plaatjes mogen weer en meteen weer raak!

25-08-2012 18:48 70 berichten
Het is weer zover! Begreep dat plaatjes posten niet mocht, maar open net een topic en ja hoor...weer een ranzige foto. Ik kan niet staffen helaas. Maar ik snap de lol er biet van ook. Doe gewoon normaal...zucht.
Alle reacties Link kopieren
Heb wel gestafd, idioot zeg....
Alle reacties Link kopieren
Ja echt bizar!!!!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Nou nou wat een idoot! Schrok me rot! Heb ook melding gemaakt!
Dank, inmiddels maar even de ipad gepakt. Topic "zoontje overleden" ook al gestaft.
Vreemde gast, die Matho/Claudio.



Wel zelfinzicht met een nick als lotjegetikt.
Ivetje, zie jij die plaatjes dan niet op de iPad? Ik helaas wel.
Alle reacties Link kopieren
kunnen we niet gewoon afspreken allemaal stilzwijgend te staffen en geen topics openen en geen reacties te geven?



Het gaat toch om de aandacht die er op komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jawel, maar daarop kan ik staffen
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou en of, Helene31...



Jammer dat zo'n vent het verpest voor de rest. (ik ga er vanuit dat het een kerel is, welke vrouw doet nu zoiets )
Alle reacties Link kopieren
He Ivetje, als je gewoon via de Viva website op het forum zit op de iPad ipv via de app, dan kan je we staffen en alles...
quote:Maleficent schreef op 25 augustus 2012 @ 18:54:

kunnen we niet gewoon afspreken allemaal stilzwijgend te staffen en geen topics openen en geen reacties te geven?



Het gaat toch om de aandacht die er op komt.Dat bedacht ik me ook toen ik em geplaats had eigenlijk ja. Ik doe em zelf maar en ik verwacht eigenlijk elk moment hier een plaatje...ik ben niet goed wakker haha!
te verschrikkelijk voor woorden! Malificent je kan het wel negeren maar ik vind de plaatjes te gruwelijk om naar me neer te leggen. Bovendien maakt het angstig om een topic te openen.
Er verschijnen er steeds meer, weet niet meer welk onderwerp nog serieus is.
Alle reacties Link kopieren
Topic 'dochter 13 zwanger en wil geen abortus' zijn ook gore plaatjes
Alle reacties Link kopieren
Geen aandacht aan besteden heeft het meeste effect. Dus de boel staffen en er verder niet eens over "praten" in een topic.

Zo iemand is gewoon niet bij. Die zit dus heel de dag mee te lezen en te kijken of er al weer plaatjes geplakt kunnen worden. Dan is er echt iets mis met je zullen we maar beschaafd zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf verdorie nauwelijks nog een topic te openen.
Ik heb de negeer-knop gebruikt zie je iig de plaatjes niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:eefie_says_hi schreef op 25 augustus 2012 @ 18:55:

te verschrikkelijk voor woorden! Malificent je kan het wel negeren maar ik vind de plaatjes te gruwelijk om naar me neer te leggen. Bovendien maakt het angstig om een topic te openen.Ik snap je wel maar hoe meer mensen zeggen 'ow hoe vreselijk!!! ' des te leuker het wordt natuurlijk. En het helpt niks om er topics over te openen of te reageren, daar gaat het niet eerder mee weg, het enige wat helpt is staffen en de mods het te laten oplossen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 25 augustus 2012 @ 18:58:

Ik heb de negeer-knop gebruikt zie je iig de plaatjes niet!Ja goeie maar ik was al weer snel weggeklikt. Dan moet ik weer een deel van die foto's zien.
Alle reacties Link kopieren
Maar dit is misschien de enige manier om er vanaf te komen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
echt heerlijk die negeerknop... Maar goed. Morgen is er weer een andere nick met precies dezelfde foto's
Alle reacties Link kopieren
Negeer knop?
Alle reacties Link kopieren
naast quote-knap. poppetje met streep erbij
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel jammer dat zo'n kloothommel het dan verpest voor wat betreft het plakken van plaatjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven