Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op Firefox topics open op het forum dan ziet de hele site er niet uit. Ik heb dit nu sinds een weekje. Heb cookies al verwijderd.

Als ik het op Edge probeer heb ik geen problemen.



Alle reacties Link kopieren
Nog steeds 3 kutten en een 'ik had sex met. ..' onderaan het scherm.

Maar fijn dat het de aandacht heeft iig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Pffff sinds vandaag een niet weg te klikken gamma pop up reclame
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 januari 2017 @ 21:19:

Nog steeds 3 kutten en een 'ik had sex met. ..' onderaan het scherm.

Maar fijn dat het de aandacht heeft iig. Ik had een mail met screenshots gestuurd, zoals gevraagd, maar die is *kuch* niet aangekomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lieve mods, het is zó irritant dat als je een link van een plaatje wil plakken je dit niet gewoon In een leeg vakje kan doen maar dat je elke keer eerst zelf de http// weg moet halen, waarom?

Zouden jullie dit weg willen halen?

Dan werkt het veel sneller en makkelijker om plaatjes te plakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:twilight84 schreef op 25 januari 2017 @ 19:04:

Als ik op Firefox topics open op het forum dan ziet de hele site er niet uit. Ik heb dit nu sinds een weekje. Heb cookies al verwijderd.

Als ik het op Edge probeer heb ik geen problemen.



[afbeelding]



Beste twilight84,



Is dit probleem inmiddels opgelost?

Heb probleem lijkt hem in het screenshot te zitten in caching, deze zou in de tussentijd ververst moeten zijn waarmee het probleem zich niet meer voor zou moeten doen. Als dit wel het geval is horen wij het graag.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:Uiltje66 schreef op 28 januari 2017 @ 12:07:

Pffff sinds vandaag een niet weg te klikken gamma pop up reclame



Beste Uiltje66,



Kun je ons een mail sturen (forum@viva.nl), met daarin:



het device waarop het probleem zich voordoeteen screenshot van de bannerde link die verschijnt in je URL balk zodra je op de banner klikt (graag kopiëren en plakken uit je browser)

Met deze informatie kunnen wij gericht op zoek naar het probleem.

Alvast dank.



Groet,

CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 januari 2017 @ 21:19:

Nog steeds 3 kutten en een 'ik had sex met. ..' onderaan het scherm.

Maar fijn dat het de aandacht heeft iig. Ik quote mezelf even, want blijkbaar is er toch nog leven in mod-land.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 30 januari 2017 @ 06:03:

Lieve mods, het is zó irritant dat als je een link van een plaatje wil plakken je dit niet gewoon In een leeg vakje kan doen maar dat je elke keer eerst zelf de http// weg moet halen, waarom?

Zouden jullie dit weg willen halen?

Dan werkt het veel sneller en makkelijker om plaatjes te plakken.Geheel mee eens, iedereen kopieert het hele adres en dan moet je alles wat vooraf al ingevuld is weer weghalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 januari 2017 @ 21:19:

Nog steeds 3 kutten en een 'ik had sex met. ..' onderaan het scherm.

Maar fijn dat het de aandacht heeft iig.

Ja, nu zijn t er 4.

Is dat een verbetering?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
De KPN-reclame staat bij mij over de tekst heen, waardoor ik sommige posts niet meer kan lezen. Ik gebruik Internet Explorer, op een PC.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Beste Gioia82,



Kun je ons een mail sturen (forum@viva.nl), met daarin:



het device waarop het probleem zich voordoet

een screenshot van de banner

de link die verschijnt in je URL balk zodra je op de banner klikt (graag kopiëren en plakken uit je browser)



Met deze informatie kunnen wij gericht op zoek naar het probleem.

Alvast dank.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 januari 2017 @ 21:19:

Nog steeds 3 kutten en een 'ik had sex met. ..' onderaan het scherm.

Maar fijn dat het de aandacht heeft iig. Waarom scroll je dan zover naar beneden? Is toch niet nodig. Ik heb ze daadwerkelijk nog nooit gezien, gewoon stoppen bij de laatste icoontjes van contact enzo of bij terug naar boven. (Op mobiel) Probleem opgelost
Alle reacties Link kopieren
Die kruidvat-kneip reclame (diashow) zorgt er bij op iphone voor dat de pagina's niet verder komen dan die reclame. Duurt te lang met laden op de wifi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 10 februari 2017 @ 22:44:

[...]





Waarom scroll je dan zover naar beneden? Is toch niet nodig. Ik heb ze daadwerkelijk nog nooit gezien, gewoon stoppen bij de laatste icoontjes van contact enzo of bij terug naar boven. (Op mobiel) Probleem opgelost De meeste mensen scrollen niet millimeter voor millimeter. Dus dikke kans dat je de bovenste helft van die stuitende strook te zien krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 30 januari 2017 @ 06:03:

Lieve mods, het is zó irritant dat als je een link van een plaatje wil plakken je dit niet gewoon In een leeg vakje kan doen maar dat je elke keer eerst zelf de http// weg moet halen, waarom?

Zouden jullie dit weg willen halen?

Dan werkt het veel sneller en makkelijker om plaatjes te plakken.

Huh? Op het moment dat het venster verschijnt waar jij het over hebt, is de tekst 'http//:' geselecteerd, dus als je gewoon plakt, Ctrl+v of whatever doet, wordt dat stukje tekst overschreven. Je hoeft dus niks weg te halen.

Overbodig is het wel.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 12 februari 2017 @ 03:03:

[...]



Huh? Op het moment dat het venster verschijnt waar jij het over hebt, is de tekst 'http//:' geselecteerd, dus als je gewoon plakt, Ctrl+v of whatever doet, wordt dat stukje tekst overschreven. Je hoeft dus niks weg te halen.

Overbodig is het wel.Zo werkt het op laptop/pc, maar wellicht niet op mobiel/tablet?
quote:nbk schreef op 12 februari 2017 @ 03:03:

[...]



Huh? Op het moment dat het venster verschijnt waar jij het over hebt, is de tekst 'http//:' geselecteerd, dus als je gewoon plakt, Ctrl+v of whatever doet, wordt dat stukje tekst overschreven. Je hoeft dus niks weg te halen.

Overbodig is het wel.

Op de PC misschien?

Niet op de iPad iig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie eigenlijk geen plaatjes meer, ook geen avatars, zonder ingeschakeld javascript. Dat was gisteren nog wel het geval. Wat het plaatsen van plaatjes nogal bemoeilijkt omdat je het resultaat niet kan beoordelen.



Het zal wel zo bedoeld zijn, maar voor het geval dat niet zo is, deze bugmelding (Windows).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat ook heel irritant is, als iemand die je onder de negeer hebt als laatste in een topic heeft gereageerd, dan werkt de 'direct naar beneden' link niet meer. (Safari)
Uh... Ik wilde net om een hoofdletter vragen in het daarvoor bedoelde topic, maar dat gaat dus niet, want er is nergens een invoerschermpje of zoiets. Wel staat er bovenaan 'Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen. Snel reageren is daarom uitgeschakeld.' Langzaam reageren is dus ook uitgeschakeld of zie ik nu iets over het edele hoofd?
Ik kom weer op mijn iphone niet verder dan de advertenties in het midden van het topic. Loopt compleet vast.
Ik weet niet of het hier hoort.

Ik weet (nog onder mijn oude nick) dat er een andere forum zou komen.

Komt dat nog of juist niet

Of is het er al en heb ik iets gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen plaatjes meer.... Wel avatars, maar geen geplakte plaatjes. Zowel ingelogd via Mozilla niet als niet ingelogd via Internet Explorer. Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Oh even teruggelezen en ik zie een andere melding. Bij mij ligt het ook aan de cookies! Met aangepaste cookie-instellingen (alleen verplichte) zie ik geen plaatjes. Accepteer ik alle cookies zie ik ze wel.

Lijkt me niet de bedoeling toch? Of is dit nieuw beleid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven