Slome zaterdag

25-02-2017 12:09 42 berichten
Aloha ,



Ik moet van alles van mezelf zoals gewoonlijk maar krijg mezelf niet vooruit geloof ik

(En ook geen zaterdagtopic van Teau, mijn leven heeft geen zin meer... )

Meer mensen last van of hebben jullie er al een halve dag opzitten, eventueel zin om mij een schop onder mn derriëre te geven?



Vertel vertel, dan heb ik nog een smoes om nog ff in pyama op de bank te hangen



Kom, ik ga maar es ff een broodje maken voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
Mwah geen halve dag, 2 uurtjes slechts . Maar ik heb in die tijd wel al mijn wimpers en wenkbrauwen geverfd, aangekleed en opgemaakt, ontbeten en ik ga over een paar minuten mijn broer even wegbrengen naar een vriend. Die gaan vanmiddag carnaval vieren, dus geen BOB aanwezig en fietsen is net wat te ver als je de auto gewend bent .



Daarna ga ik even naar het Kruidvat en waarschijnlijk mijn auto wassen en verder niks. Dus TO, kom van je luie reet! .



Of geniet gewoon lekker van je vrije dag.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
ik hang ook in pyjama op de bank dus aan mij heb je nix

ben alleen even opgestaan om te plassen en koffie te zetten.

Te lui om weer op te staan en jou een schop te geven.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 25 februari 2017 @ 12:12:

Mwah geen halve dag, 2 uurtjes slechts . Maar ik heb in die tijd wel al mijn wimpers en wenkbrauwen geverfd, aangekleed en opgemaakt, ontbeten en ik ga over een paar minuten mijn broer even wegbrengen naar een vriend. Die gaan vanmiddag carnaval vieren, dus geen BOB aanwezig en fietsen is net wat te ver als je de auto gewend bent .



Daarna ga ik even naar het Kruidvat en waarschijnlijk mijn auto wassen en verder niks. Dus TO, kom van je luie reet! .



Of geniet gewoon lekker van je vrije dag.Mensch ik word al doodmoe als ik dat lees
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net wakker. Ik ga dus zo opstaan, en twijfel of ik jullie voorbeeld ga volgen (in pyjama op de bank) of dat ik toch eerst braaf ga douchen en aankleden. Moeilijk dilemma.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank, ja nog in "huispak".

Wacht op mijn boodschappen (word bezorgd)

Ik zou met zoon bij vrienden op visite gaan maar heb het afgezegd wegens

mijn katten...ze hebben ruzie en ik ben bang dat eentje ziek is.



Dus ik blijf de hele dag thuis...
Prrrr, mauw miawwwww.
Mijn wekker ging om 6 uur, heb er al aantal werkuren op zitten. Nu even eten en dan even met mijn man naar de bouwmarkt, de was doen en stofzuigen beneden en ik denk ook nog aan de studie.
Ha mede luiwammessen, gezellig ....

Al krijg ik niet echt energie ervan, gaaaaaappp



Alhoewel mn moeder net appt of ik wat wil doen.

Arme ik ...

Of zal ik gewoon een goede smoes verzinnen?

-enkel verstuikt onder devdouche

-allergische reactie van een gekookt ei

- ontvoerd door marsmannetjes?



Als iemand wat beters weet, kom maar op...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook nog in pyjama maar dat mag van mezelf, morgen een drukke dag, maandag begint de week weer en afgelopen week was ook druk. Ik leg mezelf liever niks op, dat komt wel weer.



Vanmiddag alvast wat klaarleggen voor morgen, daarna eten met vriendin. Heerlijk allemaal!



Niks moet hè...
quote:pokkewijf schreef op 25 februari 2017 @ 12:14:

[...]





Mensch ik word al doodmoe als ik dat lees

Ik ging na het lezen ook opvallend gapen, dus nee ik kom nog ff niet van mijn luie reet af



Ik vermoed ook dat de wereld beter af is vandaag zonder mij, wilde een ei koken maar dat duurt denk ik tot kerst 2048 als ik zoals net een pan water op het vuur zet maar het ei op het aanrecht laat liggen.

En toen ik 1 papiertje van de keukenrol wilde halen viel die uit mn handen kreeg ik de halve rol...

Tis niet helemaal m'n dag geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al lang wakker maar pas net onder de douche geweest. Zit nu te wachten tot mijn nagels droog zijn en dan ga ik me opmaken/schminken en haren touperen voor carnaval..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al: ontbeten, gedoucht, mijn kinderen verzorgd, was opgehangen, opgeruimd, geforumd

Dusss

Blijf jij lekker op de bank hangen joh! Ga je carnavalsoptochten kijken?!?
Wij zijn net terug van de Ikea

en ik heb het bed al verschoond, was in de machine zitten en het suddervlees opstaan.



En ik ga straks lekker mijn boek lezen!



Fijne zaterdag.
Fijne zaterdag allemaal!

Sinds 6 uur uit bed (niet vrijwillig:)). Boodschappen gegaan, regenwandeling met zoontje gedaan, en nu aan de broodjes appelstroop.

Over een half uurtje beide lekker een middagtukje doen, en vanmiddag even naar het bos.

Hopelijk is het in het Zuiden wel droog voor de feestvierders
quote:Cadance schreef op 25 februari 2017 @ 12:29:

Ik heb al: ontbeten, gedoucht, mijn kinderen verzorgd, was opgehangen, opgeruimd, geforumd

Dusss

Blijf jij lekker op de bank hangen joh! Ga je carnavalsoptochten kijken?!?

Nee zeker niet.

Ik kom oorspronkelijk uit West Nederland en ik vind Carnaval stom
quote:Daremanda schreef op 25 februari 2017 @ 12:30:

Wij zijn net terug van de Ikea

en ik heb het bed al verschoond, was in de machine zitten en het suddervlees opstaan.

Suddervlees??????

Daar kom ik mn luie reet wel voor af....



Pffff ik word echt moe van mezelf, ik stafde mezelf net per ongeluk
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend al gezwommen. Zometeen nog paar boodschappen doen, en verder lekker verder lezen in mijn boek.



Fijne zaterdag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Jaa, een zaterdagtopic

Vandaag alles gaan doen wat je moet doen van jezelf en plof nadat je dat allemaal gedaan hebt, met een lekker voldaan gevoel op de bank.

Even in beweging komen en blijven natuurlijk, anders kak je zo weer in.



Hier al wel erg actief geweest vandaag, vanmorgen al op tijd mijn zoontje opgehaald bij mijn man z'n ouders, daar heeft hij afgelopen nacht geslapen.

Daarna doorgereden naar mijn ouders met zijn drieën om daar de nieuwe auto te laten zien.

Man is er helemaal gek van en heeft er heel hard voor gewerkt, ik ben er ook blij mee, maar ik moet er het grootste gedeelte in rijden met zoontje aangezien mijn man voor zakelijk een caddy heeft, dat rijden lukt wel, maar het is zo'n bakbeest en man is er zo zuinig op dat ik er heel voorzichtig mee moet rijden van hem



Zoontje ligt nu heerlijk te slapen, straks met hem een snee brood eten en dan boodschappen doen voor volgende week.

Volgende week is het afgelopen met al dat lekkere eten, ik hoef niet af te vallen maar wil alles weer even goed strak hebben voor de zomer.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rustige dag.

Gisteren carnaval gevierd en m'n hoofd is nog duf.

Heb vanochtend boodschappen gedaan, dadelijk een rondje wandelen en een cake bakken.

Verder lekker op de bank, tv kijken en misschien wat lezen.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 25 februari 2017 @ 12:30:

Wij zijn net terug van de Ikea

en ik heb het bed al verschoond, was in de machine zitten en het suddervlees opstaan.



En ik ga straks lekker mijn boek lezen!



Fijne zaterdag.Oh nice! Je hebt me geïnspireerd om te gaan koken. Groentesoep
Ik heb het druk vanmiddag want ik ga bier drinken, bier drinken en nog meer bier drinken. Lekker Carnavallen dus. Ik ben er al helemaal klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben gedoucht en aangekleed inmiddels en op de bank neergeploft. Ik wil zo nog een beetje opruimen en ik moet nog naar de Blokker. Verder doe ik denk ik niet veel vandaag, maar ja, wanneer wel?



Oh ja, vanavond natuurlijk Wie is de Mol? kijken!
quote:Drackie schreef op 25 februari 2017 @ 12:53:

Nou, ik ben gedoucht en aangekleed inmiddels en op de bank neergeploft. Ik wil zo nog een beetje opruimen en ik moet nog naar de Blokker. Verder doe ik denk ik niet veel vandaag, maar ja, wanneer wel? :rofl:!



Meeehh ik eigenlijk ook maar ik heb zeker op zaterdag een hekel eraan om naar de stad te gaan.

Arme ik... mn moeder komt hierheen en wil dat wel.

Ik kan natuurlijk gewoon niet open doen, of onderduiken...

( mjah ze heeft wel gekookt gister voor mij, mn lievelingseten...)
Alle reacties Link kopieren
Als je niets moet dan doe je toch lekker niets? Moet ook eens kunnen!



Vanmorgen lang in bed gelegen, gegeten, jongste naar turnen gebracht, ondertussen vlug boodschappen gedaan. Oudste is met papa naar comic con (strip/filmbeurs) en ik zit in het indoor speelplein met de jongste.



Normaal doe ik op zaterdag de was maar volgende week vakantie (België) dus dat doe ik dan wel. Kids zijn naar oma&opa. Ik beetje studeren, taken maken (volg opleiding zorgkundige) en afspreken met vriendinnen en nichten. Dinsdag naar de sauna.



Happy Saturday!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Hier een heerlijk rustige zaterdag. Vanmorgen eindelijk even lekker de stad in geweest, goed geslaagd. Viel gelukkig nog mee met de carnavalgangers. Kom zelf uit Brabant maar geef er helemaal niets om.

Vanmiddag komen mijn moeder en oma even mijn nieuwe bank bewonderen, en verder hou ik het lekker rustig. Afgelopen tijd is best hectisch geweest, dus dan is het fijn om even lekker de tijd voor jezelf te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven