Reportage over India in viva?

01-05-2007 13:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva-redactie,

Ik had begrepen dat er door viva een reportage over/in India gemaakt zou worden. Is er al bekend wanneer dat nummer uitkomt? Of is het hele onderwerp geschrapt?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Pinn,



Ik heb het op basis van deze informatie niet kunnen achterhalen. Weet je misschien meer over dit artikel?



Grtz

Sanne
mail en win: 10x 2 kaarten voor het Indian Summer Festival 

 

Recreatiegebied Geestmerambacht in het Noord-Hollandse Broek op Langedijk is op 23 juni the place to be! Of je nu een rockbabe, dance queen of 80's-90's lover bent, Indian Summer Festival heeft het allemaal!

Het Indian Summer Festival heeft de afgelopen zes jaar een unieke plaats verworven tussen alle zomerfestivals: een evenement met een eigen sfeer, een eigen publiek en avontuurlijke muzikale aanpak.

In 2006 ging de organisatie van Indian Summer Festival een samenwerking aan met ID&T, zodat zij het evenement naar een nog hoger plan konden tillen en het regionale festival een landelijke uitstraling mee geven.

De programmering is helemaal top: Ilse de Lange, Within Temptation, Audio Bullys, Fedde le Grand, Ben Liebrand en nog véééél meer.

Ook aan je ontspanning is gedacht. In de speciale Viva-lounge kun je heerlijk onderuitgezakt genieten van een drankje. Een festival bezoeken is nog nooit zo relaxed geweest!

 

 

 ;)
Alle reacties Link kopieren
Een week of 6 geleden hoorde ik op Schiphol een vrouw van begin 40, (kort bruin haar) zeggen dat ze met een collega naar India ging voor de viva. Of misschien gingen ze wel voetballers scouten...;) Vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
"Zes weken geleden. Schiphol. Kort bruin haar. India." Dat zou ik weleens geweest kunnen zijn :-) Ik werk bij Viva en ben inderdaad naar India geweest, maar niet met het idee er een artikel over te schrijven (wat niet is, kán natuurlijk nog komen), maar puur voor mezelf. 25 maart vertrokken, 22 april weer terug in Amsterdam. En nu weer aan het werk, met mijn hoofd nog steeds een beetje in de wolken. Maar eh, ben je zelf India-fan? Vertrok je die dag misschien ook richting Delhi? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Mag jij wel forummen onder werktijd, Erica? ;) :P
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, dit is toch ook een beetje werk? ;-)
Alle reacties Link kopieren
:D
Alle reacties Link kopieren
Klantenbinding zeker...offeuh...onderzoek van je doelgroep ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, precies. Het is voor ons natuurlijk altijd interessant om te zien waarover gesproken wordt op het Forum. En ik vond het ook echt grappig om een berichtje te zien dat hoogstwaarschijnlijk over mij gaat. Ik ben ook maar een mens :-)
Alle reacties Link kopieren
Het was ook geen serieus commentaar hoor!



Ik zou mijn mond ook niet kunnen houden in eeng eval als dit! Wel héél toevallig :D
Alle reacties Link kopieren
Was op Schiphol om iemand op te halen. Ben altijd op zoek naar leuke bestemmingen en zou daar graag meer over in viva willen lezen. Weet niet of India het wel helemaal is voor mij. Het kastensysteem staat me enorm tegen, van kennissen heb ik gehoord dat de hygiene te wensen over laat (drie van hen zijn er werkelijk doodziek vandaan gekomen), de mensen schijnen er niet al te vriendelijk te zijn (maar kan ook aan die kennissen liggen natuurlijk...). Maar de natuur lijkt me prachtig en de cultuur idem. mwah, er is nog genoeg te zien in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
De verschillen tussen arm & rijk zijn inderdaad schrijnend, en ook de hardheid waarmee soms mensen praten over iemand uit een andere kaste kan ontluisterend zijn. Maar tegelijk heb ik heel veel ontzettend lieve en vrolijke mensen ontmoet met wie ik heel leuke gesprekken gehad. Mijn indruk is juist dat de Indiase volksaard behoorlijk vrolijk en optimistisch is. Ondanks de problemen die het land kent. 'India is doing verrrrry well' hoorde ik dan ook regelmatig. En de dorpjes, de natuur, de markten, het eten.... het is allemaal zooo kleurrijk, zo meeslepend. Echt, ik was binnen 1 dag verkocht!
Alle reacties Link kopieren
Maar een vriendin van mij die er een paar jaar geleden was, vond India juist 'vre-se-lijk', dus tja... Het is in elk geval een land dat een hoop losmaakt, postief of negatief. Maar je hebt gelijk: er zijn nog zoooveel mooie landen in de wereld buiten India :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, die kennissen van mij vonden het ook niet geweldig. Leuk om te zien, maar nooit meer (scheelt ook dat zij 2 weken ziek zijn geweest, dat bleef het meeste hangen). Het blijft persoonlijk, natuurlijk. Ik ga toch eerst eens kijken in Peru en Mexico dit najaar. Heb ook nog Iran en Irak op m'n verlanglijstje, wie weet daarna India?
Alle reacties Link kopieren
mmm, het wordt zo een beetje een reis-topic.

In ieder geval heb ik antwoord op m'n vraag of er een artikel over India in viva komt. Thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven