Rare acties van mensen in het openbaar

25-07-2016 23:00 532 berichten
Ok ff een luchtig/grappig topic. Soms zie ik mensen in het openbaar dingen doen dat ik echt denk.. Huh?!



TO trapt af: laatst zat ik met een vriendin en onze kids in een speeltuin (een vrij grote, van een vereniging). Daar heb je ook een soort van klimheuvel. Het was behoorlijk druk, veel ouders en kinderen. Zit er bovenop die heuvel een vrouw uitgebreid op haar dooie gemakje en midden in het zicht haar benen te scheren!!

Vriendin en ik keken elkaar echt aan van wtf?!



Nog meer mensen die Weleens aparte dingen meegemaakt hebben?!
Benen scheren op het strand/ aan het meer is hier vrij normaal



Net zoals je omkleden achter een handdoekje in een vol park
Alle reacties Link kopieren
Niet van mijzelf, maar van een vriendin. Zij zag dat een meisje (jaar of drie) in de stadscentrum van onze woonplaats, aan het plassen was naast een boom. Haar broer heeft haar toen naar binnen geloodst en naar hun ouders gebracht. Enige wat de moeder zei was: Oh hondjes plassen ook tegen bomen....
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Stond laatst in de rij voor de kassa in de supermarkt. Kijk een beetje om mij heen en daarna voor mij naar beneden. Zie ik dat degene voor mij op blote voeten rondliep. Dat vond ik toch wel een beetje apart
Ik heb ooit eens iemand - in het openbaar - haar schaamlippen zien epileren. Met zon pincet er een voor een haren uit zien trekken. Aan de rand van een zwembad.
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 25 juli 2016 @ 23:08:

Ik heb ooit eens iemand - in het openbaar - haar schaamlippen zien epileren. Met zon pincet er een voor een haren uit zien trekken. Aan de rand van een zwembad.Whut
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 25 juli 2016 @ 23:08:

Ik heb ooit eens iemand - in het openbaar - haar schaamlippen zien epileren. Met zon pincet er een voor een haren uit zien trekken. Aan de rand van een zwembad.
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
Ik fietste vorige week ergens. Weg, geen huizen. En daar stond iemand op een verlaten stukje doedelzak te spelen.
Er sprong ooit eens een gekkie voor me toen ik aan 't wachten was op de bus.

Beetje gek dansen enzo, all fun and games!

Tot dat ze haar rok omhoog trok en haar poes aan de wereld liet zien.



Ben maar gaan lopen...
quote:EHR schreef op 25 juli 2016 @ 23:08:

Ik heb ooit eens iemand - in het openbaar - haar schaamlippen zien epileren. Met zon pincet er een voor een haren uit zien trekken. Aan de rand van een zwembad.
quote:vivapimpelmees schreef op 25 juli 2016 @ 23:12:

Ik fietste vorige week ergens. Weg, geen huizen. En daar stond iemand op een verlaten stukje doedelzak te spelen.
quote:_Olive schreef op 25 juli 2016 @ 23:12:

Er sprong ooit eens een gekkie voor me toen ik aan 't wachten was op de bus.

Beetje gek dansen enzo, all fun and games!

Tot dat ze haar rok omhoog trok en haar poes aan de wereld liet zien.



Ben maar gaan lopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 25 juli 2016 @ 23:12:

Ik fietste vorige week ergens. Weg, geen huizen. En daar stond iemand op een verlaten stukje doedelzak te spelen.Hier in het bos loopt regelmatig een doedelzakspeler. Eerste keer had ik geen idee waar dat geluid vandaan kwam.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in hm in de paskamer. Zie/hoor ineens een vrouwtje die haar maandverband zat te veranderen... En opgerold daar bleef die!!
quote:vivapimpelmees schreef op 25 juli 2016 @ 23:12:

Ik fietste vorige week ergens. Weg, geen huizen. En daar stond iemand op een verlaten stukje doedelzak te spelen.Geweldig!
quote:EHR schreef op 25 juli 2016 @ 23:08:

Ik heb ooit eens iemand - in het openbaar - haar schaamlippen zien epileren. Met zon pincet er een voor een haren uit zien trekken. Aan de rand van een zwembad. omg
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij heeft ooit in een restaurant meegemaakt dat mensen hun baby gingen verschonen op de tafel. Poepluier dus. Midden in het restaurant.
Geen idee waarom, maar mijn ex mocht graag zijn vingernagels knippen in het openbaar (op treinstation of in trein). Uiteraard niet waar ik bij was, want ik vond het niet kunnen (doe dat lekker thuis)
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 25 juli 2016 @ 23:12:

Ik fietste vorige week ergens. Weg, geen huizen. En daar stond iemand op een verlaten stukje doedelzak te spelen.Mss omdat daar niemand last heeft van het geluid?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:toulouse74 schreef op 25 juli 2016 @ 23:23:

Een collega van mij heeft ooit in een restaurant meegemaakt dat mensen hun baby gingen verschonen op de tafel. Poepluier dus. Midden in het restaurant.verschonen op harde ondergrond



Doen er wel meer
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook ooit iets genants gedaan; ik werd in een pashokje gebeld, was het mijn ex-vriend, het was net uit, lag gevoelig, dus ik nam op. Heb ik een gesprek met hem gevoerd terwijl ik las later dacht: o ja, dat stukje stof houdt het geluid niet tegen.

Iedereen heeft kunnen 'meegenieten' van mijn nogal persoonlijke gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die voor me op de roltrap uitgebreid aan haar anjertje aan het krabbelen was en vervolgens even haar vinger naar haar neus bracht.

Toen ze door had dat ik dus achter haar stond werd ze knalrood.

Gatver.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
2/3 jaar terug kwam ik een man tegen op een enorm speelgoedpaard op wieltjes op een landweggetje. Zo'n paard waarop je moet bewegen om vooruit te komen.







En dat ziet er dan zo uit; https://youtu.be/oC-Ec_IBRZo
Alle reacties Link kopieren
Ieh van die luier zag ik ook een keer wel in een kinder speelparadijs midden op tafel waar mensen van eten...

Je hebt toch voorzieningen in de wc voor die zooi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven