Petitie "geef ons de mobiele Viva Forum app terug"

02-11-2014 00:41 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Forumleden,



Aan iedereen die de oude Viva Forum app mist, wil ik vragen om deze petitie te ondersteunen door te reageren op dit bericht. Ik hoop dat als we de krachten bundelen, dat deze app weer terugkomt. Belangrijk om te weten: het gaat mij echt alleen om het mobiel forummen. Wil best geloven dat deze vernieuwing een verbetering is voor pc/ laptop forummen. Maar wat mij betreft niet geschikt voor mobiel forummen. Er is ook geen alternatief forum app (anders was ik gewoon daar naartoe verhuisd).

Ik lees van meerdere forummers, dat ze deze app missen. Maar misschien is het slechts een handjevol, in dat geval zal ik het maar moeten accepteren dat ik een van de weinige ben die deze app mist (en moet afkicken van mijn verslaving ). Maar dan heb ik tenminste alles geprobeerd :-)



Hieronder de petitie.



Alvast bedankt!



-------------------



Beste Viva Forum mods/ managers,



Wij willen de oude vertrouwde Viva Forum app terug om weer op een leuke manier overal mobiel te kunnen forummen.

De Viva Forum app was uniek, geen ander forum heeft een dergelijke app. Mobiel internetten, is trager, kost meer mb en is minder gebruiksvriendelijk.



Kortom, herstel de oude Viva Forum app of bouw een nieuwe. We zullen dan geduldig omgaan met eventuele gebreken op deze app.



Alvast bedankt.



Vriendelijke groeten,

Viva Forumleden.
Alle reacties Link kopieren
Heel graag de app terug!!!!

Ik vind dit zo niet relaxed lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag de oranje site terug op de mobieltjes. Om deze reactie te plaatsen heb ik sowieso drie keer moeten inloggen en het leest gewoon kut. Punt.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook erg graag de app terug!
Ja heel graag de app terug!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 02 november 2014 @ 01:41:

Die app kan me gestolen worden, maar het mobiele, oranje forum zou ik graag terug zien (understatement).



Niet dat de vormgeving van de nieuwe mobiele site niet ok is, maar het is lastig navigeren, slurpt veel data en namen/avatars springen te veel in het zicht.+1
Ik wil mobiel.viva terug!

Ik heb nu nog steeds geen pagina nummers, en durf buiten wifi zones de site niet meer te bezoeken omdat dat volgens mij data vreet. Terwijl ik niet om die belachelijk grote reclames tussen de reacties door heb gevraagd.
Ik wil de app ook terug met paginanummers!!!
Wil ook de app terug!



Hoewel ik daar niet mee forumde maar met de mobiele oranje versie.

De letters en spatiëring is nu zo absurd groot op mijn rablet en zou 50% kleiner moeten. Ik lees nu geen enkel topic meer in zijn geheel, zelfs de eerste pagina lees ik niet uit doordat het zo absurd ruim is opgezet. Nou ja, weer een verslaving minder...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook mobiel.viva terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug!!!!!



Het is gewoon echt niet te doen op een telefoon dit! Wat een drama!



Ik vraag me dan af he wie dit verzint en wat de beweegredenen zijn.. Ik snap dat je wil vernieuwen, ik snap dat een app bouwen geld kost maar waarom dan een site die gewoon niet te navigeren is en de basis functionaliteit van de app niet heeft..
Alle reacties Link kopieren
Please, geef ons mobiel.viva.nl terug :smeeksmiley:
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de oude app terug!!!
Ik teken ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug!!Niks meer aan zo!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag óf de app óf een fatsoenlijk werkende mobiele site.



Ik mis nu paginanummers en opties om bovenaan de blz al te bladeren. Moet nu steeds een hele pagina doorscrollen om volgende of vorige te doen. En dat vind ik dus veel ge beperkt, ik wil ook eerste, laatste en paginanummer kunnen kiezen. Dan ben ik al een tevreden mens.



Op de IPad vind ik het nieuwe forum wel prima!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
graag de app terug, ik mis het echt zat altijd mobiel op het forum, in de trein en s' avonds in bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug.

Vooral in verband met het slurpen van data en batterij!

En het gebrek aan privacy ivm grote avatars.



Edit: o ja, ook ik ben bereid er een paar euro voor te betalen. Doe ik voor een spelletje ook.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de app ook heel graag terug, idd zelfs als ik er voor moet betalen!

Ik mis het echt heel erg, en dat heb ik niet snel met telefoondingetjes..

Kom nu bijna niet meer op viva, met de app ieder uur wel eventjes.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug anders is het einde viva forum voor mij helaas!
Alle reacties Link kopieren
De app terug asjeblieft.
Ik mis de forum app ook! Boehoeee! Wil 'm ook terug!
Ik teken ook. Ik vind het forum nu erg mooi maar de app als veel makkelijker, ik deed alles via de app, ben maar 1-2x op de mobiele site geweest!

Als de app niet terugkomt ben ik ook weg denk ik.
Alle reacties Link kopieren
ik teken! Zo jammer dat app niet meer werkt. Ik keek altijd paar x per dag.. Even snel. Dat werkt nu niet meer zo gemakkelijk. Verder teveel data zonder wifi. En ja wil er best een paar euro voor neerleggen. Please geef ons de/een app terug!
Alle reacties Link kopieren
Yes, graag een app please!! Ik forum alleen maar mobiel, en nu dus helemaal niet meer.
Ik teken voor de app!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven