Petitie "geef ons de mobiele Viva Forum app terug"

02-11-2014 00:41 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Forumleden,



Aan iedereen die de oude Viva Forum app mist, wil ik vragen om deze petitie te ondersteunen door te reageren op dit bericht. Ik hoop dat als we de krachten bundelen, dat deze app weer terugkomt. Belangrijk om te weten: het gaat mij echt alleen om het mobiel forummen. Wil best geloven dat deze vernieuwing een verbetering is voor pc/ laptop forummen. Maar wat mij betreft niet geschikt voor mobiel forummen. Er is ook geen alternatief forum app (anders was ik gewoon daar naartoe verhuisd).

Ik lees van meerdere forummers, dat ze deze app missen. Maar misschien is het slechts een handjevol, in dat geval zal ik het maar moeten accepteren dat ik een van de weinige ben die deze app mist (en moet afkicken van mijn verslaving ). Maar dan heb ik tenminste alles geprobeerd :-)



Hieronder de petitie.



Alvast bedankt!



-------------------



Beste Viva Forum mods/ managers,



Wij willen de oude vertrouwde Viva Forum app terug om weer op een leuke manier overal mobiel te kunnen forummen.

De Viva Forum app was uniek, geen ander forum heeft een dergelijke app. Mobiel internetten, is trager, kost meer mb en is minder gebruiksvriendelijk.



Kortom, herstel de oude Viva Forum app of bouw een nieuwe. We zullen dan geduldig omgaan met eventuele gebreken op deze app.



Alvast bedankt.



Vriendelijke groeten,

Viva Forumleden.
Alle reacties Link kopieren
Amen! Ik teken! Laten ze gewoon de oude app weer activeren, die was prima en niks mis mee! Ik las altijd savonds voor het slapen gaan nog even in bed het forum op m'n mobiel, dat mis ik echt!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem toch aan dat er gewoon nog wel een app of mobiele site zal volgen.

We leven in 2014. Kwestie van een beetje geduld hebben, lijkt me.

Maar ik kan me voorstellen dat er geklaagd moet worden. Dat hoort bij een forumupdate.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik

Wil

Heeeeeeeel

Graag

De

App

Terug

!!!



Dan beloof ik dat ik thuis alle reclames zal bekijken op de desktop versie.



Ik wil er zelfs wel voor betalen, voor de app. Voor spelletjes leg ik toch ook een euro of twee euro neer.
Alle reacties Link kopieren
Dank Tattoo lady, mariejan, Miss Inuendo voor het ondersteunen van de petitie!
Alle reacties Link kopieren
Zonder app geen forum voor mij, dus ik teken. De oude app was knullig, maar geen app...?
Alle reacties Link kopieren
Dank Ippy!
Alle reacties Link kopieren
Ps. Inderdaad alleen reageren als je de petitie ondersteund. Dan kan ik makkelijker de tel bijhouden. Er zijn andere topics waarin over dit topic gediscussieerd wordt en er is ook een positieve kanten topic. Bedankt!
Ik mis ook de mobiele versie voor op mijn telefoon/ipod (beide te oud voor de app) want de gewone site was te veel scrollen. Wilde gisteren weer even wat topics lezen in bed omdat ik niet kon slapen maar dat ging niet :(
Alle reacties Link kopieren
@miss innuendo, doe es lekker niet zo hautin. Viva meldt zelf dat er geen app meer komt.
Ik wil ook een app! Ik ga er wel vanuit dat deze in de maak is trouwens.
Alle reacties Link kopieren
De app komt niet terug en is niet in de maak. We moeten het met de mobiele versie doen. Die (nog) voor geen meter werkt.



http://www.viva.nl/app/
Alle reacties Link kopieren
Thanks closednote en lupine.

Verdrietig bericht mariejan, des te meer reden voor deze petitie. Power to the people!
Alle reacties Link kopieren
Daarom ook juist deze petitie dacht ik Ciabelle. De link was voor mensen die denken dat het allemaal wel goed komt, vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Yesss Mariejan, thanks!
Ik wil ook heel graag de app terug. Ben echt een forum verslaafde en dit is niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik teken.



Ik vind de vernieuwing van het forum prima, maar mobiel forummen werkt echt niet... Plus het kost gigantisch veel data op deze manier als ik niet op een wifi zit. Ik stem dus ook voor een nieuwe viva app.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Die app kan me gestolen worden, maar het mobiele, oranje forum zou ik graag terug zien (understatement).



Niet dat de vormgeving van de nieuwe mobiele site niet ok is, maar het is lastig navigeren, slurpt veel data en namen/avatars springen te veel in het zicht.
Graag!

Ook ik ben bereid te bereid te betalen voor de app
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de app ook graag terug! De site is mooi maar op mobiel werkt het echt voor geen meter... 😔.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de ondersteuning Iris, Nemesis, Frambloosje, Rainbow, typfoudt. We zitten inmiddels op meer dan een handvol :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik deed altijd mee via de app, zonder de app kom ik nog maar een keer in de week ofzo op het forum ipv elke dag meerdere keren! Vind er niks aan zo... Einde viva forum voor mij op deze manier, hoe jammer ik t ook vind!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de App terug!!
Ik wil de app!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Biekoe, Saryma en Waxine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven