Log nu in om te reageren
  1. quote:
    CommunityManagerViva schreef op 10 april 2017 @ 16:33:
    Voor de forummers met het cookie probleem:

Ten eerste, excuses voor de extreem late reactie! Vanaf nu kunnen jullie gewoon een snelle reactie van mij verwachten.

De TD is het aan het uitzoeken. Op dit moment lijkt het er op dat het beelden zijn die van externe websites komen. Dit is waarom er cookies geaccepteerd moeten worden. Zodat wij de beelden kunnen laten zien. Als je de cookies niet volledig accepteert zal je deze afbeeldingen dus niet kunnen zien.

Mocht het er naar uit zien dat dit niet het probleem is dan wil ik jullie vragen om ons een screenshot toe te sturen. Dit kan in dit topic of per mail naar: communitymanager@viva.nl.
    Maar jeetje....1,5 maand na mijn vraag en jullie zijn het nog aan het uitzoeken? En zijn jullie het dan met me eens dat dit niet de bedoeling kan zijn? Dat je voor een functionerende website cookies voor social media en zo moet accepteren? Wat is jullie standpunt hierin?
  2. quote:
    Zarah schreef op 11 april 2017 @ 15:09:
    [...]

Maar jeetje....1,5 maand na mijn vraag en jullie zijn het nog aan het uitzoeken? En zijn jullie het dan met me eens dat dit niet de bedoeling kan zijn? Dat je voor een functionerende website cookies voor social media en zo moet accepteren? Wat is jullie standpunt hierin?
    We zijn op dit moment aan het uitzoeken hoe we technisch kunnen voldoen aan de wetgeving maar toch ook alle afbeeldingen kunnen laden. Dit kost helaas tijd.
  3. Ik wacht, zonder cookies en plaatjes, nog even af....
  4. Andere reclame, zelfde probleem
  5. Mods, ik wil mijn avator aanpassen, maar ik krijg niet de entrybalk om mijn foto aan te passen. Ik heb adblockers etc geinstalleerd, maar ik krijg dus niet dat 'vakje' om een andere afbeelding te uploaden.
    Doe ik iets fout of is er een storing?

I can explain it to you, but I can't understand it for you
  6. quote:
    soetkees schreef op 14 april 2017 @ 20:12:
    Mods, ik wil mijn avator aanpassen, maar ik krijg niet de entrybalk om mijn foto aan te passen. Ik heb adblockers etc geinstalleerd, maar ik krijg dus niet dat 'vakje' om een andere afbeelding te uploaden.
    Doe ik iets fout of is er een storing?

Probeer het anders eens in een andere browser. Misschien werkt het dan wel.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hier wordt voor u gewerkt
  7. quote:
    ModeratorViva schreef op 14 april 2017 @ 20:24:
    [...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
    Dank je, ga ik even proberen!

8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. quote:
    ModeratorViva schreef op 14 april 2017 @ 20:24:
    [...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
    Via twee andere browsers geprobeerd: hetzelfde resultaat, ik krijg geen entry box om mijn foto aan te passen.

10. Wat heel handig zou zijn is dat bij elke reactie van TO zelf bij de naam en avatar een vermelding zou moeten staan 'topic opener' of 'TO', zodat je weet dat dit de TO zelf is zonder steeds naar boven te hoeven scrollen.
    Veel andere forums hebben deze voorziening.
  11. Mods,

Sinds een tijdje krijg ik met enige regelmaat (dus niet continue) irritante reclame in beeld. Het irritante eraan is dat het over het account-gedeelte rechts boven in beeld heen gaat en ik pas naar m'n account kan als ik één of meerdere keren de pagina ververs (niet dat ik dat telkens wil, maar 't gaat om 't idee). Het gaat om de reclame van o.a. Licor 43 en T-mobile. Is hier een oplossing voor?

Het is de toon die de muziek maakt
  12. quote:
    Uiltje66 schreef op 14 april 2017 @ 19:54:
    Andere reclame, zelfde probleem
    [afbeelding]
    deze ja, zo irritant

Harry, wagen!
  13. Modjes, allereerst een heel fijn Pasen gewenst.

Ook vandaag via meerdere browsers krijg ik het niet voor elkaar om mijn avatar aan te passen. Het entry field verdwijnt iedere keer en lijkt te worden overschreven door mijn motto. Eventueel kan ik een screenshot sturen, waar mag dat heen?

14. Goedemiddag,

Het forum doet er heel lang over om te verbinden. Ligt dit aan mij of hebben meerde mensen hier last van?

Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
  15. Verbinden gaat op de computer redelijk snel, maar die advertentie van de Bijenkorf vernachelt het hele uiterlijk, hij staat er dan als zwart witte transparante tekst door de postings heen.

16. Wat ik ook upload, mijn avatar blijft een rondje met bewegende strepen.
    Of in ieder geval op mijn telefoon in verschillende browsers. (Safari, Chrome, Mozilla). Ik wil graag mijn gekozen ava, hoe fix ik dat? :-$

Edit; ik heb ineens een ava.

Het leven is geen ponykamp.
  17. quote:
    Uiltje66 schreef op 14 april 2017 @ 19:54:
    Andere reclame, zelfde probleem
    [img]http://i68.tinypic.com/15nkupx.png[/img]
    Ik heb dit probleem ook met verschillende reclames. Heel irritant. Kan er iets aan gedaan worden?

It is over, your search is done. Let fate choose now, the righteous one.
  18. Geen idee of hier al iets over gezegd is: misschien een idee voor het nieuwe forum, een beveiligde verbinding?

https://support.mozilla.o ... as=u&utm_source=inproduct

Such fun!
  19. quote:
    MarindaH schreef op 21 april 2017 @ 07:46:
    Geen idee of hier al iets over gezegd is: misschien een idee voor het nieuwe forum, een beveiligde verbinding?

https://support.mozilla.o ... as=u&utm_source=inproduct
    Ik heb hierover al een paar keer een mail naar Viva gestuurd, geen antwoord op gekregen. Schijnbaar niet belangrijk.
  20. Gek word ik ervan ... van die advertenties (nu weer van Schiphol) die door mijn lijst van forumtopics heen blijft komen. Ik kan niet eens de topictitels lezen. In dit geval bij Entertainment.

NB: Ik lees op de iPad via Chrome.
  21. Mods, lezen jullie dit topic wel?
  22. quote:
    Uiltje66 schreef op 21 april 2017 @ 19:33:
    Mods, lezen jullie dit topic wel?
    Een keer per week ofzo.
  23. quote:
    sallie68 schreef op 21 april 2017 @ 19:22: Gek word ik ervan ... van die advertenties (nu weer van Schiphol) die door mijn lijst van forumtopics heen blijft komen. Ik kan niet eens de topictitels lezen. In dit geval bij Entertainment.

NB: Ik lees op de iPad via Chrome.
    Zoiets heb ik de laatste tijd op de topics. De advertentie in het midden schrijft over een posting heen. Op een desk top computer.
  24. quote:
    sueann schreef op 23 april 2017 @ 01:20:
    [...]
    Zoiets heb ik de laatste tijd op de topics. De advertentie in het midden schrijft over een posting heen. Op een desk top computer.
    Zou zo fijn zijn als een moderator hier nu eens aan de gang mee zou gaan. Kom op dames en/of heren, het is maandag .... een nieuwe werkweek, nieuwe kansen!
  25. Ik heb hetzelfde als bovenstaande gebruikers, de reclame komt over de reactie van een forummer te staan.
  26. En het ergste van dit alles is dat er een forum is, met een topic opgestart door de moderator, maar dat er geen enkele moderator op dit moment actief is op dit topic. De laatste reactie is bijna 2 weken geleden ....Jammer hoor!