Slaap laatste dagen ineens slecht, nog meer mensen last van?

18-12-2013 10:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vrijdag slaap ik slecht, tussen 05.00 & 06.00 uur elke ochtend klaar wakker, alleen nu ook 's snachts word ik geregeld wakker.



Heb gister 40min gelopen ('s middags) en was best moe en viel meteen in slaap, heb nu gewoon hoofdpijn omdat ik moeilijk inslaap weer kwam om 01.00u en ik heel licht slaap en vaak wakker word tegen de ochtend, steeds inslapen kan ik niet zo goed over..



Ik voel me nu best wat lamlendig. ben 's avonds snel moe want ben gewoon te vroeg wakker. als ik later ga slapen word ik nog rond 06.00u wakker. ligt het aan het weer ofzo? iemand misschien tips?



Ga vandaag hele dag thee drinken zonder theïne, drink verder geen koffie of cola, en drink nooit voor het slapen gaan thee maar een kruiden"thee".



Ik wil in elk geval die biologische wekker van 06.00u stuk maken! het is zeker niet mijn werkritme, zit namelijk momenteel 2 maand thuis van werk, en zal heel blij zijn als ik weer mag beginnen. Ga vandaag even stofzuigen, dweilen, touwtje springen of stukje fietsen, om maar actief te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een wereldprobleem. Soms slaap je gewoon even slecht, heel vervelend maar gaat vanzelf weer over hoor.
Alle reacties Link kopieren
Is er voor vrijdag iets gebeurt? Pieker je de afgelopen dagen ergens over?
Alle reacties Link kopieren
zenga; ik zeg ook niet dat het een wereldprobleem is, maar het is wel vervelend! heb nooit hoofdpijn maar ben nu gewoon zwaar in mijn hoofd ervan en als je 's nachts niet meer kan slapen is dat behoorlijk vervelend..



& eigenlijks is er niks gebeurt ciambella, daarom is het ook zo vreemd. 2 nachten valt nog te doen, maar het word nu toch wel vervelend dat continue wakker worden en worden het best lange nachten/dagen
Alle reacties Link kopieren
Heb je al melatonine pilletjes geprobeerd. Gewoon te koop bij een kruidvat of Etos. Valeriaan wil misschien ook helpen, te koop bij kruidvat Etos of De Tuinen. Voor het slapen een ontspannend boek lezen of ontspannend muziekje luisteren. Wat bij mij een keer hielp was luisteren naar een soort zweverig meditatie nummer. Deze heet: sleep deeply en is van Kathy Preston. Via ITunes had ik deze gevonden. Dus probeer nog even wat dingen uit en als dat na een tijdje niet werkt naar de huisarts gaan. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
had er zelf laatst ook ineens last van.

Maar ik ben er achter: ik had het gewoon niet warm genoeg. Nu een extra dekentje en ik slaap weer als een roos!
Alle reacties Link kopieren
Geen drama van maken, je gaat vanzelf wel weer goed slapen. Het is vervelend ik weet er alles van. Lig zelf ook regelmatig wakker 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Laatste kwartier van de maan misschien. Hier is het standaard elke maan(D) raak!
Dit heeft te maken met 21 december, dan begint de winterslaap.

Dus word je nu vroeg wakker zodat je straks moe genoeg bent om tot maart in je bed te liggen.
Alle reacties Link kopieren
Het is volle maan...
Alle reacties Link kopieren
Moet je ongesteld worden?Dan slaap ik vaak minder goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu? Slaap je?
Alle reacties Link kopieren
quote:zenga schreef op 18 december 2013 @ 11:19:

Nou wat een wereldprobleem. Soms slaap je gewoon even slecht, heel vervelend maar gaat vanzelf weer over hoor.

Slecht geslapen?

Even loepen leert ons dat je zelf topics opent over webshops en groepsreizen. Ook niet echt CNN breaking news.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend, ik heb t ook de laatste tijd maar bij mij komt t doordat ik net zwanger ben, mijn nacht houdt daarmee op rond 4uur!



Maar t is wel vervelend inderdaad, heb t ook vaker gehad hoor. Wat je iig niet moet doen is vroeger naar bed gaan (dat heb ik een tijdje gedaan) omdat je hier dan sowieso je ritme mee gaat verschuiven.

Bij mij helpt: veel bewegen overdag, niet te warm kleden 's nachts en na 19.30/20.00u niks meer eten en drinken.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven