Regen!

06-05-2007 18:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
De eerste spetters vallen hier in het Alkmaarse! Kom maar op met een beste bui, daar zijn we wel aan toe. Lekker al het stof weg, alles gaat weer frisser ruiken. En, niet te vergeten, even niet meer 2 x per dag de planten sproeien! :D



kijken jullie ook zo uit naar een frisse regenbui?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
nee, ik haat regen, vind het zo n triest gezicht, geef mij die sproeier maar met zinderende hitte en meteen die sproeier over elkaar heen, vind ik meer pret dan de altijd kapotgaande parapluus:(
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn auto is vies, plantjes had ik met de droogte nog niet geplaatst. Aan de katten merkte ik dat het eraan zat te komen. Donder raken ze een beetje druilerig van. Of omdat het etenstijd is? Nou ze houden mij iig bezig. Laat de regen aub snel komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
heerlijk ... maar hier in hereyougoweird   is het nog kurk droog.. al hangt de regen duidelijk in de lucht
Alle reacties Link kopieren
Nee, geef mij maar zon en geen regen. Ik snap wel dat het nodig is, dus

het beste is dat het 's nachts regent en overdag mooi weer is.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Was op het nieuws dat er morgen zoveel regen ging vallen dat de grond het zo snel allemaal niet op kon nemen,dus oppassen voor gladheid!

Vind het wel lekker,ik had van de week vrij maar morgen weer werken dus dan is 15 graden weer warm genoeg;)
Alle reacties Link kopieren
dat hebben we hier vorig jaar gehad .... een regenbui in een half uur ging je wadend tot halverwege je kuiten door het water over de straat.... :?.

leverde wel mooie foto's op voor het plaatselijke suffertje... en veel pret voor de kids als de lijnbus langs kwam  .... whooooshhh!!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier al een tijdje bewolkt maar nog droog, wel een stuk frisser sinds de zon weg is! En die regen is echt hard nodig, het is allemaal kurkdroog, en een weekje nattigheid scheelt ook weer in het waterverbruik. Laat maar komen die regen! :D
Alle reacties Link kopieren


Regen



doet niet ter zake



ik heb er even weinig mee te maken



als met negen



wanneer ik tel tot tien


Alle reacties Link kopieren
Nog geen regen hier, wel bewolkt en fris. Ik mis de zon nu al :(
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook zuss,ik ben op mn best met het weer zoals afgelopen weken.warmer hoeft eigenlijk niet.Maar voor de natuur is et even beter nu,maar kijk er niet naar uit,echt niet hoor:(
Alle reacties Link kopieren


Hier in het uiterste oosten ook (nog) geen regen.

Wel zwaarbewolkt en het zal er ook wel van komen volgens




[fgcolor=#0000ff]www.buienradar.nl[/fgcolor]







pas later in de avond/nacht.


Alle reacties Link kopieren
In rotterdam ook nog geen regen.

Het is wel erg winderig en best frisjes.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
't Zou best een nachtje flink mogen regenen van mij, maar dan moet het morgen weer lekker 25 graden zijn...



Helaas pindakaas zijn de voorspellingen kl*te.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook heerlijk genoten van het mooie weer hoor! had lekker een weekje vakantie vorige week dus dat was goed getimed. En 's nachts regen en overdag zon; ik teken ervoor! Helaas is mijn aanvraag nog steeds niet bevestigd. :D



Maar na alle droogte is een flinke bui voor het stof me van harte welkom. Een weekje regen zorgt er ook voor dat alles lekker groen blijft. De lente was zo vroeg en alles zo droog, ik was bang dat alles al verdorren zou voor het goed en wel zomer zou zijn.



En na wat regen waarderen we de mooie dagen weer even extra, toch?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Mmmm, volgend de buienradar van weathernews moet het hier straks aardig gaan spetteren....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Hier in den Haag ook spetters... vind het wel ff lekker, een buitje...
Alle reacties Link kopieren
Drie sneue druppels zover. Maar volgens buienradar gaat het hier beginnen om 22.20 h.

Mijn planten zullen er vast reuze blij mee zijn.



Oh... misschien moet ik mijn excuses aanbieden. Ik neem die zon namelijk mee op vakantie volgende week...;)

(Vertrek nr Z-Spanje en daar was het niet zo lekker tot nu toe -ik zag me daar al in de regen-, dus ik had gevraagd of de zon niet vanaf volgende week weer daar mocht schijnen... Is dus gehonoreerd. Sooooo solly!:D)



En wat iemand voor mij al zei: opletten op de weg morgen. Het is zo lang zo droog geweest, dus het kan wel eens glad worden.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
hey lys !! je mag die koopren ploert best een week of twee meenemen hoor !!
Alle reacties Link kopieren
Hey Malye! *; Het is ook al een done-deal, heur.

Waar Lys gaat volgt de zon.:D

Was jij 'm al zat dan? Ik heb er echt zooooo van genoten, wat een cadeau dit weer.

Nu een paar dagen wat minder vind ik geen probleem. De boeren zullen wel superblij zijn.



Het wordt hier nu echt donker (regen-donker, zeg maar), wat mij betreft mag het beginnen.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een sneu buitje hoor. En volgens de buienradar komt er ook niet veel meer de komende uren. Mijn auto is nog niet eens schoon geregend!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Heerlijk die regen. Niet de hele week, maar het was wel nodig voor alle bomen, planten enz.



En weet je, het ruikt zo lekker op de één of andere manier als het na een lange droge periode gaat regenen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die regen, dat blije snoetje van Zoonmik toen bleek dat hij lekker in plassen kon stampen:)



Maar voor de bomen en planten mag het wel langer regenen dan alleen vandaag, de grond is zo droog en dichtgeslagen dat de regen er niet eens in komt.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke regenbui hier gehad. Katten wilden naar buiten. Ze geloofden mij niet op mijn woord dat ze echt niet naar buiten wilde met dit weer. Oke dan, om van het gemekker af te zijn deed ik de deur open, ze renden naar buiten, plens bui op hun kop, ze draaide zich om en renden weer naar binnen. Heel kinderachtig kon ik alleen maar zeggen "ik zei het toch!!!!".

Nu hebben ze er vrede mee dat ze binnen moeten blijven. Wel de hele huiskamer onder de natte baggerpootjes. Ja dat mag ik weer opdweilen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha MV, mijn kat keek ook wat raar op dat het regende. Pech voor haar dat ik geen kattenbak heb, dus nu sjeest ze naar buiten, doet behoefte en sjeest weer naar binnen.



Ik vind het niet erg dat het regent... Het ruikt zo lekker buiten nu en mijn auto is ook weer stof vrij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven