Rare eigenschappen van jezelf of je gezinsleden

23-02-2017 14:26 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer zo'n ding. Van te voren krijg ik al de kriebels en ja hoor..



De serviceman van de ketel kwam zijn jaarlijkse onderhouds ding doen. Hij doet zijn klus en halverwege checkt hij via de badkamer of alles goed warm wordt etc. Daarbij krijg ik al de kriebels want de badkamer is wat mij betreft zo enorm privé. Hij is klaar en vraagt dan: mag ik nog even van t toilet gebruik maken? Ik kan t hem moeilijk weigeren want ja, anders moet hij bij de boom tegenover mijn huis maar ik denk tegelijkertijd: ieuwwww



En dus ga ik zodra hij weg is de wc te lijf en poets hem van boven tot onder. Ik kan er niks aan doen, kan t niet laten maar ik vind het smerig. Een wild vreemde op mijn wc. Toch zal ik nooit iemand weigeren naar t toilet te gaan.



Heb je ook van die gekke dingen? Deel ze hier
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar!! Dat heb ik ook met het toilet!



Verder ruikt mijn man honderd keer per dag aan zijn vingers. Geen vieze maar wel rare gewoonte. Hij denkt altijd dat ik het niet zie, maar heb dat echt wel in de gaten.



Verder denk ik nog effe na. Zullen er vast nog meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als de reclame blaadjes komen (bijv partner of familie, ik heb ze zelf niet) dan moet ik ze als eerste lezen. Ik heb dan gelezen en ongelezen stapeltjes en niemand mag dat door elkaar gooien of aan zitten.



Heb ik werkelijk met niets anders...

Koekoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 23 februari 2017 @ 14:46:

Als de reclame blaadjes komen (bijv partner of familie, ik heb ze zelf niet) dan moet ik ze als eerste lezen. Ik heb dan gelezen en ongelezen stapeltjes en niemand mag dat door elkaar gooien of aan zitten.



Heb ik werkelijk met niets anders...

Koekoek.O jee, ook dat herken ik!
Ik maak na bezoek altijd de wc schoon en ook alle deurklinken en kranen waar ze aan hebben gezeten
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 23 februari 2017 @ 14:50:

Ik maak na bezoek altijd de wc schoon en ook alle deurklinken en kranen waar ze aan hebben gezeten bij elk bezoek van iedereen of alleen als iemand bij jullie op bezoek/visite is geweest? Eerste heb ik niet, tweede wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk elke avond voor ik ga slapen onder het bed. Ik weet dat er niks onder ligt, maar toch kan ik niet slapen als ik niet kijk.. vriend vroeg laatst wel wat ik zou doen als er wel iemand lag, weet het eigenlijk nog steeds niet
Alle reacties Link kopieren
Wij maken elke vakantie een enorme troep van ons appartement/hotelkamer terwijl we thuis best netjes zijn
quote:Gewooneennaam schreef op 23 februari 2017 @ 14:56:

Ik kijk elke avond voor ik ga slapen onder het bed. Ik weet dat er niks onder ligt, maar toch kan ik niet slapen als ik niet kijk.. vriend vroeg laatst wel wat ik zou doen als er wel iemand lag, weet het eigenlijk nog steeds niet



Haha deze vind ik ergens wel schattig.



Ik moet als ik een grote boodschap doe op de wc altijd wat te lezen hebben.

Al moet ik nog zo nodig, eerst een tijdschrift pakken.



Van vroeger overgebleven. Als kind had ik al last van mijn darmen en veel verstopping. Ik nam nooit de tijd. Ik was gek op lezen dus moest van de kinderarts rustig minimaal 10 min lezen elke dag op de wc.
Ik zit te denken, ik kom straks vast nog op veel dingen maar nou eigenlijk niet.



Wel dat we meteen als we thuis komen een lekkere chillbroek aan doen. En dan thee zetten en vragen of we voorkeur hebben voor een smaakje, terwijl we weten dat het antwoord nee is.



En als we 's avonds te bed gaan zeg ik altijd tegen mijn man: Oooooooooh, lekker bedje.
Alle reacties Link kopieren
quote:apiejapie schreef op 23 februari 2017 @ 14:29:

Heel herkenbaar!! Dat heb ik ook met het toilet!



Verder ruikt mijn man honderd keer per dag aan zijn vingers. Geen vieze maar wel rare gewoonte. Hij denkt altijd dat ik het niet zie, maar heb dat echt wel in de gaten.



Verder denk ik nog effe na. Zullen er vast nog meer zijn.



Oh dat van het vingers ruiken herken ik van anderen. Dat is echt een tic.



Ik kan me nu niet zoveels spannends bedenken, behalve dat ik niet anders kan slapen dan op mijn rechterzijde.
Woorden omdraaien, vooral namen

Salmiaklollies half opeten ( gaat me om de salmiak)

Gruwel van andermans teennagels ( niet fijn in de zomer met al die slippers en open schoenen)

Kan niet bij anderen naar de wc
Alle reacties Link kopieren
Als ik de wc-pot geschrobd heb dan moet die minimaal een uur schoonblijven. Gewoon, omdat ik een klein beetje eer van mijn werk wil hebben.



Ik heb een hekel eraan als ik de deur net achter me dicht doet dat man gelijk gaat zitten schijten, maar ja hij poept t lekkerst op een net schone pot.
Alle reacties Link kopieren
Als ik langer dan een gemiddelde werkdag van huis ben moet ik van mij zelf de Wasmanden en prullenbakken leeg hebben, Afwas opgeruimd. Alle spullen op de juiste plek en alles schoon, en bleek in de wc. Op deze manier heeft mijn huisje een "basis stand".. Ik ga niet eerder weg voordat Ik alles gedaan heb.
quote:VLIND3R schreef op 23 februari 2017 @ 15:35:

Als ik langer dan een gemiddelde werkdag van huis ben moet ik van mij zelf de Wasmanden en prullenbakken leeg hebben, Afwas opgeruimd. Alle spullen op de juiste plek en alles schoon, en bleek in de wc. Op deze manier heeft mijn huisje een "basis stand".. Ik ga niet eerder weg voordat Ik alles gedaan heb.Ik zou willen dat ik dat had.
Alle reacties Link kopieren
Mijn middelste zoon is altijd een heel slechte eter geweest. Toen het na jaren iets beter ging moest die, als er jus was, áltijd eerst aan ruiken. Beviel de geur hem niet dan at hij niet, koekoek.

En zelf. Als we aardappel, groente en vlees eten, wil ik niet dat ze op mijn bord elkaar raken, rare gewoonte en lukt ook niet altijd, zit ook steeds te schuiven dat het mekaar maar niet raakt.
Niemand is onmisbaar
Dat van die folders en dan de gelezen/ongelezen stapel heb ik ook ja

Verder laat m'n man voor mij de lege chocopastapot staan, die schraap ik helemaal leeg met een lepel. Je kan bijna niet zien of er ooit pasta in heeft gezeten
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 februari 2017 @ 15:33:

Als ik de wc-pot geschrobd heb dan moet die minimaal een uur schoonblijven. Gewoon, omdat ik een klein beetje eer van mijn werk wil hebben.



Ik heb een hekel eraan als ik de deur net achter me dicht doet dat man gelijk gaat zitten schijten, maar ja hij poept t lekkerst op een net schone pot.Het lijkt wel een kat. Die moeten ook gelijk als de bak schoon is.
Of ik nu met de trein/bus/metro etc. ga, ik moet altijd links zitten. Geen idee waarom, heb ook weleens rechts gezeten maar dat 'zit' toch niet fijn op de 1 of andere manier. Misschien omdat ik zelf rechts ben?



Oh en inderdaad folders. Zodra ik ze binnenkrijg maak ik gelijk een rijtje met folders die me niet interesseren, die gooi ik meteen weg, en als ik tijd heb neem ik de interessante folders door.
Als vriendin is geweest neem ik alle klinken en de doorspoelknop van de wc even af met zo'n "nat" schoonmaakdoekje. Ik heb er zó'n moeite mee dat zij haar handen niet wast, zelfs niet na de grote boodschap. Ik vind dat zó ranzig.



Ik zit ook liever niet meer in de stoel waar zij altijd gaat zitten... Heb gezien waar zij zich mee af veegt na het plassen (vergeten door te spoelen) en daar kun je gewoon niet droog door zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewooneennaam schreef op 23 februari 2017 @ 14:56:

Ik kijk elke avond voor ik ga slapen onder het bed. Ik weet dat er niks onder ligt, maar toch kan ik niet slapen als ik niet kijk.. vriend vroeg laatst wel wat ik zou doen als er wel iemand lag, weet het eigenlijk nog steeds niet we kwamen er pas achter dat mijn bejaarde moeder dit ook doet.
quote:Felroze schreef op 23 februari 2017 @ 15:48:

Als vriendin is geweest neem ik alle klinken en de doorspoelknop van de wc even af met zo'n "nat" schoonmaakdoekje. Ik heb er zó'n moeite mee dat zij haar handen niet wast, zelfs niet na de grote boodschap. Ik vind dat zó ranzig.



Ik zit ook liever niet meer in de stoel waar zij altijd gaat zitten... Heb gezien waar zij zich mee af veegt na het plassen (vergeten door te spoelen) en daar kun je gewoon niet droog door zijn.Leuke vriendin ben je...
Vlak voor we weggaan ga ik altijd nog even naar de wc (heb een soort van blaas(/plas)probleem), omdat ik niet ergens wil zijn en moeten plassen. Maar als mijn vriend het waagt om - als we al in onze jassen staan - nog "even" naar de wc te moeten verschiet ik van ergernis.



Nu is het bij hem dan wel de grote boodschap en bij mij maar een plasje. Maar het is gewoon zo irritant, dan staan we al klaar en ik wil ergens op tijd zijn en dan moet hij nog ff gaan zitten schijten.
Alle reacties Link kopieren
Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige gek ben!



Ik heb er vast wel meer! Even nadenken
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Haaz schreef op 23 februari 2017 @ 15:53:

[...]



Leuke vriendin ben je...



Boeit me niet. Het is gewoon smerig. Verder is ze een topmeid, alleen dit is een ontzettend groot nadeel aan haar.



Maar zo hebben we allemaal iets wat een ander niet leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven