plaatjes mogen weer en meteen weer raak!

25-08-2012 18:48 70 berichten
Het is weer zover! Begreep dat plaatjes posten niet mocht, maar open net een topic en ja hoor...weer een ranzige foto. Ik kan niet staffen helaas. Maar ik snap de lol er biet van ook. Doe gewoon normaal...zucht.
quote:Yraatje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:04:

Ik vind het wel heel jammer dat zo'n kloothommel het dan verpest voor wat betreft het plakken van plaatjes...



Lijkt me weer tijd om de discussie over een proefperiode te openen.



Nieuwe nick? Dan een maand geen plaatjes kunnen plakken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een veel betere oplossing dan voor iedereen de plaatjes maar uitschakelen.



Eerst 50 normale posts, geen enkele (terechte) staf, en dan pas plaatjes kunnen plaatsen.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:08:

[...]





Lijkt me weer tijd om de discussie over een proefperiode te openen.



Nieuwe nick? Dan een maand geen plaatjes kunnen plakken.

Dat vind ik ook wel een goed idee eigenlijk!



Gewoon eerst een tijdje lid zijn en dan pas plaatjes kunnen plakken.
Alle reacties Link kopieren
Het vage is dat het een bekende is op het forum. Niet een willekeurige gek, maar iemand die hier al heel veel tijd heeft besteed en veel forummers kent.
Alle reacties Link kopieren
Staffen? hoe doe je dat? Wat een gestoorde gek zeg, ben er misselijk van..
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou iemand dan zo stom zijn om die plaatjesplakfunctie weer uit te willen laten schakelen?



Wat voor lol beleef je daar nou aan?
Alle reacties Link kopieren
wat een zieke geest zeg.....die spoort echt niet....
quote:bijenrompje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:12:

Het vage is dat het een bekende is op het forum. Niet een willekeurige gek, maar iemand die hier al heel veel tijd heeft besteed en veel forummers kent.echt??
Alle reacties Link kopieren
quote:douchebak schreef op 25 augustus 2012 @ 19:02:

naast quote-knap. poppetje met streep erbijTnx
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 augustus 2012 @ 18:54:

kunnen we niet gewoon afspreken allemaal stilzwijgend te staffen en geen topics openen en geen reacties te geven?



Het gaat toch om de aandacht die er op komt.En die persoon blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst in mijn leven iemand op de negeer... Dan zie je die foto's (die volgens mij zo nep als de pest zijn) ook niet... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk... En negeren kan door op het poppetje te klikken (naast de quote-functie)
quote:bijenrompje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:12:

Het vage is dat het een bekende is op het forum. Niet een willekeurige gek, maar iemand die hier al heel veel tijd heeft besteed en veel forummers kent.Het is MatthO.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottecharles schreef op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bijenrompje in "plaatjes mogen weer en meteen weer raak!"" class="messagelink">bijenrompje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:12</a>:</b>

Het vage is dat het een bekende is op het forum. Niet een willekeurige gek, maar iemand die hier al heel veel tijd heeft besteed en veel forummers kent.</div></blockquote>echt?? Ja volgens mij wel, dit is al zo lang aan de gang nu.. En de betreffende forummer kent veel andere nicknames, meldde zich bijv aan onder bijenrompje1 zodat niemand zou denken dat het weer zulke foto's zouden zijn enz enz..
Alle reacties Link kopieren
quote:bijenrompje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:12:

Het vage is dat het een bekende is op het forum. Niet een willekeurige gek, maar iemand die hier al heel veel tijd heeft besteed en veel forummers kent.He bahh,lijkt bijna wel een slechte film! Ik vind het eng gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ja, toch honderd jaar geleden een ban gekregen, een subgroepje viva gestart en een actie tegen Jaap gestart? Die forummer, toch?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Eerlijk gezegd krijg ik juist de balen van al die reacties steeds die die gast krijgt, dat is precies wat hij wil.



En zodra hij bezig is, kun je aan de hand van de nicks en de topictitels nu onderhand wel inschatten dat je ze beter niet kan openen. Of heb ik een hele goeie Trollenradar??
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 18:52:

Vreemde gast, die Matho/Claudio.



Wel zelfinzicht met een nick als lotjegetikt.



Het is matth niet maar babette die in een eerder troltopic heeft toegegeven dat ze de vriendin is van de vorig jaar overleden claudio.

Om zijn herinnering levend te houden plaatst ze dit soort topics
quote:tzippa2 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:27:

Eerlijk gezegd krijg ik juist de balen van al die reacties steeds die die gast krijgt, dat is precies wat hij wil.



En zodra hij bezig is, kun je aan de hand van de nicks en de topictitels nu onderhand wel inschatten dat je ze beter niet kan openen. Of heb ik een hele goeie Trollenradar??Je geeft em nu zelf ook aandacht he...
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottecharles schreef op 25 augustus 2012 @ 19:14:

[...]





echt??



Ja echt.!

Ze heeft in een ander troltopic gezegd 'als jullie eens wisten wie ik echt ben'.

Ze schijnt ons al jarenlang voor de gek te houden.

Ik ben wel heel benieuwd wat haar 'normale' nick is.
Alle reacties Link kopieren
Angels zijn goed bezig geweest......alles is weg gelukkig!!
quote:teardrop-viva schreef op 25 augustus 2012 @ 19:36:

[...]





Het is matth niet maar babette die in een eerder troltopic heeft toegegeven dat ze de vriendin is van de vorig jaar overleden claudio.

Om zijn herinnering levend te houden plaatst ze dit soort topics Wtf is claudio? Ik heb volgens mij echt wat gemist...babette zegt me wel iets, maar heb ook dat niet echt meegekregen.
quote:teardrop-viva schreef op 25 augustus 2012 @ 19:36:

[...]





Het is matth niet maar babette die in een eerder troltopic heeft toegegeven dat ze de vriendin is van de vorig jaar overleden claudio.

Om zijn herinnering levend te houden plaatst ze dit soort topics Babette is Matth. Een groot onzinverhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:40:

[...]



Wtf is claudio? Ik heb volgens mij echt wat gemist...babette zegt me wel iets, maar heb ook dat niet echt meegekregen.Claudio was de eerste nick waarmee die plaatjes werden geplakt, vandaar dat die nick steeds wordt genoemd.
Aha, matth, claudio en babette zijn allemaal dezelfde. Oke...sneu...als dit je lolletje in je leven is?
quote:Ivetje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:39:

[...]



Je geeft em nu zelf ook aandacht he... Ik wilde alleen mensen duidelijk maken dat de 'paniekmanier' iig niet werkt, maar zag al dat Maleficent het ook (zonder succes) geprobeerd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven