Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:09
Reden: off- topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:09
Reden: off- topic
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:10
Reden: off- topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:10
Reden: off- topic
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:10
Reden: off- topic
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:10
Reden: off- topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:11
Reden: off- topic
% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2017 10:11
Reden: off- topic
% gewijzigd
Nu ook nog naast Veronica de postcodeloterij, doe hier aub wat aan!!
Word er nog wat gedaan aan die Veronica reclame?

Normaal surfen op het forum lukt momenteel niet.



Belachelijk dat het zolang moet duren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathelyne schreef op 10 januari 2017 @ 09:41:

Word er nog wat gedaan aan die Veronica reclame?

Normaal surfen op het forum lukt momenteel niet.



Belachelijk dat het zolang moet duren.



De klachten zijn doorgegeven en wij hopen dat de problemen spoedig verholpen zijn.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Hierbij nog een laatste keer een toelichting over Plista. Wij zijn op de hoogte van de klachten, deze zijn ook doorgegeven, meer kunnen wij op dit moment helaas niet doen.



Plista is een widget op de forumpagina’s, waar artikelen van VIVA.nl worden getoond. Wát hier wat getoond, hangt af van de plek waar je je op het forum bevindt, wat de meest gelezen artikelen zijn op VIVA.nl, en wat een gebruiker zelf het meeste leest (a.d.h.v. cookies, indien je deze accepteert bij je bezoek aan VIVA).



Binnen Plista worden altijd twee artikelen getoond en twee advertenties. Dit laatste doen wij, omdat wij het forum draaiende kunnen houden door middel van advertentie inkomsten. Hebben wij deze inkomsten niet, dan heeft het forum geen bestaansrecht, omdat de kosten om het forum in de lucht te houden dan te hoog zijn en het ons veel geld zou kosten.



Dit is tevens de reden dat wij men vriendelijk verzoeken geen adblocker te installeren. Op die manier missen wij een deel van onze inkomsten, wat bovenstaand tot gevolg kan hebben.



Gebruikers welke niet twee, maar vier artikelen zien in de Plista widget, hebben wél een adblocker. Deze filtert de advertenties uit de site, maar vervangt deze door site-eigen content, dus twee extra artikelen. Dat is de dus de verklaring voor het verschil in aantal zichtbare artikelen.



Wij gaan ervanuit dat bovenstaande uitleg helder is. Zo niet, dan willen we je verzoeken je vraag te mailen naar forum@viva.nl. Omdat wij dit topic graag overzichtelijk willen houden zullen vragen of opmerkingen n.a.v. bovenstaande als off-topic worden beschouwd, en worden verwijderd.



Groeten,

Moderator team VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het klopt niet.

Ik lees nooit de blogs.

Kom zelden op Seks.

Heb geen addblock.



En toch voortdurend meerdere kutjes in beeld.
O, het is weer off-topic. Laat maar.



Ik word gek van die Veronica pop up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 10 januari 2017 @ 10:19:

Het klopt niet.

Ik lees nooit de blogs.

Kom zelden op Seks.

Heb geen addblock.



En toch voortdurend meerdere kutjes in beeld.



Zoals vermeld kan je dan een mail sturen naar forum@viva.nl



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 10 januari 2017 @ 10:21:

O, het is weer off-topic. Laat maar.



Ik word gek van die Veronica pop up.



De klachten mbt de Veronica Pop-up zijn doorgegeven, zie hieronder.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Je zegt dat vaker, dat iets hieronder staat, maar voor mensen die het nieuwste bericht onderaan hebben staan staat het erboven he
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 10 januari 2017 @ 10:41:

Je zegt dat vaker, dat iets hieronder staat, maar voor mensen die het nieuwste bericht onderaan hebben staan staat het erboven he En dat is de default instelling.
Alle reacties Link kopieren
Mods ik heb het eerder doorgegeven maar zie dat het nog steeds mogelijk is voor ons nederige forummers om een sticky te maken. Dat blijft voorlopig nog zo?
quote:ModeratorViva schreef op 10 januari 2017 @ 10:13:

[...]





De klachten zijn doorgegeven en wij hopen dat de problemen spoedig verholpen zijn.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forumFijn, bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de Veronica reclame linkt nu naar een bestaande pagina, maar hij blijft nog constant het hele scherm overnemen.
Mag ik ook stemmen voor 4 x reclame onderaan ipv die onsmakelijk getekende frommels?

Ik zet dan met liefde mijn addblocker uit.



Een beetje reclame (als het niet over je hele scherm gaat en niet weg te drukken is zonder op de pagina van het reclamemakende bedrijf te komen) is helemaal geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 januari 2017 @ 12:35:

Mag ik ook stemmen voor 4 x reclame onderaan ipv die onsmakelijk getekende frommels?

Ik zet dan met liefde mijn addblocker uit.



Een beetje reclame (als het niet over je hele scherm gaat en niet weg te drukken is zonder op de pagina van het reclamemakende bedrijf te komen) is helemaal geen probleem.Mods ik weet niet of dit voor jullie/Viva een serieuze optie is, maar het zou ook mijn voorkeur genieten om 4x reclame te zien ipv de veelbesproken plaatjes voor de artikelen.
Alle reacties Link kopieren
Beste idee van het jaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 10 januari 2017 @ 12:44:

[...]



Mods ik weet niet of dit voor jullie/Viva een serieuze optie is, maar het zou ook mijn voorkeur genieten om 4x reclame te zien ipv de veelbesproken plaatjes voor de artikelen.Die de gemiddelde forumbezoek(st)er toch niet leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven