PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )



Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 13:58:

[...]



Ja, dat zo'n Dreamer dan quasi-onschuldig komt met: "Zei ik Duizendbloemen? Ik bedoelde natuurlijk Duizendbommen.

Zei ik Korenwolf? Ik bedoelde Krullevaar (ik ben dyslectisch)."



De horror.
quote:Dat vindt een andere man ook, die het forum ,,een soort van verslavend" vindt: ,,Als er een probleem is tussen een man en een vrouw kan ik juist in die situatie mij als man goed inleven. En juist vanuit die positie geef ik dan een reactie."Da's vast die kerel uut Zeist.
quote:Eleonora schreef op 23 november 2014 @ 14:05:

[...]





Eens.

Jammer, ik baal dat ik alleen mijn eigen stukje mocht lezen van te voren en daar heb ik nog het een en ander in aangepast, wat maar deels is gebeurd.

Zelf had ik heel andere dingen uit het behoorlijk lange telefoongesprek gebruikt.



De prachtige, bijzondere zaken die ik gesproken heb waren blijkbaar niet interessant genoeg.

Jammer ja.



Vind de kwaliteit van het stukje ook tegenvallen. Sorry dames journalisten, maar ik ben van de NRC (en van Carola) betere stukken gewend. Dit leest toch een beetje alsof het haastwerk was.

Veel van de woorden in het zogenaamde 'vivawoordenboek' zijn trouwens gemeengoed bij alle internetcommunity's. Echt niet 'typisch Viva'.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 13:58:

[...]



Ja, dat zo'n Dreamer dan quasi-onschuldig komt met: "Zei ik Duizendbloemen? Ik bedoelde natuurlijk Duizendbommen.

Zei ik Korenwolf? Ik bedoelde Krullevaar (ik ben dyslectisch)."



De horror.
Later is nu
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 13:58:

[...]



Ja, dat zo'n Dreamer dan quasi-onschuldig komt met: "Zei ik Duizendbloemen? Ik bedoelde natuurlijk Duizendbommen.

Zei ik Korenwolf? Ik bedoelde Krullevaar (ik ben dyslectisch)."



De horror.
quote:copacabana schreef op 23 november 2014 @ 14:06:

[...]



Da's vast die kerel uut Zeist.Rob
Alle reacties Link kopieren
quote:copacabana schreef op 23 november 2014 @ 14:04:

[...]





Wat zijn betaalde topics? Of bedoelen ze die bank- / verzekerings- / zorgforummer?

uitvogelen van hoe men een bepaald product/dienst beleefd door marketing mensen van groot bedrijf?



ik voel me met terugwerkende kracht geprostitueerd over mijn ervaring met mijn broodbakmachine....
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 november 2014 @ 12:06:

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wie er hier als man zijnde als vrouw post.Meds, jij en ik iig.
Komen er, in afwachting van het vervolgartikel, nog wat stukkies? We weten nu wie belangwekkende forummers zijn. En ik heb geen leven in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 23 november 2014 @ 14:38:

Komen er, in afwachting van het vervolgartikel, nog wat stukkies? We weten nu wie belangwekkende forummers zijn. En ik heb geen leven in het weekend.Gewon een maandelijks artikel van maken. Dan iedere maand 3 forummers aan het woord
quote:Amaqanda schreef op 23 november 2014 @ 14:40:

[...]





Gewon een maandelijks artikel van maken. Dan iedere maand 3 forummers aan het woordIs het een idee dat ze op NRC.nl gewoon een forum openen om over het VivaForum te praten?
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 14:52:

[...]





Is het een idee dat ze op NRC.nl gewoon een forum openen om over het VivaForum te praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 12:11:

[...]



De lijst van mensen die geappt worden als er wat op het forum gebeurt.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk. Dat je als tijdschrift een forum begint om (ook) over een uitgave op papier te praten. Dat forum loopt uit de hand en daar wordt dan weer op papier over verder gepraat. Vervolgens begin je dan weer een forum om te praten over een papieren artikel dat gaat over een forum dat ooit startte vanwege een papieren medium. Klinkt logisch
Later is nu
Alle reacties Link kopieren




Nou poeh zeg.. Ik grijnsde dus om korenwolf. Dat dat even duidelijk is.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 14:52:

[...]





Is het een idee dat ze op NRC.nl gewoon een forum openen om over het VivaForum te praten? Daar is napraat al voor toch?
Alle reacties Link kopieren
Wie ook echt mist op de lijst is mevrouw75, vind ik. Daarnaast zie ik LV én Lady staan. Zijn dat dezelfde of mis ik een lady?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 23 november 2014 @ 15:28:

Wie ook echt mist op de lijst is mevrouw75, vind ik. Daarnaast zie ik LV én Lady staan. Zijn dat dezelfde of mis ik een lady?Voldemort en Ziva
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 23 november 2014 @ 15:24:





Nou poeh zeg.. Ik grijnsde dus om korenwolf. Dat dat even duidelijk is.Om wie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Na ja, ik sta niet eens op de lijst. Heb ik daar zo mijn best voor gedaan al die jaren? Ik lees NOOIT meer de NRC. Oh wacht...
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2014 @ 15:31:

[...]





Voldemort en ZivaAh.. dankje
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoe mooi ik deze democratisch samengestelde lijst ook vind, ik merk al hier en daar teleurstelling en vrees dat dit weer eens zal eindigen in een drama.



Ik stel daarom voor dat we, zodra Yas is afgetreden, een officiële anarchie worden. Dan openen we gewoon een topic met een lijst waaraan elke zichzelf serieus nemende forummer zijn/haar eigen naam kan toevoegen. Iedereen blij.
quote:Dreamer schreef op 23 november 2014 @ 15:24:

Natuurlijk. Dat je als tijdschrift een forum begint om (ook) over een uitgave op papier te praten. Dat forum loopt uit de hand en daar wordt dan weer op papier over verder gepraat. Vervolgens begin je dan weer een forum om te praten over een papieren artikel dat gaat over een forum dat ooit startte vanwege een papieren medium. Klinkt logisch







Ja als je 't zo zegt is het inderdaad een soort negatieve circle of life.

De dodemansspiraal.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 15:53:





Ik stel daarom voor dat we, zodra Yas is afgetreden, een officiële anarchie worden.Zullen we er over stemmen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 15:53:





Ik stel daarom voor dat we, zodra Yas is afgetreden, een officiële anarchie worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven