PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )



Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, ik kreeg een pb of ik namens de losers van het niet-groepje wilde spreken. Maar aangezien ik bang ben voor hét groepje, heb ik vriendelijk bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Welke lid van Het Groepje heeft dan ook zo'n PB gekregen?



Was het trouwens een recente PB of eentje van maanden of jaren geleden?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik.



En ik doe niet mee.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Dan lijken er verschillende NRC-PB's in omloop, want de mijne was van één mevrouw en ze schreef nergens dat ik zo populair was . Ik doe trouwens niet mee, ben je gek.
Ik niehiehiet



Daar gaat mijn kans op mijn fifteen minutes of fame.
quote:doornroosje9 schreef op 15 november 2014 @ 16:38:

Welke lid van Het Groepje heeft dan ook zo'n PB gekregen?



Was het trouwens een recente PB of eentje van maanden of jaren geleden? De mijne is van een week of twee geleden.
Niet eens ben niet populair of zuur genoeg denk ik.
Alle reacties Link kopieren
De mijne van 4 november jl.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Zou toch wel wat zijn, als iemand, volledig onherkenbaar en anoniem, eens precies gaat vertellen wat ze ervan vindt. En wat ze over haar medeforumsters nu echt denkt.
Ik heb het even nagekeken, de mijne is van 29-10 jl. Ik zat dus bij de eerste lichting .
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 15 november 2014 @ 16:39:

Ik niehiehiet



Daar gaat mijn kans op mijn fifteen minutes of fame.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Deze dames openden een tijdje terug een topic, dat ze een stukje over het forum wilden schrijven. Ik reageerde daarop dat hier toch alleen maar zure wijven zitten en dat die toch niet reageren. Prompt kreeg ik een PB



En nee.. ik wil niet in de krant praten over mijn forumverslaving forumgedrag, dus heb er niets mee gedaan. Ben wel benieuwd of er iemand heeft gereageerd en wanneer en of er een artikel in het NRC staat
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 15 november 2014 @ 16:42:

Niet eens ben niet populair of zuur genoeg denk ik.



Potverdorie, zitten wij dan in hetzelfde groepje?



Moet wel zeggen dat ik nog niet bij het nieuwe forum mijn mail heb gechecked, maar denk dat er toch niets is
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg. Ik ben zomaar overgeslagen.
Even voor mijn administratie: we hebben nu BGB, Drammer, Bella en ik-zei-de-gek.



Toch wel leuk om er eindelijk achter te komen met wie ik nu in een Groepje zit.
Net gelijk gecheckt maar nope, nikkes nada.

Ik wil ook in een groepje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 16:50:

Even voor mijn administratie: we hebben nu BGB, Drammer, Bella en ik-zei-de-gek.



Toch wel leuk om er eindelijk achter te komen met wie ik nu in een Groepje zit.Is dat dan Het Groepje of nog een ander?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb komende week een afspraak met Lineke en Carola
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Zooo.....



Ik zit dus ineens niet meer in Het Groepje



Ik heb geen pb



O, wacht, ik heb de pbfunctie uitgezet ivm al die ransapen die je berichten sturen
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 15 november 2014 @ 16:44:

Deze dames openden een tijdje terug een topic, dat ze een stukje over het forum wilden schrijven. Ik reageerde daarop dat hier toch alleen maar zure wijven zitten en dat die toch niet reageren. Prompt kreeg ik een PB



En nee.. ik wil niet in de krant praten over mijn forumverslaving forumgedrag, dus heb er niets mee gedaan. Ben wel benieuwd of er iemand heeft gereageerd en wanneer en of er een artikel in het NRC staat Je wilt toch nog niet dood in de NRC praten over dit forum.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 15 november 2014 @ 17:04:

[...]





Je wilt toch nog niet dood in de NRC praten over dit forum. Nee, inderdaad. Maar als ze me zouden benaderen van de Margriet of Libelle............
Alle reacties Link kopieren
Ik moet verplicht een enge film kijken. Tot over anderhalf, twee uur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hatsetats



wij (Xxx en Xxx) van nrc.next maken een artikel over het Viva Forum. Wij zitten ook wel eens op het forum, en we zijn geintrigeerd door het feit dat het zo actief en zo groot is. Wie zijn deze mensen, wat vinden ze er?



Volgende week gaan we ook langs bij Sanoma zelf. Maar we zouden ook heel graag actieve forummers willen spreken (anoniem mag). Over wat je drijft, wat je aan het forum hebt, wat er zo leuk aan is.

Jij bent een controversiele forummer die naar mijn mening vaak de vinger op de zere plek en andere forummers snel doorziet.

Zouden we je misschien mogen bellen voor een paar vragen?



dank je wel alvast,

Xxx
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 17:09:

Hoi Hatsetats



wij (Xxx en Xxx) van nrc.next maken een artikel over het Viva Forum. Wij zitten ook wel eens op het forum, en we zijn geintrigeerd door het feit dat het zo actief en zo groot is. Wie zijn deze mensen, wat vinden ze er?



Volgende week gaan we ook langs bij Sanoma zelf. Maar we zouden ook heel graag actieve forummers willen spreken (anoniem mag). Over wat je drijft, wat je aan het forum hebt, wat er zo leuk aan is.

Jij bent een controversiele forummer die naar mijn mening vaak de vinger op de zere plek en andere forummers snel doorziet.

Zouden we je misschien mogen bellen voor een paar vragen?



dank je wel alvast,

XxxTjeetje, bruiner kunnen ze het niet likken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven