebs er mee aan de haal is gegaan



Het dagboek van Anne Frank is vreselijk geschreven, ontzettend saai en niemand jankt erom maar verkondigt dit wél luidkeels
Alle reacties Link kopieren
BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D
Alle reacties Link kopieren


BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D
Ik mag toch hopen van wel! Wat ik mij afvraag, ik heb stellingen gebruikt die ook voor mezelf opgaan. Iemand ook gedaan of puur anderen beledigd?:D
Alle reacties Link kopieren
Volendammers die maar blijven zeiken over de Nieuwjaarsramp jaren geleden in Volendam, kijken niet verder in de wereld dan hun neus lang is.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



Vrouwen de geen seks meer willen dragen oksel-sloggies

Wat zijn okselsloggies? Bedoel je bh's van Sloggie?
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk vrouwen die, qua aanzicht, geen leggings kunnen dragen wegens de omvang, dragen ze.



En het liefst leggings met strepen zodat 't zandlopers effect nogeens versterkt wordt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D Ik mag toch hopen van wel! Wat ik mij afvraag, ik heb stellingen gebruikt die ook voor mezelf opgaan. Iemand ook gedaan of puur anderen beledigd?:D



Ik niet hahahahaa!!!
Alle reacties Link kopieren
Bronnie: hahaha, okee, ik begijp het!
Alle reacties Link kopieren




quote: persephone83 reageerde





quote: Bronny reageerde



BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D Ik mag toch hopen van wel! Wat ik mij afvraag, ik heb stellingen gebruikt die ook voor mezelf opgaan. Iemand ook gedaan of puur anderen beledigd?:D





Ik niet hahahahaa!!!





-Bronny vindt zichzelf geweldig en wil enkel anderen beledigen



;)
Alle reacties Link kopieren
Islam-vrouwen op leeftijd wassen of douchen zich nooit tussen de benen en laten daar het oerwoud ook maar groeien hoe het groeit.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die uit eten gaan 'een vorkie prikken' noemen zijn walgelijke ballen die het hoog in hun bol hebben en als de rekening 59.90 bedraagt geven ze 60 euro en zeggen dan met een aardappel in hun keel ´is goed zo´.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde





quote: persephone83 reageerde





quote: Bronny reageerde



BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D Ik mag toch hopen van wel! Wat ik mij afvraag, ik heb stellingen gebruikt die ook voor mezelf opgaan. Iemand ook gedaan of puur anderen beledigd?:D





Ik niet hahahahaa!!!



-Bronny vindt zichzelf geweldig en wil enkel anderen beledigen



;)



Pers zit de hele dag op het forum terwijl ze eigenlijk moet studeren.:D
Alle reacties Link kopieren




quote: persephone83 reageerde





quote: Bronny reageerde





quote: persephone83 reageerde





quote: Bronny reageerde



BGB,



Heb je zo genoeg nieuwe topic-onderwerpen? :D Ik mag toch hopen van wel! Wat ik mij afvraag, ik heb stellingen gebruikt die ook voor mezelf opgaan. Iemand ook gedaan of puur anderen beledigd?:D





Ik niet hahahahaa!!!



-Bronny vindt zichzelf geweldig en wil enkel anderen beledigen



;)





Pers zit de hele dag op het forum terwijl ze eigenlijk moet studeren.:D

:DHelaas is díe waar!
Alle reacties Link kopieren
Marokkaanse jongeren die een leren jasje dragen, hebben dit jasje gejat.
Alle reacties Link kopieren
Dat egotrippers een topic openen terwijl er al een soortgelijk topic over is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
EO-jongeren zijn diep in hun hart geniepig.
Alle reacties Link kopieren
Viva-lezeressen die nog geen simpel pasta-sausje in elkaar kunnen flanzen, zijn wel heel erg onnozel en blijven altijd moeders kindje terwijl ze zo hun best doen dit niet te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen weten hun plaats niet en denken rechtvaardig te doen door voor angel te spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven