Productverbeteringen die niet handig zijn

18-10-2014 21:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Calvé yogonaise is ook verkrijgbaar in een ''handige" spuitfles met schone dop. Ik ben nu al een maand aan het martelen met die fles .

De yogonaise is zo dik dat je, ondanks dat de fles op de dop kan staan, altijd als een idioot op die fles moet slaan om de inhoud naar beneden te krijgen. Is het eindelijk daar, dan knijp je eerst lucht en spetters op je bord. Die dop ( en de rest van de keuken) is nu verre van schoon. Die saus is gewoon te dik voor een spuitfles.



Komen jullie ook productverbeteringen tegen die eigenlijk geen verbetering zijn?
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Ik vind precies hetzelfde als jij! Hoezo handige knijpfles? Het komt er niet uit! Haha! Ik ben weer overgestapt op een handige pot yogonaise
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig! Ik begon al aan mezelf te twijfelen
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dit al gemeld bij de klantenservice van Calvé?

Misschien krijg je een leuk Calvé pakket als troost
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De mini pizza's van Oetker (met kaas) zijn niet meer te eten sinds ze een jaar of 3(?) geleden het recept hebben 'verbeterd'. Jammer, ik was een grootverbruiker.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ja een doos knijpflessen zeker!



Serieus: nee, niet gemeld. Misschien inderdaad de moeite om dit te melden. Voor de verbetering van het product dan. Het troostpakket mogen ze aan de voedselbank doneren.
Speechless
Ja, die ergernis hebben we hier ook. De dop wordt inderdaad niet vies, het komt er immers niet uit. Het werk dus hartstikke goed!



Ik snap ook de opening van de Dash waspoeder niet. De opening is te smal en zit niet helemaal bovenaan. Na een poosje gaat het waspoeder een beetje klonten en dan komt er ofwel niets uit het pak, ofwel ineens heel veel en de helft ernaast op de grond....
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 18 oktober 2014 @ 21:59:

De mini pizza's van Oetker (met kaas) zijn niet meer te eten sinds ze een jaar of 3(?) geleden het recept hebben 'verbeterd'. Jammer, ik was een grootverbruiker.Verbeteringen zullen toch wel eerst worden voorgelegd aan een testpubliek? Als ze de smaak dusdanig veranderen dat jij ze niet meer lekker vindt? Gemiste kans voor dr Üoeeutker
Speechless
Hahahaha!



Andrelon volumeshampoo is ook veel dikker na een productverbetering van een jaar ofzo geleden. Sindsdien staat mijn fles ook standaard op de kop (terwijl die daar niet voorbedoeld is) anders duurt het te lang voor er wat uit komt. Als ik eens andere shampoo gebruik (hotelflesje ofzo) schiet ik ook standaard uit omdat ik gewend ben dat je flink in de shampoofles moet knijpen voor er wat gebeurd
Geparfumeerd maandverband. Wat een horror.
Ik heb dan altijd last dat dingen dan niet meer passen. Zo past de fles van mijn lenzenvloeistof niet meer in de la van mijn badkamer meubel. Het wasmiddel niet meer in het kastje boven de wasmachine en de olijfolie staat ook al maanden op het aanrecht.
Tivall vegetarisch broodbeleg. Dat waren normale plakken, maar sinds een tijd ineens hele dikke plakken. Echt veel te dik voor een lekkere boterham. Gelukkig nu sinds een week of twee weer terugvernieuwd, met een sticker erop: Nu dunnere plakken!
Ik word echt misselijk van het luchtje dat Always tegenwoordig heeft. Dat, samen met het feit dat ze hun plakstrips zodanig 'verbeterd' hebben dat ik tegenwoordig het maandverband soms in delen moet verwijderen, heeft gemaakt dat mijn favo maandverband hier voortaan passé is.
Dat zijn van die heel grote concerns met een bepaalde bedrijfscultuur die niet meer te veranderen is. Teveel onderafdelingen met allemaal hun eigen belangetjes die alles met henzelf en nog maar heel weinig met de klant te maken hebben. Bijna elk bedrijf wat groeit ondergaat dit lot. Die verliest het contact met de klant.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 18 oktober 2014 @ 22:15:

Geparfumeerd maandverband. Wat een horror.Wel handig natuurlijk. Nu kan iedereen pas echt ruiken dat je ongesteld bent
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 18 oktober 2014 @ 22:19:

Ik heb dan altijd last dat dingen dan niet meer passen. Zo past de fles van mijn lenzenvloeistof niet meer in de la van mijn badkamer meubel. Het wasmiddel niet meer in het kastje boven de wasmachine en de olijfolie staat ook al maanden op het aanrecht.Hier precies hetzelfde!!
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Robijn extra geconcentreerd ik kan het niet meer hebben, zo'n intens sterke vieze geur en we hebben helaas nog aantal flessen staan vond het altijd lekker ruiken
Alle reacties Link kopieren
Spa heeft sinds een jaar of twee nieuwe doppen. Niet reumaproof, dus ik kan de flessen niet meer zelf openmaken, de hulptooltjes passen ook niet meer.



Nu ik er over nadenk was dat het einde van de spa, ik koop het nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
De mini pizza's van Dokter Oetker inderdaad, de 3 kazensmaak en van mij mag de pizza crossa variant met salami en peperballetjes ook heel snel terug komen!
Alle reacties Link kopieren
De cola en sinas van AH zelf hebben sinds een poos een hele brede streepjescode die bijna niet te scannen valt met de zelfscanner, irritant!



En de verpakkingen van hun vleeswaren zijn dikker geworden dus passen er geen 3 meer in het vleeswarenbakje zonder dat de deksel er bijna afploft



Drama's ja
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:matroesjka_ schreef op 18 oktober 2014 @ 22:15:

Geparfumeerd maandverband. Wat een horror.





De blauwe figuurtjes erop snap ik ook niet. Maar daar heb ik in elk geval geen last van, in tegenstelling tot de geur.
Rexona Deo.

Ik heb lange tijd overal waar ik ze tegenkwam oude verpakkingen gekocht. Inmiddels zie ik de oude nergens meer. De nieuwe (al niet meer zo nieuw hoor, zeker een jaar) benemen me de adem.

wat een benauwde gas komt daar bij vrij.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad maandverband met zo'n extra synthetische geur. Ik gebruik het sindsdien ook niet meer. Echt verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
En kocht laatst grootverpakking van Dreft, een keer meegewassen maar ik vond mijn was niet lekker ruiken erna. Ik wil dat mijn was niet ruikt, misdchien klein beetje naar lekker fris gewassen maar niet naar die misselijkmakende synthetische geuren, brrr.
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal nieuw, maar wel vreselijk onhandig: de prijsstickers met alarm die de Hema gebruikt. Heeft iemand ooit wel een geprobeerd deze van een net aangeschafte handdoek af te halen?



Je trekt de lussen van de handdoek stuk, zo goed plakken die krengen
Speechless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven