Petitie "geef ons de mobiele Viva Forum app terug"

02-11-2014 00:41 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Forumleden,



Aan iedereen die de oude Viva Forum app mist, wil ik vragen om deze petitie te ondersteunen door te reageren op dit bericht. Ik hoop dat als we de krachten bundelen, dat deze app weer terugkomt. Belangrijk om te weten: het gaat mij echt alleen om het mobiel forummen. Wil best geloven dat deze vernieuwing een verbetering is voor pc/ laptop forummen. Maar wat mij betreft niet geschikt voor mobiel forummen. Er is ook geen alternatief forum app (anders was ik gewoon daar naartoe verhuisd).

Ik lees van meerdere forummers, dat ze deze app missen. Maar misschien is het slechts een handjevol, in dat geval zal ik het maar moeten accepteren dat ik een van de weinige ben die deze app mist (en moet afkicken van mijn verslaving ). Maar dan heb ik tenminste alles geprobeerd :-)



Hieronder de petitie.



Alvast bedankt!



-------------------



Beste Viva Forum mods/ managers,



Wij willen de oude vertrouwde Viva Forum app terug om weer op een leuke manier overal mobiel te kunnen forummen.

De Viva Forum app was uniek, geen ander forum heeft een dergelijke app. Mobiel internetten, is trager, kost meer mb en is minder gebruiksvriendelijk.



Kortom, herstel de oude Viva Forum app of bouw een nieuwe. We zullen dan geduldig omgaan met eventuele gebreken op deze app.



Alvast bedankt.



Vriendelijke groeten,

Viva Forumleden.
Alle reacties Link kopieren
Teller op 121. Bedankt.
Ik kreeg het idee dat ee van boven een signaal kwam dat ik vrienden moest worden met m'n ex ofzo. Dat danst steeds tussen de berichten als ik scroll. Werd al bijgelovig ervan! Hebben we al genoeg op de teller?
Alle reacties Link kopieren
Die 121 gaan het hem echt doen.

Of ben ik nu erg pessimistisch?
De app ken ik niet, maar wil ook graag de oude mobiele site terug!
Alle reacties Link kopieren
ik teken ook digitaal voor de petitie!:blob
Alle reacties Link kopieren
Teller op 123! Maar zag net dat de app niet meer terugkomt, want dat kost teveel geld en dat steken ze liever in deze fantastische site. Jawel 100 euries, daar kun je natuurlijk een stagiaire weer een maand voor inhuren. Mensen blijf gerust ondertekenen. 123 leden daar heeft Viva schijt aan, maar wie weet komt er een getal dat ze wel serieus nemen.

Dank allen voor het ondertekenen.

Komt allen naar viva Viola met de tapatalk app!
Ik heb tapatalk gedownload. Hoop de goeie. Maar kan viva Viola niet vinden. Help
Ah Vivaviola zonder spatie
Ik wil ook een app! Niet de oude app, die kostte mij ook veel te veel batterij. Maar een mooie nieuwe, zoiets als Tapatalk. Heb me er net aangemeld en even rondgesnuffeld: wat werkt dat soepel zeg! En als ik er dan iets voor moet betalen omdat het anders niet haalbaar is... Prima. Maximaal 2 euro. Het liefst zonder reclame natuurlijk, maar een klein advertentie'tje boven of onderaan is best te hebben hoor. Als het maar niet zo in your face is zoals hier. Argh, niks zo irritant als opdringerige reclame. Als iets averechts werkt...
Gezien in de vandaag aangepaste OP van het reactie- en bugtopic:



De app terug

> We gaan kijken of dit mogelijk is. Zodra hier meer duidelijkheid over is laten we het weten.



Goed nieuws toch?!
Alle reacties Link kopieren
Ja klinkt beter. Als ik echter op de link klik, dan staat er nog steeds "voorlopig komt de app niet terug, want te duur". Maar goed de OP hebben ze wel aangepast, dus ik ben wel optimistisch :-)

Tot die tijd Tapatalk app, vivaviola (aan elkaar dus). Er zijn nog veel te weinig mensen daar!!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik forumde altijd via de app en mis dezer

Terug, pls..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag de app terug ook. Ik snap dat een goed werkende site heel belangrijk is. Maar de app wegdoen voelt als zo'n enorme stap terug, qua technologie!



Als ik naar mijzelf kijk forum ik nu echt veel minder. Als dat voor (veel) meer mensen zo is, dan krijgt viva daar misschien wel spijt van. Why fix something if it isn't broken? Goed initiatief dus meiden, ik teken!
Alle reacties Link kopieren
Teller op 126! Ben hier bijna niet meer. Meelezen heel soms, maar reageren denk ik laat maar. Ik mis mijn fijne Viva momentjes boehoe :,-(
Dat is goed nieuws! Afwachten maar
Alle reacties Link kopieren
Zet mij er maar bij. Ik wil hem ook terug
Ik teken ook! Vreselijk zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de mobiele site ook terug! Ik kom nu bijna nooit meer op het forum!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Teller op 129!

Mensen kom naar vivaviola, met de geweldige tapatalk app!!! Werkt als een tierelier, alleen nog te weinig mensen op. Dat viva zelf daar niet aan denkt om zoiets te gebruiken snap ik niet.
.
Alle reacties Link kopieren
ik wil de app ook terug, dus 131.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de app!! (132)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook de app terug! Dit leest gewoon voor geen meter zo op mijn iPad. Jammer want ik las echt een paar keer per dag bij, al reageer ik niet zo vaak, maar nu dus nog maar af en toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 09 november 2014 @ 12:28:

Teller op 129!

Mensen kom naar vivaviola, met de geweldige tapatalk app!!! Werkt als een tierelier, alleen nog te weinig mensen op. Dat viva zelf daar niet aan denkt om zoiets te gebruiken snap ik niet.Heb ik ook al voorgesteld. Maar daar zijn websites als deze te geavanceerd voor. Ze zullen een eigen app moeten maken en ik hoop ook echt dat ze dat gaan doen!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Yesss, teller op 134. Dank allen! Keep em. coming!

@ ceetie: de oude app vond ik ook al goed hoor. Hoop inderdaad dat ze naar de wensen van de leden luisteren. Ik mis het zooo :,-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven