Scheet blunders

05-12-2009 08:37 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe, misschien een redelijk onzinnig topic, maar ik wil even peilen of ik de enige ben die dit wel eens heeft meegemaakt... dat relativeert misschien het stommiteitsgevoel een beetje



Ik had zondagavond een vriendin uitgenodigd, we zaten al uren op de bank bij te kletsen, ik sta op om de fles wijn van tafel te pakken en nog iets in te schenken, en voor ik het doorhad liet ik hoorbaar een scheet (niet echt mijn stij!l)

Ik kon wel door de grond gaan, toch kon ik er gelukkig ook wel om lachen omdat vriendin niet meer bij kwam. Ook achteraf best beschamend.



Ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja...soms kun je het niet tegen houden. Ik heb het wel eens gehad tijdens de sport, bij cooling down...als het doodstil is! Normaal zal ik nooit in gezelschap een scheet laten....
Alle reacties Link kopieren
hahahahahahaha. lachen om een scheet.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 05 december 2009 @ 08:42:

Ja...soms kun je het niet tegen houden. Ik heb het wel eens gehad tijdens de sport, bij cooling down...als het doodstil is! Normaal zal ik nooit in gezelschap een scheet laten....Ik ook niet, hoogstens bij mn partner.
Alle reacties Link kopieren
Mr N en ik doen weleens wedstrijdjes wie de hardste scheten laat. Heel gek, we vinden altijd dat de ander heeft gewonnen



Wel erg: in de meest onmogelijke positie tijdens yoga een knetterende scheet laten Gaf wel een leuk effect, iedereen moest zo lachen dat niemand meer bleef staan
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Alleen op je werkkamer zitten en net een hele harde scheet laten op het moment dat een collega geruisloos je kamer komt binnen wandelen...
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahaha LD
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het niet alleen mij overkomt!
In de rookruimte op het werk, 2 directeuren staan te praten aan een ander tafeltje en ik ging even verzitten en ja hoor, daar was 'ie....prrrt... eigenwijze rotscheet

Directeuren hoorden het niet, of ze deden alsof ze het niet hoorden
Alle reacties Link kopieren
Denken:

Ik zit toch alleen op m'n kamer dus het kan wel even,

Een mega "after alcohol" sluipscheet laten, dat je zelf bijna van je stoel afdondert van de lucht, en de directeur die dan nietsvermoedend binnen komt stappen en je zíet dat hoofd vertrekken...



Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Paqje toch!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende mijn vriend ongeveer twee maanden had lekker gekookt, tafel mooi gedekt, ik kom aan met het eten ga zitten en ..... super harde scheet. Ik kon wel door de vloer zakken. Hij helemaal in een deuk en en zei dat ik me gelukkig zo op m'n gemak voel dat dat kan... uhm nou
Alle reacties Link kopieren
Paque



Ik kan me op de kleuterschool herinneren dat ik glashard iemand anders de schuld gaf. Verder niet echt blunders. Godzijdank.
Bij en vriendin maakt het toch niet uit? Ik laat wel vaker een scheet bij mijn vriendinnen en andersom ook. Doen we niet moeilijk over.



Ik werk op een basisschool en we hadden kerstdiner gehad. Alle leerkrachten en een aantal ouders zaten nog na te kletsen en te drinken in de gemeenschappelijke zaal. Ik voelde mijn darmen een beetje tekeer gaan. Dus ik liep naar mijn klas om me van de overtollige lucht te ontdoen. Ik liep mijn donkere klas in en PRRRRTTT, wat een opluchting. Hoorde ik ineens van achter uit de klas gelach. Twee kinderen (van een ouder die nog na zat te drinken) hadden zich achter in mijn klas onder de tafel verstopt.



Ik lachte ook maar een beetje mee. Toen ik later weer in de zaal zat met al mijn collega's en alle ouders, kwamen de twee kinderen eraan. Ze zeiden, op een dusdanig luid niveau dat iedereen het kon horen, "Weet je, juf Waxine liet net een hele harde scheet in de klas?!"



Ik werkte er nog niet zo lang en kon wel door de grond zakken van schaamte!
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik waren samen en kenden elkaar nog niet zo heel lang en er zat mij een scheetje behoorlijk dwars dus ik zeg "Er zit echt een klein scheetje dwars, dus ik laat er eentje vliegen." Nou, dat bleek dus geen kleintje te zijn! "Stinken!" Terwijl ik mij met een rode kop verdedigde "Ik stink normaal nooit zo erg! Gadver, dit is echt niet normaal! Ik snap er niets van! Sorry, sorry!" kwam mijn vriend niet meer bij van het lachen.



Wat bleek? De stiekemerd had zelf een enorme stinkerd laten vliegen terwijl ik dacht dat het mijn scheet was die zo stonk!



* Ik heb nog altijd spijt dat ik in eerste instantie het voorstel deed trouwens... Het hek is van de dam..."*
Alle reacties Link kopieren
Op de fiets zitten, eens een keer níet eerst achterom kijken, je kont overduidelijk van het zadel lichten, een knalharde langgerekte toeterscheet laten en dan toch achterom kijken..

Oh hoiiiii buurman...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend waren vriend en ik lekker een weekendje weg. Laat geworden, wijntje/ biertje te veel op, maar toch weer vroeg aan het ontbijt. Je kent het wel; ontbijtzaal, iedereen praat toch wat zacht, laat vriend ineens een keiharde scheet! De mevrouw aan het tafeltje verderop keek om, ik keek heel verbaasd en vriend deed of er niks gebeurde. Nou je kon me opvegen, echt tranen over mijn wangen!
Alle reacties Link kopieren
hahaha wat grappig.



Mijn collega had het. Ze moest iets uit haar tas pakken. Ze bukt en prrrrrrrrrrrrrttt. Hahaha, dat gezicht vergeet ik nooit meer!! Ik lag in een deuk!! Ze schaamde zich dood, maar ik kon er wel om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ghe, wat een leuk topic. Lachen toch, lol om een scheet.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hoor Pip, écht, dat is zulke heerlijke flauwe humor!!

Wij doen hier ook vaak een wedstijd dekbedwapperen!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waxine schreef op 05 december 2009 @ 09:34:

Bij en vriendin maakt het toch niet uit? Ik laat wel vaker een scheet bij mijn vriendinnen en andersom ook. Doen we niet moeilijk over.



Ik eigenlijk nooit, vandaar dat ik me best wel schaamde... en dan nog het meest omdat het niet de bedoeling was.

Alle reacties Link kopieren
Oh hier ook dekbedwapperen en kun je nagaan wij hebben gisteren chili con carne gegeten
Alle reacties Link kopieren
Grijns wat een leuk topic! Herkenbare situaties hier, dus daar kan ik niet zoveel meer aan toevoegen. Wel had dochter ooit iets moois, ze was toen 4. We waren op een bruiloft en er werd even de aandacht gevraagd voor iemand die het stel wilde toespreken. Volkomen out of the blue staat dochterlief ineens op de stoel, en, verzekerd van inmiddels alle aandacht, vraagt met een brede grijns op haar snoetje: Okee, wie heeft er hier een scheetje gelaten?
Alle reacties Link kopieren
Op de lagere school tijdens gym..ik lag in een ongemakkelijke positie op de bok en mijn leraar hield me vast.....ja hoor..

Ik kan daar nu nog om blozen :s
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherise1981 schreef op 05 december 2009 @ 09:35:

Vorig weekend waren vriend en ik lekker een weekendje weg. Laat geworden, wijntje/ biertje te veel op, maar toch weer vroeg aan het ontbijt. Je kent het wel; ontbijtzaal, iedereen praat toch wat zacht, laat vriend ineens een keiharde scheet! De mevrouw aan het tafeltje verderop keek om, ik keek heel verbaasd en vriend deed of er niks gebeurde. Nou je kon me opvegen, echt tranen over mijn wangen!



Dat zou ik dan weer niet trekken, in het openbaar.



Vriendlief en ik zijn nu zo ver dat we boeren bij elkaar....dat vind ik al heel wat...

Mijn ex scheet de hele dag door...echt vies..onder serieuze gesprekken....in bed..echt altijd.

Mijn huidige lief heeft iets van fatsoen in zijn donder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven