Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Op de iphone loopt de pagina continu vast.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vervelend. Kun je aangeven of je op wifi of 3/4G zit?



Groet,

CM VIVA
Wifi
Als ik in een topic wil reageren en inlog, blijf ik niet in dat topic. Ik ga dan terug naar de startpagina en moet het desbetreffende topic en reactie weer op gaan zoeken om te kunnen reageren.

Werk met ipad en Safari.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 26 november 2015 @ 23:04:

Wifi



Dank. Ik kan vanaf hier weinig doen helaas. Dit problemen kan door meerdere oorzaken hebben. Mocht je dit probleem vaker ervaren, kun je me dan een mail sturen met: je type toestel, browser(versie) en internetprovider indien je je op wifi bevindt? Dit mag naar forum@viva.nl.

Kun je daarbij tevens duidelijk omschrijven wat het probleem is? Bijv. pagina wordt half ingeladen, browser wordt onverwacht afgesloten, kan niet verder scrollen etc. Dank, en ik hoop uiteraard dat het bij dit voorval is gebleven.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 27 november 2015 @ 10:28:

Als ik in een topic wil reageren en inlog, blijf ik niet in dat topic. Ik ga dan terug naar de startpagina en moet het desbetreffende topic en reactie weer op gaan zoeken om te kunnen reageren.

Werk met ipad en Safari.



Ik begrijp dat het inderdaad handiger zou zijn als je op dezelfde pagina blijft na inloggen, maar dit is inderdaad niet het geval. Dit is geen bug, wel een potentieel verbeterpunt.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Als ik een smiley wil plakken bij mijn reactie, dan wordt m'n reactie al geplaatst.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens op de iPad geen avatars meer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als ik via back een topic aanklik krijg ik elke keer melding Are you sure you want to leave this page?

Ik moet dan elke keer eerste leave aanklikken voordat ik terug kan, heel irritant.

Hoe kan ik dit uitzetten?
Alle reacties Link kopieren
"This is Robert" zit telkens weer tegen me aan te kletsen, waar Robert vandaan komt is me een raadsel.
verba volant, scripta manent.
op de telefoon vallen de reclamers over de reacties. topics zijn daardoor onleesbaar
Waarom kan je de berichten op het forum wel met nieuwste boven lezen, maar in je pb niet?

Waarom zit er in het reactievenster geen smileydingetje? Nu moet ik eerst helemaal naar boven, dan op reageer klikken en dan heb ik smileys, maar kan ik weer niet het bericht lezen wat aan mij gestuurd is.



Oja, en het opruimen van je inbox is ook gruwelijk omslachtig.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net alweer last van de bol.com reclame die over de posts heen schuift. Hoe kan dit nou, dit is al twee keer eerder gemeld en wordt dan steeds even opgelost, en dan begint de ellende weer!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
ik wil stemmen voor de gouden bucket, maar de pagina geeft aan dat ik al gestemd hebt. Volgens mij heb ik dat nog niet gedaan.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 november 2015 @ 13:33:

op de telefoon vallen de reclames over de reacties. topics zijn daardoor onleesbaarniet alleen op telefoons. Ook op mijn chromebook.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 november 2015 @ 16:59:

Ik zie ineens op de iPad geen avatars meer.



Is dit probleem inmiddels opgelost? Kan dat je pagina nog niet volledig geladen was.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 27 november 2015 @ 18:24:

Als ik via back een topic aanklik krijg ik elke keer melding Are you sure you want to leave this page?

Ik moet dan elke keer eerste leave aanklikken voordat ik terug kan, heel irritant.

Hoe kan ik dit uitzetten?



Dit probleem was bij ons bekend en zou inmiddels opgelost moeten zijn. Mocht je deze melding onverhoopt nog eens krijgen, dan horen wij het graag.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 29 november 2015 @ 10:25:

ik wil stemmen voor de gouden bucket, maar de pagina geeft aan dat ik al gestemd hebt. Volgens mij heb ik dat nog niet gedaan.



De stemronde is gesloten, dus het kan dat er al een uitslag van het aantal stemmen onderaan de pagina stond. In ieder geval is stemmen helaas niet meer mogelijk.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 29 november 2015 @ 10:28:

[...]



niet alleen op telefoons. Ook op mijn chromebook.



Dit probleem is bekend en wordt binnen korte tijd opgelost (hopelijk nog deze week).



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 28 november 2015 @ 13:35:

Waarom kan je de berichten op het forum wel met nieuwste boven lezen, maar in je pb niet?

Waarom zit er in het reactievenster geen smileydingetje? Nu moet ik eerst helemaal naar boven, dan op reageer klikken en dan heb ik smileys, maar kan ik weer niet het bericht lezen wat aan mij gestuurd is.



Oja, en het opruimen van je inbox is ook gruwelijk omslachtig.



Er zijn altijd optimalisatieslagen te behalen, en de zaken die jij noemt zijn goede suggesties. Het is echter niet haalbaar deze allen direct door te voeren. Ik zal ze wel noteren voor de toekomst.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2015 @ 11:05:

"This is Robert" zit telkens weer tegen me aan te kletsen, waar Robert vandaan komt is me een raadsel.



Ik kan niet goed inschatten wat je precies bedoelt, maar als je het gevoel hebt lastig gevallen te worden, wil je me dan mailen met een duidelijke uitleg naar communitymanager@viva.nl ?

Dank.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,



We hebben zojuist een technische update gedaan. Deze update heeft ervoor gezorgd:



- Dat de OP’s van een gebruiker zichtbaar zijn op diens loop-pagina



- De boxen op de pagina (topic overzicht en binnen topics), welke een korte tekst en een image bevatten, zijn weer op de juiste manier uitgelijnd. (Hierbij liep de tekst voorheen soms door de reacties heen)



Groeten,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg Code error code: user::edit_icons::Mediatool Error.



Voordat het voor de hand liggende antwoord gaat komen: Het ligt NIET aan het bestandsformaat van de ava.

Geloof me, ik snap wat ik doe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nu is er een blijkbaar een bug waardoor ik niet in mijn topic kan als een mod dit sticky maakt. Prima.

Er is dus ook een bug waardoor de ava niet kan worden vervangen. Niet Prima.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven