Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:Renaissance schreef op 20 april 2017 @ 19:34:

Spannend Peac, een tattoo, wordt het je eerste?



Hun, actueel staat bij mij onder de negeer. Heerlijk rustig.3e! Heb inmiddels het ontwerp binnen. Ik ben verliefd
Mijn blauwe druifjes zien er errug zielig uit. Narcissen zijn gewoon in staking gegaan. 13 mei is vast wel een mooie dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gillen. Trek het even compleet niet meer.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 20 april 2017 @ 21:14:

[...]





3e! Heb inmiddels het ontwerp binnen. Ik ben verliefdKlinkt als een actie voor jezelf perzikje en dat moet een 'eeuwige beeltenis' ook zijn. Man heeft een tattou genomen toen we elkaar net kenden. Vermits ik niet het type ben, vond ik het ok maar werd er niet heel blij van. Intussen zijn we 25 jaar verder en die tattou symboliseert zijn essentie. Ik vind hem heel mooi en ben de eerste die zegt dat hij hem weer eens moet bij laten werken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 april 2017 @ 21:26:

Ik ga gillen. Trek het even compleet niet meer.What's up doc? Sjourd is bij je langs gevlogen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

[...]



What's up doc?Huh. Alles. Werk. Kanker (de ziekte). Andere Dingen. En mijn lieve oude poes vind het ineens nodig om 's ochtends vanaf een uur of half zes keihard te gaan miauwen.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zak redband snoepmix op. Ben nu misselijk
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 april 2017 @ 21:30:

[...]





Huh. Alles. Werk. Kanker (de ziekte). Andere Dingen. En mijn lieve oude poes vind het ineens nodig om 's ochtends vanaf een uur of half zes keihard te gaan miauwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

[...]



What's up doc? Sjourd is bij je langs gevlogen.



Is Sjourd de nieuwe Sjoerd?



Zo ben ik ooit aan een baan gekomen. Mijn voorganger heette Grimble Gromble. Dus toen ze mijn naam zagen hebben ze me direct aangenomen - lekker makkelijk, hoefden ze niet aan een nieuwe naam te wennen.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 20 april 2017 @ 21:31:

[...]j







Thanks



Holy shit, denk je na jaren tussen twee continenten geforenst te hebben het een beetje rustig aan te kunnen doen, gaat "het leven" daar gewoon even een stokje voor steken.



Nou, fuck you, "het leven"!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 april 2017 @ 21:32:

[...]





Is Sjourd de nieuwe Sjoerd?



Zo ben ik ooit aan een baan gekomen. Mijn voorganger heette Grimble Gromble. Dus toen ze mijn naam zagen hebben ze me direct aangenomen - lekker makkelijk, hoefden ze niet aan een nieuwe naam te wennen.

Nee het is de oude die doet alsof hij nieuw is om zo zijn 'fuck-ups' naar de vergetelheid te proberen helpen. Lukt niet echt.

Veel is het, te veel, en te onmachtig en te. Eigenlijk alles te te te. Wat je dan moet doen, weet ik nog altijd niet. Maar ik weet wel dat je die gevoelens niet moet negeren en je ook niet moet laten leiden door: maar eigenlijk gaat het met mij goed, dus ik moet er gewoon.... Echt
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 20 april 2017 @ 21:31:

Ik heb een zak redband snoepmix op. Ben nu misselijk Uh.... de hele zak? Anondeten is er niets bij. Sterkte Wolfje, maar ik moet er erg om lachten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:40:

[...]



Uh.... de hele zak? Anondeten is er niets bij. Sterkte Wolfje, maar ik moet er erg om lachten!Ja een hele zak. Al heeft man ook iets gehad maar ik geloof niet zoveel
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik ook altijd. Me misselijk snoepen. Grappig genoeg alleen met snoep dat ik zelf gekocht heb. Als vriendin de zak aangeschaft heeft, blijf ik er nagenoeg vanaf.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:38:

[...]



Nee het is de oude die doet alsof hij nieuw is om zo zijn 'fuck-ups' naar de vergetelheid te proberen helpen. Lukt niet echt.

Veel is het, te veel, en te onmachtig en te. Eigenlijk alles te te te. Wat je dan moet doen, weet ik nog altijd niet. Maar ik weet wel dat je die gevoelens niet moet negeren en je ook niet moet laten leiden door: maar eigenlijk gaat het met mij goed, dus ik moet er gewoon.... Echt Maar wat wel, hè? Pffff.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

[...]



Klinkt als een actie voor jezelf perzikje en dat moet een 'eeuwige beeltenis' ook zijn. Man heeft een tattou genomen toen we elkaar net kenden. Vermits ik niet het type ben, vond ik het ok maar werd er niet heel blij van. Intussen zijn we 25 jaar verder en die tattou symboliseert zijn essentie. Ik vind hem heel mooi en ben de eerste die zegt dat hij hem weer eens moet bij laten werken Heb nog 2 andere ideeen, maar deze is voor mn tante en mama
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 april 2017 @ 21:46:

[...]





Maar wat wel, hè? Pffff.De grote vraag. En als daar een wiskundige forumule voor zou zijn dan zouden we nog niet weten hoe we de emotie konden 'parkeren'. Dus dat laatste is een slecht idee.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 20 april 2017 @ 21:48:

[...]





Heb nog 2 andere ideeen, maar deze is voor mn tante en mamaIk begrijp dit, maar ik heb wel moeite met de tekening en idee van een ander. Neem je je tijd om ontwerp te laten bezinken? Kan je het laten teken zodat je er zelf een tijdje op je huid naar kan kijken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hee, ik dacht even dat Sjoerd een upgrade had gehad, maar het is dus een soort van schuilnaam. Alsof we daar in trappen!



Knuffel voor jou GG, het is niet niks allemaal(understatement).



Heerlijk plaatje Ren. Ik kan ook zo genieten van nieuwe plekken ontdekken, rondstruinen in de natuur, fotograferen. Nog even en ik heb er weer tijd voor. (kan niet wachten!)



Wat fijn dat het ontwerp naar wens is Peach! Wanneer ga je 'm laten zetten?



Lekker Blond, een fris snelheidsduiveltje. Jouw uitzicht klinkt zoals altijd geweldig.



Een hele zak Dolfje, dat krijg ik niet voor elkaar hoor! (niet in 1x in ieder geval)



Succes met je cactus watervrouw!



En Pinda, actueel al onder de negeer?



Hun, kom je mijn zolder nu nog verbouwen of niet?



En ook alle andere stammers: jullie zijn lief!



Met mij gaat het goed! Op het werk loopt het lekker en met mijn schoolwerk ook. Ik kom alleen heel veel tijd te kort. Het huishouden verslonst en leuke dingen voor mezelf zit er even niet in. Als ik tijd vrij neem is het voor mijn gezin (ook leuk hoor).
GG
Iemand nog een tractatietip nodig?





Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw333 schreef op 20 april 2017 @ 22:08:

GG



Thanks.



Vriendin heeft een jenever voor me ingeschonken.



Een jenever!



Nou ja, uit de vriezer eigenlijk best lekker!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Djeez, jenever dat dronk ik met m'n opa!



Maar het is inderdaad best te doen. Af en toe.

(sinds zijn overlijden -in '96 of zo- niet meer)
Goedemorgen.

Ik heb afspraken 'ver' weg vandaag, maar kind is ziek. Beetje sneu om hem dan een hele dag alleen te laten, dus ik ga maar eens even kijken hoe ik dat aan ga pakken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ging om 22.00 uur naar bed en sliep zowat meteen. Man heeft nog naast mij op zijn telefoon voetbal liggen kijken, niks van gemerkt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven