Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan

08-06-2013 08:54 960 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd met het verzoek om plaatjes te mogen plakken maar nog geen reactie helaas....
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 september 2014 @ 17:30:

[...]





deze wilde je plakken;



[afbeelding]Ja, precies!
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 07 september 2014 @ 17:29:

[...]



[ img] en [ /img] moeten voor en achter je link staan (zonder spaties), anders werkt het niet.Okee, ik probeer het nog een keer. Bedankt, ook voor Junior.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Je klikt rechtsboven op het vierkantje.



Heb je een url code van het internet dan haal je http weg en zet je de link neer.



En bij dat andere plaatje had je juist de http weggehaald en daar moest die staan, zie mijn plaatje wat je wilde plakken.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Het lukt, het lukt!
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Moet nu op mijn handen gaan zitten om niet overal een plaatje te plakken.....
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Hey Mod, ik wil graag ook plaatjesplak functie.

Kan ik dit zo aanvragen? Geen clue meer welk mailadres ik heb gebruikt voor het openen van dit account.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 08 september 2014 @ 11:24:

Hey Mod, ik wil graag ook plaatjesplak functie.

Kan ik dit zo aanvragen? Geen clue meer welk mailadres ik heb gebruikt voor het openen van dit account.



Bedankt!



Beste Tekenis,



Zou je een email willen sturen naar de moderators op forum@viva.nl o.v.v. Plaatjesplakrechten? Als je even wilt aangeven dat je niet meer weet welk emailadres aan je nick is gekoppeld, dan moet het wel goed komen .



mvg,



Junior.
Ga ik doen, dank!




Test?
Hmm, ik doe iets fout.. Help? Pretty please?
Never mind :-), ik snap het al
Alle reacties Link kopieren
Even voor je kijken.



ok,, al gevonden?
Ik heb ook rechten aangevraagd. Ontvang ik dan een mail in mijn mail of zie ik dat hier terug?
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 11 september 2014 @ 18:59:

Ik heb ook rechten aangevraagd. Ontvang ik dan een mail in mijn mail of zie ik dat hier terug?



Beste Viavia2013,



Nee de aanvragen worden dezelfde dag nog behandelt en de forummers ontvangen er geen mail over. Je hebt de plaatjesplakrechten gister gekregen na je aanvraag.



Voor de duidelijkheid zal ik in de OP toevoegen dat er geen mailings over verstuurt worden.



mvg,



Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 12 september 2014 @ 17:03:

[...]





Beste Viavia2013,



Nee de aanvragen worden dezelfde dag nog behandelt en de forummers ontvangen er geen mail over. Je hebt de plaatjesplakrechten gister gekregen na je aanvraag.



Voor de duidelijkheid zal ik in de OP toevoegen dat er geen mailings over verstuurt worden.



mvg,



Junior.Dank je wel!
joehoe
Alle reacties Link kopieren




Oh, nu werkt het wel, gisteren deed het niks. Hoera!
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Zo, mail gestuurd. Na anderhalf jaar heb ik eindelijk die 200 posts bereikt
Alle reacties Link kopieren
Zou ik aub ook plaatjes mogen plakken? Heb het al eerder gevraagd, maar het lukt niet
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 17 september 2014 @ 19:51:

Zou ik aub ook plaatjes mogen plakken? Heb het al eerder gevraagd, maar het lukt niet



Beste Oudblond,



Heb je dat via de mail aangevraagd? De plaatjesplakrechten zijn alleen op die manier te verkrijgen. Zou je alsjeblieft nog een keer willen mailen naar forum@viva.nl, dan maken we het snel voor je in orde!



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven