Rare eigenschappen van jezelf of je gezinsleden

23-02-2017 14:26 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer zo'n ding. Van te voren krijg ik al de kriebels en ja hoor..



De serviceman van de ketel kwam zijn jaarlijkse onderhouds ding doen. Hij doet zijn klus en halverwege checkt hij via de badkamer of alles goed warm wordt etc. Daarbij krijg ik al de kriebels want de badkamer is wat mij betreft zo enorm privé. Hij is klaar en vraagt dan: mag ik nog even van t toilet gebruik maken? Ik kan t hem moeilijk weigeren want ja, anders moet hij bij de boom tegenover mijn huis maar ik denk tegelijkertijd: ieuwwww



En dus ga ik zodra hij weg is de wc te lijf en poets hem van boven tot onder. Ik kan er niks aan doen, kan t niet laten maar ik vind het smerig. Een wild vreemde op mijn wc. Toch zal ik nooit iemand weigeren naar t toilet te gaan.



Heb je ook van die gekke dingen? Deel ze hier
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 23 februari 2017 @ 15:56:

Ik kan seauouiseau niet met mijn voeten buiten t bed slapen.. want dan ben ik bang dat er inbrekers komen die aan mijn tenen zitten en dat lijkt me vreselijkMijn voeten moeten juist uit bed kunnen steken, anders voelen ze zich opgesloten

Soms heb ik zulke warme voeten dat het ook ergens toe dient, maar meestal hoeft het niet echt. In een hotel is altijd het eerste wat ik doe alle dekens lostrekken, zodat mijn voeten naar buiten zouden kunnen, als de behoefte komt.
quote:Cateautje schreef op 24 februari 2017 @ 22:51:

Mijn meest rare gewoonte is als ik niet kan slapen, dan lig ik al twee uur wakker, dan stap ik uit bed en dan trek ik een joggingbroek aan en een shirt en stap dan weer in bed en dan slaap ik binnen een minuut.



Ik slaap altijd wel met mijn voeten buitenboord. Ik krijg het vreselijk benauwd van hete voeten en die heb ik nogal snel. Daarom heb ik ook alleen maar dekbedhoezen zonder instopstrook.





Oww ik heb ook nog een rare... ik kan niet slapen zonder mn bed sokken, maar die moeten als ik bijna slaap wel uit anders kan ik ook niet slapen
quote:strikjemetstippels schreef op 23 februari 2017 @ 17:47:

Ik teken over al oogjes op. Het liefst zou van die echte oogjes met losse pupillen zeg maar gebruiken:



[afbeelding]



Maar dat doe ik maar niet echt.





Lijkt me heel leuk om eens in jouw keuken te kijken
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis kom roep ik altijd Hoi. Zelfs als ik weet dat vriendin niet thuis is.

Elke keer voor het slapengaan kijk ik of de wekker nog goed staat.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op vakantie ga, roep ik altijd DAG HUISJE wanneer ik de straat uitrijd. I home.



Ik word altijd één minuut voor de wekker afgaat wakker. En dat vind ik fijn, want ik haat het geluid van de wekker dus maak ik er een spelletje van om zeker niet nét te laat te zijn dat ik de wekker alsnog hoor.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 23:00:

[...]







Oww ik heb ook nog een rare... ik kan niet slapen zonder mn bed sokken, maar die moeten als ik bijna slaap wel uit anders kan ik ook niet slapen Dat heb ik ook! Elke. Nacht. Opnieuw.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:Matisse schreef op 24 februari 2017 @ 14:07:

[...]





Zijn wij zussen?

Mijn toevoeging is nog dat er ook dat er een blikje lippenbalsem op mijn nachtkastje staat. Ik slaap altijd met ingevette lippen. Als ik het vergeet, sta ik op om het alsnog te doen, ook al is het midden in de nacht.



Oh ja, en koffie en thee. Daar laat ik ook altijd een restje van achter in mijn koffiekop, tot hilariteit van mijn vriend. Staat er een bord met een korstje brood en een mok met een bodempje koffie. Waarschijnlijk uit de tijd dat ik nog koffie dronk uit zo'n Eva Solo pot, waarbij er altijd in de bodem wat koffiegruis zat.Waarschijnlijk zijn wij uit elkaar gehaald na onze geboorte ik heb ook altijd lippenbalsem naast m'n flesje water 's nachts. En ik drink ook nooit m'n laatste restje koffie!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heb ik toch een relaxed leven als ik dit zo lees.

Plas en poep overal waar dat kan, trek 'vieze' kleren aan, slaap overal zolang ik horizontaal kan liggen, wasknijpers heb ik in allerlei soorten en maten.



Het enige wat ik heb is dat mijn briefgeld op de juiste volgorde in mijn portemonnee moet zitten (van laag naar hoog). En met het bedrag rechtsboven.



En ik slaap (ook in hotels) altijd aan de linker kant van het bed, gezien vanaf het voeteneinde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Charlotte717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:32:

[...]





Dat heb ik ook! Elke. Nacht. Opnieuw.



Het is overigens een heel gezeik want ik val regelmatig in slaap met die dingen aan en dan word ik wakker met gekookte jeukende voetjes, maar zonder heb ik ijsvoeten en kan ik echt niet slapen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik geven elkaar een kus als we de lakens/overtrek opvouwen en naar elkaar toe lopen met de buitenste puntjes in ons hand.
Als ik spullen weggooi, sta ik altijd even stil bij de fijne tijden die we samen hebben gehad. quote:CarmiggelT schreef op 24 februari 2017 @ 22:30:

Ik tel vaak onzinnige dingen. De traptreden die ik oploop. Het aantal poststukken dat ik opraap. Hoeveel plakjes ik snijd uit groenten. De witte strepen van het zebrapad.

En ik ben de uitkomst daarna altijd meteen weer vergeten.

Doen meer mensen dat? Ik tel ook veel. Op de fiets tel ik hoe vaak ik moet trappen om aan het eind van de straat te zijn en daar begin ik dan opnieuw voor de volgende straat.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 23 februari 2017 @ 23:05:

Gelukkig zijn er meer viespeukjes.

Jij bent geen viespeuk. De rest heeft smetvrees. En/of een klinische vorm van ocd. Man, man wat ik hier allemaal lees

Leuk topic!
.
quote:-Jenny- schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

Als ik thuis kom roep ik altijd Hoi. Zelfs als ik weet dat vriendin niet thuis is.

Elke keer voor het slapengaan kijk ik of de wekker nog goed staat.Ja dat heb ik ook! Ben altijd bang dat ik hem toch verkeerd heb ingesteld haha.
Alle reacties Link kopieren
Na het douchen ga ik me afdrogen terwijl de douche nog aan staat. Eerst mijn haar/gezicht afdrogen, daarna voorkant bovenlichaam. Dit terwijl het warme water nog lekker de achterkant van mijn lichaam warm houd. Ik doe de douche pas zo laat mogelijk uit. Zonde van het water natuurlijk..



Keuken moet opgeruimd en schoon zijn voordat ik naar bed ga. De vaatwasser heeft dan ook al gedraaid en is uitgepakt.



Ik ben verslaafd aan wattenstaafjes. Wanneer ik in de douche kom, ga ik weer met de wattenstaafjes in de weer. Vaak is dat 2 a 3 x pd.. Geen idee waarom ik dat doe eigenlijk. Aan oorsmeer ligt het niet, want dat heb ik ondertussen niet meer
quote:snoopylynn schreef op 23 februari 2017 @ 21:45:

Wij vragen ALTIJD aan elkaar na het uitlaten van de hond: en, heeft ie gepoept? En waarom, geen enkel idee. De hond heeft nooit poepproblemen gehad. Het is meer een gewoonte of geruststelling denk ik.Dan doen wij ook, maar dan is de reden dat als ie gepoept heeft, ze er niet nog een keer uit moet 's avonds.
Alle reacties Link kopieren
Partner zegt dat ik nog een rare eigenschap heb. Als ik op de bank zit/hang/lig trek ik vaak 1 sok uit. Heb het snel warm, zomer of winter. 2 sokken uit is dan (in de winter) te koud, 1 sok is prima.



Valt mijzelf niet (eens meer) op
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als we grootschalig visite krijgen (verjaardag of kerst ofzo) hou ik van te voren grote schoonmaak. Niet omdat alles spik en span moet zijn voor de visite,maar omdat alles voor mijn gevoel na afloop 2 keer zo vies/rommelig is en ik dan meer werk heb aan opruimen en schoonmaken.

Ik weet dat het onzin is,maar kan het niet laten
quote:impala schreef op 25 februari 2017 @ 08:20:

[...]



Jij bent geen viespeuk. De rest heeft smetvrees. En/of een klinische vorm van ocd.



Het is niet zo dat ik dat zebrapad opnieuw over moet als ik de witte strepen niet heb geteld

Ik neem aan dat dat voor de meeste mensen hier geldt. Het zijn gewoontes, niet meer en niet minder.
quote:clueless17 schreef op 25 februari 2017 @ 08:48:

Als we grootschalig visite krijgen (verjaardag of kerst ofzo) hou ik van te voren grote schoonmaak. Niet omdat alles spik en span moet zijn voor de visite,maar omdat alles voor mijn gevoel na afloop 2 keer zo vies/rommelig is en ik dan meer werk heb aan opruimen en schoonmaken.

Ik weet dat het onzin is,maar kan het niet laten

Dat heb ik sinds kort in mn nieuwe huisje ook wel een beetje...

Vooral als mn moeder komt
Ik ga altijd gelijk mijn gezicht wassen als een man met baard me heeft gekust. Ik ben zo vies van baarden.
Alle reacties Link kopieren
quote:pillow schreef op 25 februari 2017 @ 08:34:

Ik ben verslaafd aan wattenstaafjes. Wanneer ik in de douche kom, ga ik weer met de wattenstaafjes in de weer. Vaak is dat 2 a 3 x pd.. Geen idee waarom ik dat doe eigenlijk. Aan oorsmeer ligt het niet, want dat heb ik ondertussen niet meer



Dat heb ik ook! Compleet verslaafd! Ik rij rustig om 20:55 uur nog naar de supermarkt om nieuwe te kopen als ze op zijn!

Geen idee waarom eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dingen, maar ook dieren meestal in een bepaalde kleur hebben. Van de week een hamster aangeschaft. Ik had verschillende voorkeuren. Maar juist die kleuren zijn haast niet te vinden in mijn omgeving. Terwijl ze toch al jaren erkend zijn in Nederland. De halve provincie afgestruind om er een te vinden die ik mooi vond na een zoektocht van 5 weken. Het kon ook niet eerder, want zo lang duurde het ook dat ik een geschikte kooi (groot formaat) had. Het zat allemaal niet mee. Maar het was het wachten waard en ben helemaal tevreden.
quote:CarmiggelT schreef op 25 februari 2017 @ 08:50:

[...]





Het is niet zo dat ik dat zebrapad opnieuw over moet als ik de witte strepen niet heb geteld

Ik neem aan dat dat voor de meeste mensen hier geldt. Het zijn gewoontes, niet meer en niet minder.Precies! En juist dat wat ons menselijk maakt.
quote:Blondie456 schreef op 25 februari 2017 @ 10:27:

Ik ga altijd gelijk mijn gezicht wassen als een man met baard me heeft gekust. Ik ben zo vies van baarden.Ja en dat kriebelt zo! Brrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik kan niet slapen zonder een glas of flesje water op m'n nachtkastje.



Hier nog eentje.

En oordoppen. Ik kan absoluut niet slapen zonder oordoppen.
When in doubt, the auditor is always right!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven